Většina prodávajících chce za svou nemovitost více peněz, než za kolik se dá prodat. Realitní portály jsou plné ležáků, o něž není zájem. Jak postupovat, když chce prodávající nesmyslně vysokou cenu? Co bezpodmínečně musíte od prodávajícího zjistit?
- Dovednosti realitních makléřů (75)
- Fakta a mýty o RE/MAXu (10)
- IT technologie (35)
- Marketing (53)
- Nábor nemovitostí (32)
- O práci realitního makléře (249)
- Obchodní dovednosti (40)
- Premium obsah (46)
- Příběhy úspěšných makléřů (18)
- Pro začínající makléře (55)
- Pro zájemce o práci makléře (111)
- Prodej nemovitostí (10)
Poprodejní služby mají velký vliv na prosperitu realitních makléřů. A proto by se měli o klienty starat i po prodeji nemovitosti.
Ucházíte se o zakázku a prodávající vám nakonec řekne, že prodej svěřil jinému makléři. To se občas stane i nejúspěšnějším makléřům. Prohraná bitva není ještě prohranou válkou. Dělejte následující aktivity a pravděpodobnost, že získáte zakázku zpět, výrazně vzroste.
Každý rok můžete získávat několik zakázek na doporučení od makléřů v regionech. Těžte z toho, že jste v RE/MAXu, udržujte s makléři v regionech kontakt, vrátí se vám to na doporučeních.
Toto je 5 způsobů, jak díky REMAXu můžete snadněji nabrat a prodat více nemovitostí než konkurenční makléři. Díky nim můžete být efektivnější a vydělávat více než oni.
Když začínáte podnikat, potřebujete určitý kapitál. A práce makléře podnikáním je. Jako makléř můžete začít, i když nemáte statisíce na start. Co potřebujete vědět, když jsou vaše finanční možnosti omezené?
Gabi Bergstrom je Čechoameričanka, která patří mezi TOP 2 % nejproduktivnějších makléřů v USA. Do USA se odstěhovala z Česka v roce 2003 a v RE/MAXu začínala v roce 2005. Tyto aktivity jí pomohly v její cestě na vrchol.
Při úmrtí v rodině dochází mimo jiné také ke generační výměně nemovitostí. To představuje práci i pro makléře, kteří tak mohou klientům pomoci najít nejlepší řešení, jak naložit se zděděnou nemovitostí.
Nábor nemovitostí od klientů z prohlídek je levný a přitom efektivní. A také je velmi příjemné, když jedna zakázka navazuje na druhou. Říkáme tomu řetězení zakázek.
Lead magnety jsou marketingovým nástrojem používaným k získávání kontaktů na klienty. Spočívá v tom, že nabízíte zdarma nějaký hodnotný obsah nebo službu výměnou za kontaktní informace, jako je email nebo telefon.
Jedna vlaštovka jaro nedělá. A v marketingu platí, že jedna marketingová aktivita zázraky nedělá. Aby váš realitní marketing byl skutečně efektivní a vytvářel synergie, musíte dělat více aktivit a sladit je do funkčního celku.
Zprostředkování pronájmu nabízí makléřům rychlý příjem. Pronájmy jsou proto skvělé pro začínající makléře, kteří si nemohou dovolit čekat několik měsíců, než začnou vydělávat prodejem nemovitostí.
Proč je důležité je znát? Pokud víte, jak prodávající přemýšlí a v jakých fázích rozhodování o prodeji se nachází, budete jim schopni lépe porozumět a nakonec je získat jako klienty.
Metoda S-O-O (souhlas-otázka-odpověď) je memotechnická pomůcka pro začínající makléře, která jim pomáhá naučit se efektivně překonávat námitky na obchodních jednáních. Hodí se vám zejména při náborech nemovitostí.
Co to je expertní oblast a jaké nejlepší nástroje pro vaší propagaci v ní můžete použít? Jak vyvolat synergické efekty v propagaci? Jak měřit ve vaší expertní oblasti úspěšnost marketingových aktivit? To vše se dozvíte v dnešním článku.
