logo

Menu

  • Nabídka práce
    • Práce Praha
    • Práce Brno
    • Práce Český Brod
    • Práce Brandýs nad Labem – Stará Boleslav
  • Články
  • Kurzy
  • Kontakty
logo
archive-title Fakta a mýty o RE/MAXu

RE/MAX je rok od roku úspěšnější, a jak už to u úspěšných firem bývá, stále častěji o nás slýcháváme nesmyslné mýty. Ač je jejich původ součástí konkurenčního boje či nikoli, rádi bychom jejich nesmyslnost vyvrátili v této rubrice “Fakta a mýty o RE/MAX”.

Budete-li mít k uvedeným argumentům nějaké dotazy či nejasnosti, neváhejte nás kontaktovat.

Fakta a mýty o RE/MAXu

RE/MAX je rok od roku úspěšnější, a jak už to u úspěšných firem bývá, stále častěji o nás slýcháváme nesmyslné mýty. Ač je jejich původ součástí konkurenčního boje či nikoli, rádi bychom jejich nesmyslnost vyvrátili v této rubrice “Fakta a mýty o RE/MAX”.

Budete-li mít k uvedeným argumentům nějaké dotazy či nejasnosti, neváhejte nás kontaktovat.

Domů \ Práce a podnikání \ Fakta a mýty o RE/MAXu
  • Fakta a mýty o RE/MAXu
  • Práce a podnikání
Menší realitka se o klienta postará lépe a za menší provizi

Menší realitka se o klienta postará lépe a za menší provizi

Pro toto tvrzení neexistuje jediný smysluplný důvod. Obchod je o lidech a velikost realitní kanceláře samotná na kvalitu služeb nemá vliv, avšak s jedinou výjimkou.

Číst více
  • Fakta a mýty o RE/MAXu
  • Práce a podnikání
Nezáleží na tom, kde makléř pracuje, ale jak pracuje

Nezáleží na tom, kde makléř pracuje, ale jak pracuje

Obojí je velmi důležité. Kvalitní makléř, který má dobrou podporu od své kanceláře (například marketing, programy zaměřené na osobní rozvoj makléřů, podpora týmové práce a spolupráce, výhody z prodejních synergií atd.) má z dlouhodobé perspektivy lepší obchodní výsledky, než makléř, který tuto oporu ve své kanceláři nemá.

Číst více
  • Fakta a mýty o RE/MAXu
  • Práce a podnikání
Velký počet makléřů je nevýhoda při náboru nemovitostí

Velký počet makléřů je nevýhoda při náboru nemovitostí

elký počet makléřů je naopak velkou výhodou. Proč? Protože více makléřů a kanceláří působících pod jednou značkou mohou více investovat do marketingu a jsou tak na trhu více vidět, silnější značka, pak přitahuje klienty.

Číst více
  • Fakta a mýty o RE/MAXu
  • Práce a podnikání
RE/MAX je pro makléře příliš drahý

RE/MAX je pro makléře příliš drahý

Koncept RE/MAXu, kdy makléři získávají 70 % až 80% podíl ze zrealizovaných obchodů výměnou za příspěvky na náklady kanceláře je makléři žádaný. Začínajícím makléřům nabízíme také i odměňovací model 60 %. Většina makléřů však chce pracovat právě v modelu 80 %, jednoduše protože se jim to vyplatí.

Číst více
  • Fakta a mýty o RE/MAXu
  • Práce a podnikání
Americké strategie v ČR nefungují

Americké strategie v ČR nefungují

RE/MAX je původem americká firma, je však především společností globální. Koncept RE/MAXu úspěšně funguje po celém světě.

Číst více
  • Fakta a mýty o RE/MAXu
  • Práce a podnikání
Oslovování makléřů konkurence je lumpárna

Oslovování makléřů konkurence je lumpárna

Soutěž o makléře, pokud je vedena čestně, je naprosto v souladu s pravidly hospodářské soutěže a není na ní nic neetického.

Číst více
  • Fakta a mýty o RE/MAXu
  • Práce a podnikání
Předražená a povinná školení

Předražená a povinná školení

Usilujeme, aby naše školení, výcvikové programy a tréninky byly kvalitní. Posuďte sami. Úvodní šesti týdenní výcvikový program stojí 11.600,- Kč + DPH a makléřům náklady na jeho absolvování refundujeme z prvních uzavřených obchodů, tzn. získají kvalitní trénink zdarma.

Číst více
  • Fakta a mýty o RE/MAXu
  • Práce a podnikání
Hlavně vybrat, co nejvíce peněz na poplatcích od makléřů

Hlavně vybrat, co nejvíce peněz na poplatcích od makléřů

RE/MAX chce dosáhnout svého cíle, a to získat 30 % podíl na trhu a pokrývat realitními službami celou republiku. Aby se nám to podařilo, musíme mít kvalitní a početnou makléřskou základnu a dostatek kanceláří po celé republice.

Číst více
  • Fakta a mýty o RE/MAXu
  • Práce a podnikání
Konkurenční doložka

Konkurenční doložka

Konkurenční doložky jsme přestali používat v roce 2010. V minulosti, kdy jsme investovali velké finanční prostředky do výcviku realitních makléřů, měla konkurenční doložka smysl.

Číst více

O RE/MAX Alfa

Realitní kancelář RE/MAX Alfa je dlouhodobě jedničkou v RE/MAXu. Naše sídlo naleznete v Praze, Ale máme a připravujeme pobočky také v dalších městech, jako je Český Brod, Brno, Brandýs nad Labem – Stará Boleslav. Začněte novou kariéru – spojte se s námi!

Právní informace

  • Zásady cookies
  • Zpracování osobních údajů
  • Kontakty

Kontakty

Adresa: Spálená 97/29, Praha 1
Telefon: +420 604 594 234 a +420 603 426 237

 

Více kontaktů

Každá kancelář je nezávisle vlastněna a řízena. Obchodní značka RE/MAX Alfa je provozována společností TOP REALITY SERVIS, s.r.o. se sídlem Spálená 97/29, Praha 1, IČ: 241 93 844, zapsaná v obchodním rejstříku vedeného Městským soudem v Praze oddíl C, vložka 187436. V letech 2005 až 2011 byla obchodní značka RE/MAX Alfa a RE/MAX Alfa reality provozována společnostmi PTE Alfa s.r.o, IČ: 27620280 a PTE Alfa Reality s.r.o., IČ: 27246566. V roce 2011 došlo ke sloučení obou společností a vytvoření nové společnosti TOP REALITY SERVIS, s.r.o. © 2023 - všechna práva vyhrazena.

Proweby.cz - Tvorba webových stránek

 

Spravovat Souhlas s cookies
Tento web používá soubory cookie, které pomáhají fungování webu a také ke sledování vaší interakce s naším webem.
Funkční Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistické
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketingové
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Spravovat možnosti Spravovat služby Spravovat dodavatele Přečtěte si více o těchto účelech
Zobrazit nastavení
{title} {title} {title}