Nábor nemovitostí patří k nejdůležitějším aktivitám realitních makléřů. To, jak budete schopni nabírat nemovitosti a zastupovat při prodeji prodávající, rozhoduje o tom, jak úspěšným makléřem budete.
- Články pro realitní makléře (159)
- Dovednosti realitních makléřů (39)
- Fakta a mýty o RE/MAXu (9)
- IT technologie (18)
- Marketing (25)
- Nábor nemovitostí (15)
- O práci makléře (58)
- Premium obsah (16)
- Příběhy úspěšných makléřů (15)
Jedna z nejčastějších otázek, které nám pokládají zájemci o práci makléře, je, jak získávat do nabídky nemovitosti na prodej. Seznámím vás s 19 základními způsoby.
V této otázce mají nejen začínající makléři často chaos. Přitom je to jedna z prvních otázek, kterou si musíte odpovědět, pokud chcete poskytovat kvalitní realitní služby.
Prodej každé nemovitosti vyžaduje určitý čas. To, že žádní zájemci o koupi nereagují hned potom, co ji začnete inzerovat, ještě nemusí znamenat žádný problém. Nemusí, ale může. A dnes se tomu podíváme za zub.
Práce realitního makléře je služba lidem. A bez vysoké kvality realitních služeb se jako realitní makléř neprosadíte. Abyste o sobě mohli říct, že jsou vaše služby kvalitní, musíte nejdříve kvalitu definovat a pak na ní systematicky pracovat a vyhodnocovat. Bez přečtení tohoto článku vůbec nevyrážejte za klienty.
Češka, která v 80. letech emigrovala do Kanady a stala se jednou z nejproduktivnějších makléřek RE/MAX Kanada vám nabízi rady, které ji dostaly na vrchol. Připraveno speciálně pro makléře v Česku.
Toto krátké video mělo velmi zásadní pozitivní vliv na mé podnikání. Video je staré asi 20 let a přitom vše co v něm uslyšíte, může pozitivně ovlivnit i vaše podnikání v dnešní době.
V následujících 10 videích se naučíte, jak sjednat více schůzek, nabírat více nemovitostí, přeměnit neexkluzivní zakázky na exkluzivní, generovat více zakázek z vaší expertní oblasti, dělat efektivnější marketing, poskytovat lepší služby kupujícím a na závěr se s vámi Tom Ferry podělí o své vzorce úspěchu.
Snažíte se získat si klienty nižší provizí než konkurenční makléři? Možná vám to přijde jako dobrý nápad, jak získat zakázku, ale ve skutečnosti na sobě pácháte makléřskou sebevraždu. Co je dobré vědět o provizním dumpingu?
Když chcete nabírat nemovitosti a klienty z internetu, potřebujete se zaměřit na těchto 7 klíčových bodů.
Referenční marketing patří k nejefektivnějším způsobům získávání zákazníků. Co musíte udělat proto, aby vám referenční marketing generoval klienty. 4 pilíře úspěšného referenčního marketingu.
Proč je důležité je znát? Pokud víte, jak prodávající přemýšlí a v jakých fázích rozhodování o prodeji se nachází, budete jim schopni lépe porozumět a nakonec je získat jako klienty.
Bez výhradní zprostředkovatelské smlouvy není možné efektivně hájit zájmy prodávajícího. Makléř tak vlastně nemůže nabízet kvalitní realitní služby.
Následujících 16 videí obsahuje výběr z toho nejlepšího, co se v realitní branži můžete naučit.
Tom Ferry je jedním z nejúspěšnějších a nejžádanějších realitních trenérů realitních makléřů současnosti. V této kapitole vám nabídne několik užitečných tipů pro obchodní jednání a ukáže vám, jak překonávat některé časté námitky klientů, se kterými se budete občas setkávat.