Více než pět let řídila Věra Lukešová malou franšízu RE/MAX Abri. Kanceláři se sice dařilo, ale s jejím chodem bylo spojeno velké množství administrativy a starostí. Věra Lukešová proto loni využila nabídky ze strany RE/MAX Alfa a s celým svým týmem splynula s touto „vlajkovou lodí RE/MAX“.
O tom, jaký je profil úspěšného makléře jsem už napsal, ale napadlo mě shrnout, jaké jsou nejčastější charakteristiky neúspěšných makléřů. Máte tyto charakteristiky nebo ne? Pokud se v následujících řádcích poznáváte, raději se realitám vyhněte, zbytečně byste se trápili.
ChatGPT je fantastický nástroj, který vám ušetří spoustu práce a času. Postupně vás seznámím s 6 aktivitami, se kterými vám při vaší makléřské práci pomůže.
Koncept RE/MAXu, kdy makléři získávají 70 % až 80% podíl ze zrealizovaných obchodů výměnou za příspěvky na náklady kanceláře je makléři žádaný. Začínajícím makléřům nabízíme také i odměňovací model 60 %. Většina makléřů však chce pracovat právě v modelu 80 %, jednoduše protože se jim to vyplatí.
Hodně se mluví o tom, jak inflace připravuje lidi o úspory a jak je špatná. Vůbec se ale nemluví o tom, jak vám inflace může pomoci zvýšit vaše bohatství. Lidé, kteří splácí hypotéky by neměli vidět inflaci tak černě, protože na ní i slušně vydělávají. Jak? To se dnes dozvíte.
Toto krátké video mělo velmi zásadní pozitivní vliv na mé podnikání. Video je staré asi 20 let a přitom vše co v něm uslyšíte, může pozitivně ovlivnit i vaše podnikání v dnešní době.
Pro toto tvrzení neexistuje jediný smysluplný důvod. Obchod je o lidech a velikost realitní kanceláře samotná na kvalitu služeb nemá vliv, avšak s jedinou výjimkou.
Dříve byla oblast realitního zprostředkování typicky spojována s muži, ale v současnosti stále více žen objevuje, že kariéra v realitách je skvělou volbou. Je to profese, která klade důraz na komunikaci, empatii a kreativitu.
Práce na IČO, nebo jak se také říká "práce na živnost“, či "práce na živnostenský list“ je nejsnazší cestou, jak se živit tím, co vás baví. Co konkrétně je tedy potřeba k tomu začít podnikat?
Každý úspěšný, ambiciózní makléř má svou asistentku. Díky ní budete více a snadněji vydělávat. Jak postupovat krok za krokem, když si chcete najmout svou první asistentku? A jak to udělat, aby pro vás byla přínosem a ne přítěží?
Práce realitního makléře je služba lidem. A bez vysoké kvality realitních služeb se jako realitní makléř neprosadíte. Abyste o sobě mohli říct, že jsou vaše služby kvalitní, musíte nejdříve kvalitu definovat a pak na ní systematicky pracovat a vyhodnocovat. Bez přečtení tohoto článku vůbec nevyrážejte za klienty.
David Majer je součástí týmu RE/MAX Alfa od roku 2017. Ve svém druhém roce ve firmě se stal nejúspěšnějším obchodníkem za celý kalendářní rok 2018. David se rozpovídal o důvodech odchodu z předcházející realitní kanceláře, aktivitách, které dělá a hodnotách, které zastává.
V naší kanceláři je přes léto, jak vymeteno. Kromě asistentek a makléřů, kteří zrovna uzavírají obchody, je tu liduprázdno. Neznalý návštěvník by si mohl myslet, že v RE/MAX Alfa nikdo nepracuje. Přitom obchodně byl červenec v Alfě skvělým měsícem. Kde tedy všichni pracují? Kouzlo na práci realitního makléře je, že k ní potřebujete jen notebook, telefon a připojení na internet, pracovat můžete odkudkoli. A to se v létě hodí.
Otevřeli jsme v Českém Brodě realitní kancelář. Již nyní poskytujeme klientům na Českobrodsku kvalitní realitní služby a budeme v tom pokračovat, jak je v RE/MAX Alfa samozřejmostí.