Pro úspěch realitního makléře je důležité umět záminky a námitky rozlišovat a hlavně s nimi umět pracovat. Je to jedna z důležitějších schopností, bez které nebudete úspěšným realitním makléřem.
Nábor nemovitostí patří k nejdůležitějším aktivitám realitních makléřů. To, jak budete schopni nabírat nemovitosti a zastupovat při prodeji prodávající, rozhoduje o tom, jak úspěšným makléřem budete.
Jedna z nejčastějších otázek, které nám pokládají zájemci o práci makléře, je, jak získávat do nabídky nemovitosti na prodej. Seznámím vás s 19 základními způsoby.
V této otázce mají nejen začínající makléři často chaos. Přitom je to jedna z prvních otázek, kterou si musíte odpovědět, pokud chcete poskytovat kvalitní realitní služby.
Prodej každé nemovitosti vyžaduje určitý čas. To, že žádní zájemci o koupi nereagují hned potom, co ji začnete inzerovat, ještě nemusí znamenat žádný problém. Nemusí, ale může. A dnes se tomu podíváme za zub.
Práce realitního makléře je služba lidem. A bez vysoké kvality realitních služeb se jako realitní makléř neprosadíte. Abyste o sobě mohli říct, že jsou vaše služby kvalitní, musíte nejdříve kvalitu definovat a pak na ní systematicky pracovat a vyhodnocovat. Bez přečtení tohoto článku vůbec nevyrážejte za klienty.
Srovnávač fotografií pomůže vašim klientům názorně na fotografiích ukázat, jak pracujete. Co umí, proč byste ho měli na svých webových stránkách mít a jak s ním pracovat, se dozvíte v dnešním článku. Nabízím vám 3 tipy na vhodné programy.
Češka, která v 80. letech emigrovala do Kanady a stala se jednou z nejproduktivnějších makléřek RE/MAX Kanada vám nabízi rady, které ji dostaly na vrchol. Připraveno speciálně pro makléře v Česku.
Toto krátké video mělo velmi zásadní pozitivní vliv na mé podnikání. Video je staré asi 20 let a přitom vše co v něm uslyšíte, může pozitivně ovlivnit i vaše podnikání v dnešní době.
V následujících 10 videích se naučíte, jak sjednat více schůzek, nabírat více nemovitostí, přeměnit neexkluzivní zakázky na exkluzivní, generovat více zakázek z vaší expertní oblasti, dělat efektivnější marketing, poskytovat lepší služby kupujícím a na závěr se s vámi Tom Ferry podělí o své vzorce úspěchu.
Snažíte se získat si klienty nižší provizí než konkurenční makléři? Možná vám to přijde jako dobrý nápad, jak získat zakázku, ale ve skutečnosti na sobě pácháte makléřskou sebevraždu. Co je dobré vědět o provizním dumpingu?
Když chcete nabírat nemovitosti a klienty z internetu, potřebujete se zaměřit na těchto 7 klíčových bodů.
Rozhodnutí prodat nemovitost trvá u lidí běžně měsíce, někdy dokonce i několik let. Proto je důležité, abyste s potenciálním prodávajícím udržovali kontakt. Pokud to budete dělat správně, získáte více zakázek.
Referenční marketing patří k nejefektivnějším způsobům získávání zákazníků. Co musíte udělat proto, aby vám referenční marketing generoval klienty. 4 pilíře úspěšného referenčního marketingu.
Bez výhradní zprostředkovatelské smlouvy není možné efektivně hájit zájmy prodávajícího. Makléř tak vlastně nemůže nabízet kvalitní realitní služby.
Následujících 16 videí obsahuje výběr z toho nejlepšího, co se v realitní branži můžete naučit.
Tom Ferry je jedním z nejúspěšnějších a nejžádanějších realitních trenérů realitních makléřů současnosti. V této kapitole vám nabídne několik užitečných tipů pro obchodní jednání a ukáže vám, jak překonávat některé časté námitky klientů, se kterými se budete občas setkávat.