Pro toto tvrzení neexistuje jediný smysluplný důvod. Obchod je o lidech a velikost realitní kanceláře samotná na kvalitu služeb nemá vliv, avšak s jedinou výjimkou.
- Články pro realitní makléře (177)
- Dovednosti realitních makléřů (51)
- Fakta a mýty o RE/MAXu (9)
- IT technologie (20)
- Marketing (30)
- Nábor nemovitostí (19)
- O práci makléře (64)
- Premium obsah (21)
- Příběhy úspěšných makléřů (15)
RE/MAX je rok od roku úspěšnější, a jak už to u úspěšných firem bývá, stále častěji o nás slýcháváme nesmyslné mýty. Ač je jejich původ součástí konkurenčního boje či nikoli, rádi bychom jejich nesmyslnost vyvrátili v této rubrice “Fakta a mýty o RE/MAX”.
Budete-li mít k uvedeným argumentům nějaké dotazy či nejasnosti, neváhejte nás kontaktovat.
Obojí je velmi důležité. Kvalitní makléř, který má dobrou podporu od své kanceláře (například marketing, programy zaměřené na osobní rozvoj makléřů, podpora týmové práce a spolupráce, výhody z prodejních synergií atd.) má z dlouhodobé perspektivy lepší obchodní výsledky, než makléř, který tuto oporu ve své kanceláři nemá.
Velký počet makléřů je naopak velkou výhodou. Proč? Protože více makléřů a kanceláří působících pod jednou značkou mohou více investovat do marketingu a jsou tak na trhu více vidět, silnější značka, pak přitahuje klienty.
Koncept RE/MAXu, kdy makléři získávají 70 % až 80% podíl ze zrealizovaných obchodů výměnou za příspěvky na náklady kanceláře je makléři žádaný. Začínajícím makléřům nabízíme také i odměňovací model 60 %. Většina makléřů však chce pracovat právě v modelu 80 %, jednoduše protože se jim to vyplatí.
RE/MAX je původem americká firma, je však především společností globální. Koncept RE/MAXu úspěšně funguje po celém světě.
Soutěž o makléře, pokud je vedena čestně, je naprosto v souladu s pravidly hospodářské soutěže a není na ní nic neetického.
Usilujeme, aby naše školení, výcvikové programy a tréninky byly kvalitní. Posuďte sami. Úvodní šesti týdenní výcvikový program stojí 11.600,- Kč + DPH a makléřům náklady na jeho absolvování refundujeme z prvních uzavřených obchodů, tzn. získají kvalitní trénink zdarma.
RE/MAX chce dosáhnout svého cíle, a to získat 30 % podíl na trhu a pokrývat realitními službami celou republiku. Aby se nám to podařilo, musíme mít kvalitní a početnou makléřskou základnu a dostatek kanceláří po celé republice.
Konkurenční doložky jsme přestali používat v roce 2010. V minulosti, kdy jsme investovali velké finanční prostředky do výcviku realitních makléřů, měla konkurenční doložka smysl.