Proč je důležité je znát? Pokud víte, jak prodávající přemýšlí a v jakých fázích rozhodování o prodeji se nachází, budete jim schopni lépe porozumět a nakonec je získat jako klienty.
Kvalitní kancelář vám může může pomoct uspět rychleji a snadněji. V nekvalitní kanceláři vás může čekat makléřská smrt. Co byste při výběru kanceláře měli vědět?
Tomáš Olbrich otevřel kancelář RE/MAX Drive v Benešově. Kromě vedení kanceláře se specializuje na komplikovanější obchody. V nabídce mívá 15 až 20 nemovitostí, v loňském roce realizoval 13 transakcí s celkovým hrubým výnosem 5.100.000 Kč.
Hana Gregorová, ročně uskuteční cca 15 prodejů a 10 pronájmů. Ve své nabídce mívá cca 20 nabídek k prodeji a 5 k pronájmu, její obrat za rok 2010 byl 2,3 mil. Kč
Problematika praní špinavých peněz podle AML zákona (tj. zákona č. 253/2008 Sb.) je stejně obávaná jako podceňovaná. Realitní zprostředkovatelé jsou zde povinnou osobou a mezi jejich stěžejní povinnosti patří identifikace a kontrola klienta.
Zprostředkování pronájmu nabízí makléřům rychlý příjem. Pronájmy jsou proto skvělé pro začínající makléře, kteří si nemohou dovolit čekat několik měsíců, než začnou vydělávat prodejem nemovitostí.
Každý úspěšný makléř by měl investovat do nemovitostí. Když obchodujete s nemovitostmi máte, jako makléři nejlepší příležitosti dobře nakupovat a prodávat. A také je to velká zkušenost. Teprve ve chvíli, kdy sami začnete kupovat a prodávat nemovitosti, se stanete skutečným makléřem a klientům můžete pomáhat dělat lepší investiční rozhodnutí. Nakupováním vlastních nemovitostí uvidíte, jak pracují vaše emoce. To nezažijete, když děláte obchody pro druhé.
Buďte proaktivním makléřem a nebudete mít nouzy o klienty. A díky tomu si budete více vydělávat. Jak se liší proaktivní a reaktivní makléři? Udělejte si kvíz, jak jste na tom vy.
Obojí je velmi důležité. Kvalitní makléř, který má dobrou podporu od své kanceláře (například marketing, programy zaměřené na osobní rozvoj makléřů, podpora týmové práce a spolupráce, výhody z prodejních synergií atd.) má z dlouhodobé perspektivy lepší obchodní výsledky, než makléř, který tuto oporu ve své kanceláři nemá.
K důležitým dovednostem úspěšných makléřů patří umění překonávat námitky prodávajících a uzavřít s nimi exkluzivní smlouvu. Neméně důležité je však umět námitkám předcházet. Jak?
Konkurenční doložky jsme přestali používat v roce 2010. V minulosti, kdy jsme investovali velké finanční prostředky do výcviku realitních makléřů, měla konkurenční doložka smysl.
Položili jste si někdy tak banální otázku, co je to vůbec osobní marketing? Neustále se mluví o významu marketingu v obchodě, ale pojďme se dnes podívat na osobní marketing, který je z pohledu makléře velmi důležitý. Co je o něm dobré vědět?
Pro úspěch makléře není třeba pracovat až se z vás bude kouřit. Důležité je pracovat chytře. V tom vězí kouzlo úspěšných makléřů. Dodržujte těchto 10 zásad a uvidíte, že se vám bude v realitách lépe dařit.
Pro úspěch realitního makléře je důležité umět záminky a námitky rozlišovat a hlavně s nimi umět pracovat. Je to jedna z důležitějších schopností, bez které nebudete úspěšným realitním makléřem.
Jako maminka pečující o děti asi víte, že je není lehké najít dobrou práci. A když ji najdete, je těžké ji skloubit s péčí o rodinu. Práce makléřky nabízí flexibilitu, kterou v běžném zaměstnání nezískáte.
Ačkoli profil na Firmy.cz nemá takovou sílu jako konkurenční Google Moje firma, přesto byste ho jako makléři měli mít. V čem jsou jeho výhody, jak ho založit a spravovat? To se dozvíte v dnešním článku.
