Možnosti cílení online reklamy v Google Ads

Možnosti cílení online reklamy v Google Ads
Premium obsah
Doba čtení: 9 minut

Chcete dělat úspěšnou online reklamu? Pak je důležité se ji naučit správně zacílit na lidi, u nichž je potenciál, že využijí vašich realitních služeb. V opačném případě jen vyhazujete peníze za reklamu z okna.

Obrovskou výhodou online reklamy je, že ji můžete zacílit velmi přesně, než jiné formy reklamy a tím šetřit své peníze.

V dnešním článku se dozvíte, jaké všechny možnosti cílení Google Ads nabízí.

Je jich hodně. Nejznámější je asi cílení reklamy podle klíčových slov. Víte však, že můžete cílit reklamu i na návštěvníky webových stránek konkurenčních realitních kanceláří nebo jednotlivých podstránek, diváky vybraných Youtube účtů a podle mnoha dalších kritérií?

V článku si můžete stáhnout seznam 5.307 klíčových slov, které můžete využít k cílení reklam nebo jako inspiraci pro tvorbu obsahu (články, videa), dále seznam webů, které je lepší vyloučit ze zobrazování reklamy a další seznamy, které vám pomohou reklamu lépe zacílit.

Informace v článku oceníte i vy, kterým reklamy spravuje reklamní specialista. Mějte na paměti, že externí specialisté neutrácí své peníze, a proto často nevěnují čas mravenčí práci při nastavování cílení, vytváření seznamů a analýz, což má za následek, že jsou vaše reklamy málo efektivní. Šetřete čas a peníze a svým reklamním specialistům seznamy v článku poskytněte.

Na jednu stranu je super, že Google Ads má tolik možností cílení, ale je to bohužel vykoupeno složitostí nastavení kampaní, což méně technicky zdatné makléře může odrazovat. Když však do problematiky cílení reklamy proniknete, zjistíte, jak obrovský prostor pro získávání klientů vám to nabízí.

Tak pojďme na to :-)

Celý příspěvek je určen pouze pro makléře RE/MAX Alfa.
Chcete se stát naším makléřem?
Kontaktujte nás
Jste-li naším makléřem, heslo najdete na firemním Google Disku.

Příspěvky v blogu