Jak zaměstnat asistentku

Jak zaměstnat asistentku
Premium obsah
Doba čtení: 12 minut

Každý úspěšný, ambiciózní makléř má svou asistentku. Díky ní budete více a snadněji vydělávat. Jak postupovat krok za krokem, když si chcete najmout svou první asistentku? A jak to udělat, aby pro vás byla přínosem a ne přítěží?

Zaměstnáním asistentky ušetříte spousty času, které pak můžete věnovat obchodování. Tím budete více a snadněji vydělávat. A také získáte více času pro sebe. Další důvody, proč si asistentku najmout jsem shrnul v článku Proč by každý úspěšný makléř měl mít svoji asistentku.

Dnes se budeme věnovat procesu náboru vaší první asistentky, co všechno je třeba si ujasnit, na co se zaměřit a jak ji řídit, aby vaše asistentka byla pro vaše podnikání skutečným přínosem.

Kdy si asistentku najmout?

Asistentku si najměte, když jste splnili dvě podmínky:

A) Máte stabilní příjem

Vyděláváte peníze a máte na to jí vůbec zaplatit. Osobně si myslím, že by ta hranice měla být, když jako makléř stabilně vyděláte alespoň 100.000 Kč měsíčně.

B) Jste ambiciózní nebo chcete více času pro sebe

Asistentka má pro vás smysl, když chcete, aby váš byznys dále rostl, chcete více a snadněji vydělávat, a nebo nechcete být uštvaným obchodníkem, tj. chcete mít více času na sebe, svoji rodinu, koníčky atd.

Co si před zaměstnáním asistentky vyjasnit?

Celý příspěvek je určen pouze pro makléře RE/MAX Alfa.
Chcete se stát naším makléřem?
Kontaktujte nás
Jste-li naším makléřem, heslo najdete na firemním Google Disku.

Příspěvky v blogu