Nezáleží na tom, kde makléř pracuje, ale jak pracuje

Nezáleží na tom, kde makléř pracuje, ale jak pracuje

Mýtus

Nezáleží na tom, kde makléř pracuje, ale jak pracuje.

Fakt

Obojí je velmi důležité. Kvalitní realitní makléř, který má dobrou podporu od své kanceláře (například marketing, programy zaměřené na osobní rozvoj makléřů, podpora týmové práce a spolupráce, výhody z prodejních synergií atd.) má z dlouhodobé perspektivy lepší obchodní výsledky, než makléř, který tuto oporu ve své kanceláři nemá. Pro makléře mimo RE/MAX Alfa je však téměř nemožné výhody rozpoznat. Faktem však je, že úspěšní makléři, kteří k nám přejdou z konkurenčních kanceláří, zvýší své příjmy o několik desítek procent a realizují obchody s menším úsilím díky spolupráci, marketingové podpoře a synergickým efektům. Podprůměrné makléře však RE/MAX rozhodně nespasí. Dobří makléři z RE/MAXu neodcházejí, odcházejí především ti podprůměrní, kteří neumí využívat konkurenčních výhod, které jim RE/MAX nabízí.

Co o Alfě říkají naši makléři?

Načítání…

Články o práci makléřů

Načítání…
icon

Osobní růst a vzdělávání

Věříme, že jedním z klíčových bodů úspěchu obchodníka je dlouhodobé, kontinuální vzdělávání. Po makléře zajišťujeme mentoring, koučing, pořádáme workshopy, semináře, na které zveme i hosty od konkurence či z jiných oborů. Naši makléři mají možnost účastnit se evropských či celosvětových RE/MAX Conventions, kde své know-how sdílejí ti nejlepší makléři z celého světa.

icon

Inspirativní prostředí

Pokud máte ambici stále se rozvíjet a patřit k nejlepším, Alfa je místo pro vás. O makléře se starají jen manažeři a mentoři, kteří v oboru dosáhli vynikajících výsledků. Naši makléři patří v oboru ke špičce - v současnosti již 8 našich makléřů patří do prestižní celosvětové RE/MAX síně slávy.

icon

Osobní svoboda

Naši makléři jsou podnikatelé a svůj čas si řídí sami. Jak si naplánují vlastní denní program a kolik času stráví prací je jen na nich. Nezajímá nás vysedávání v kanceláři či vyplňování reportů, pro nás je klíčová především spokojenost a pozitivní zpětná vazba klientů.