Tým RE/MAX Alfa drží v polovině roku 2024 krásné 5. místo v celkové produkci v rámci všech evropských kanceláří RE/MAX.
- Dovednosti realitních makléřů (70)
- Fakta a mýty o RE/MAXu (10)
- IT technologie (34)
- Marketing (51)
- Nábor nemovitostí (30)
- O práci realitního makléře (242)
- Obchodní dovednosti (39)
- Premium obsah (44)
- Příběhy úspěšných makléřů (18)
- Pro začínající makléře (49)
- Pro zájemce o práci makléře (109)
- Prodej nemovitostí (10)
Pro toto tvrzení neexistuje jediný smysluplný důvod. Obchod je o lidech a velikost realitní kanceláře samotná na kvalitu služeb nemá vliv, avšak s jedinou výjimkou.
Obojí je velmi důležité. Kvalitní makléř, který má dobrou podporu od své kanceláře (například marketing, programy zaměřené na osobní rozvoj makléřů, podpora týmové práce a spolupráce, výhody z prodejních synergií atd.), má z dlouhodobé perspektivy lepší obchodní výsledky než makléř, který tuto oporu ve své kanceláři nemá.
Velký počet makléřů RE/MAX je naopak velkou výhodou. Proč? Protože více makléřů a kanceláří působících pod jednou značkou může více investovat do marketingu a jsou tak na trhu více vidět. Silnější značka pak přitahuje klienty.
Koncept RE/MAXu, kdy makléři získávají 70% až 80% podíl ze zrealizovaných obchodů výměnou za příspěvky na náklady kanceláře, je makléři žádaný. Začínajícím makléřům nabízíme také odměňovací model 60 %. Většina makléřů však chce pracovat právě v modelu 80 %, jednoduše proto, že se jim to vyplatí.
RE/MAX je původem americká firma, je však především společností globální. Koncept RE/MAXu úspěšně funguje po celém světě.
Soutěž o makléře, pokud je vedena čestně, je naprosto v souladu s pravidly hospodářské soutěže a není na ní nic neetického.
Usilujeme, aby naše školení, výcvikové programy a tréninky byly kvalitní. Posuďte sami. Úvodní šestitýdenní výcvikový program stojí 11.600,- Kč + DPH a makléřům náklady na jeho absolvování refundujeme z prvních uzavřených obchodů, tzn. získají kvalitní trénink zdarma.
RE/MAX chce dosáhnout svého cíle, a to získat 30% podíl na trhu a pokrývat realitními službami celou republiku. Aby se nám to podařilo, musíme mít kvalitní a početnou makléřskou základnu a dostatek kanceláří po celé republice.
Konkurenční doložky jsme přestali používat v roce 2010. V minulosti, kdy jsme investovali velké finanční prostředky do výcviku realitních makléřů, měla konkurenční doložka smysl.