Šest let strávila Kateřina Budská se svými dcerami na rodičovské dovolené. Pak se začala ohlížet po takové práci, která by jí umožnila skloubit péči o děti, manželův nabitý rozvrh a touhu po vlastním profesním úspěchu. Stala se z ní realitní makléřka.
Za rok 2018 jsme zrealizovali tržby ve výši 52,2 mil, což představuje nárůst 10,4 % ve srovnání s rokem 2017. Stali jsme se tak nejproduktivnější kanceláří celé sítě RE/MAX.
Je váš byznys nestabilní, jak na houpačce? Jednou nahoře, pak dole. Žijete v nejistotě, kdy a kde získáte novou zakázku? Pak pro vás je určen program Business by design.
Klíčovým předpokladem pro budování úspěšné realitní kariéry je síť kontaktů, tedy databáze prodávajících i kupujících, kterou makléř musí udržovat neustále „živou“. Samozřejmostí je péče o ty klienty, se kterými má makléř rozjednaný obchodní případ, je ale stejně tak důležité nezapomínat ani na ty, se kterými zrealizoval zakázku před několika měsíci či lety. Právě tato skupina klientů totiž může přinést další kontakty a doporučení, a to i zpětně.
Jedna z nejčastějších otázek, které nám pokládají zájemci o práci makléře, je, jak získávat do nabídky nemovitosti na prodej. Seznámím vás s 19 základními způsoby.
Pro získávání a udržení klientů je obsahový marketing čím dál více důležitější. Lidé předtím, než se rozhodnou pro prodej a nákup nemovitostí často vyhledávají informace na internetu. A makléři, kteří lidem poskytují informačně zajímavý obsah, je tak mohou snadněji získat za klienty.
Každý realitní makléř potřebuje propagovat své služby a nemovitosti. A proto potřebuje nástroje, které mu pomohou vytvářet profesionální prezentace a automatizovat některé marketingové činnosti. A Canva je nástrojem pro tyto účely vskutku ideálním.
20. ledna 2024 stát spustit Edoklady. Svůj občanský průkaz tak mohou mít lidé v mobilu a prokazovat s ním svoji totožnost. Ověřujte totožnost klientů elektronicky také. Jak?
Přímý marketing (direct marketing) je způsob komunikace, při kterém realitní makléř komunikuje s klienty přímo, adresně. U makléřů je oblíbený pro jeho nízké náklady. A pokud ho dělají správně tak i vysokou efektivitu.
RE/MAX chce dosáhnout svého cíle, a to získat 30 % podíl na trhu a pokrývat realitními službami celou republiku. Aby se nám to podařilo, musíme mít kvalitní a početnou makléřskou základnu a dostatek kanceláří po celé republice.
Připomínat se bývalým klientům má velký vliv na to, kolik budete mít zakázek v budoucnu. Následujících 7 jednoduchých možností připomínání vaši bývalí klienti ocení. Utužíte tím vztahy, což vám následně pomůže v náboru nemovitostí na doporučení.
Realitní makléř je podnikatel a jeho produktem nejsou nemovitosti, které prodává nebo pronajímá, jeho produktem je on sám, jeho služby a jeho originální know-how. Prostředí realitních kanceláří a realitních makléřů se může na první pohled zdát velmi konkurenční, ale když pochopíte a převezmete do praxe principy níže uvedené, zjistíte, že na realitním trhu zas tak tvrdá konkurence není. Nevěříte?
Gmail je pro makléře naprosto dokonalá emailová schránka a přitom je zdarma. Jaké jsou její hlavní přednosti a jak maximalizovat jeho potenciál v makléřské práci.
Češka, která v 80. letech emigrovala do Kanady a stala se jednou z nejproduktivnějších makléřek RE/MAX Kanada vám nabízi rady, které ji dostaly na vrchol. Připraveno speciálně pro makléře v Česku.
Chcete dělat úspěšnou online reklamu? Pak je důležité se ji naučit správně zacílit na lidi, u nichž je potenciál, že využijí vašich realitních služeb. V opačném případě jen vyhazujete peníze za reklamu z okna.
V ČR nejvíce makléřů na obyvatele ze zemí EU. Tak tuto nesmyslnou informaci kdysi někdo publikoval na internetu, a ta se postupně tak rozšířila, až tomu lidé začali věřit. Je to jako byste sčítaly hrušky s jabkama a borůvkama.
Vybrat si kvalitní realitní kancelář, ve které byste se mohli seberealizovat není vůbec snadné. Shrnuji důvody, proč se stát realitním makléřem v Alfě?
Kladete si otázku, jestli máte pro práci makléře předpoklady a můžete uspět? Podívejte se na charakteristiku úspěšných makléřů. Nemáte všechny potřebné dovednosti? Nezoufejte. Spoustu dovedností jde získat.
Jak je možné, že někteří makléři běhají z jedné prohlídky nemovitosti na druhou, prodávají málo a jsou uštvaní a jiní makléři s lehkostí prodávají jednu nemovitost za druhou a vydělávají statisíce měsíčně? Jaká jsou tajemství úspěšných makléřů? Dozvíte se v tomto článku.
Občas se mě lidé zeptají: "Je teď správná doba začít v realitách? Není lepší, počkat, až trh bude v lepší kondici? Až budu mít více peněz? Až budu starší? Až..."
Mnoho realitních kanceláří se nechalo zlákat konceptem MLM (multi-level marketing). Realitní MLM koncepty sice mají některé výhody, ale mají také spoustu nevýhod, kvůli kterým nejsme a nikdy nebudeme MLM realitkou.
Tom Ferry je jedním z nejúspěšnějších a nejžádanějších realitních trenérů realitních makléřů současnosti. V této kapitole vám nabídne několik užitečných tipů pro obchodní jednání a ukáže vám, jak překonávat některé časté námitky klientů, se kterými se budete občas setkávat.
Referenční marketing patří k nejefektivnějším způsobům získávání zákazníků. Co musíte udělat proto, aby vám referenční marketing generoval klienty. 4 pilíře úspěšného referenčního marketingu.
Nad těmito 5 body se zamyslete, než se rozhodnete stát se realitním makléřem. Pracovitým a schopným makléřům nabízí práce makléře velmi dobré možnosti příjmu a svobody. Ale není to zadarmo.
RE/MAX Alfa není kancelář pro každého. Pokud přemýšlíte o práci makléře bude volba realitní kanceláře, kde pracovat jednou z prvních otázek, kterou budete řešit. Je RE/MAX Alfa pro vás nebo ne?
Znáte hru Monopoly? Jako dítě jsem tuhle hru miloval. Nakupujete v ní pozemky, stavíte domy, pronajímáte a obchodujete s nemovitostmi. Je to vzrušující realitní hra a podobně vzrušující je i práce realitního makléře ve skutečném světě.
Nábor nemovitostí patří k nejdůležitějším aktivitám realitních makléřů. To, jak budete schopni nabírat nemovitosti a zastupovat při prodeji prodávající, rozhoduje o tom, jak úspěšným makléřem budete.
Když chcete začít s online reklamou, měli byste vědět, jaké máte možnosti. Kde inzerovat, kolik stojí reklama, co k tomu potřebujete, jak se reklama účtuje atd. O tom je dnešní článek.
Loňský rok se povedl. Ve srovnání s rokem 2016 jsme zvýšili tržby o 88 % na 47,3 mil. a vytvořili tím rekord v tržbách v historii působení značky RE/MAX v ČR. Získali jsme ocenění Kancelář roku sítě RE/MAX v ČR. Za těmito výsledky ale stojí lidé, naši makléři.
Jak je možné, že někteří makléři jsou úspěšní, nabírají zakázky s lehkostí kudy chodí, jsou doslova magnetem na klienty a jiní makléři vydělávají průměrně nebo se jim nedaří vůbec? Úspěšní makléři mají něco společného. A o tom je dnešní článek.
Velký počet makléřů je naopak velkou výhodou. Proč? Protože více makléřů a kanceláří působících pod jednou značkou mohou více investovat do marketingu a jsou tak na trhu více vidět, silnější značka, pak přitahuje klienty.
Jednou z efektivních cest, jak se stát realitním rentiérem je začít, jako realitní makléř. Díky tomu získáte mnoho cenných zkušeností, které jako realitní investor a rentiér zužitkujete. Těchto 7 dovedností, které se jako makléř naučíte, vám pomohou stát stát se úspěšným investorem. A do čeho se dá investovat?
Tento web používá soubory cookie, které pomáhají fungování webu a také ke sledování vaší interakce s naším webem.
Funkční
Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistické
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketingové
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.