Jak vybrat realitní kancelář, ve které pracovat jako makléř

Kvalitní kancelář vám může může pomoct uspět rychleji a snadněji. V nekvalitní kanceláři vás může čekat makléřská smrt. Co byste při výběru kanceláře měli vědět.
Vzdělávání, mentoring
Bez kvalitního vzdělávání a dobrého mentora jsou vaše šance na úspěch mizivé.
8 z 10 makléřů uspěje, někdy i více, pokud mají dobrou podporu ze strany realitní kanceláře. Pokud je ale podpora ze strany kanceláře špatná, tento poměr je obrácený. 8 z 10 makléřů neuspěje.
Snažte se zjistit, jaké možnosti vzdělávání makléřů vám realitní kancelář nabízí.
Chtějte také mluvit s mentorem, který by vám měl na začátku pomáhat, a to ještě dříve než podepíšete smlouvu o spolupráci. Možná je to fajn člověk, ale jeho styl práce vám nemusí vyhovovat, byť je sám úspěšný. Možná si s ním vůbec nesednete.
Přečtěte si také: Jak se stát realitním makléřem
Marketing makléře
Kvalitní marketing vám pomůže snadněji získat zakázky a osobní marketing vám pomůže vybudovat si svou osobní realitní značku. Kvalitní osobní značka patří k tomu nejcennějšímu, co v realitách můžete vybudovat.
Bez dobrého marketingu je začátek v realitách mnohem složitější.
Umožní vám kancelář, abyste mohli prezentovat sami sebe nebo vám v osobním marketingu bude bránit?
Je to zvláštní, ale některé kanceláře vám opravdu budou osobní marketing zakazovat. Nechtějí totiž, abyste jako realitní makléři byli příliš vidět. Mohlo by se totiž stát, že byste mohli příliš vyniknout a zjistit, že takovou kancelář vlastně vůbec nepotřebujete.
Osobní marketing, pokud se dělá dobře, vám může přinést spousty zakázek. Zdali konkrétní realitní kancelář podporuje osobní marketing svých makléřů, poznáte např. tak, že se podíváte na webové stránky kanceláře a uvidíte kolik prostoru na ní makléři mají. Dívejte se, jak se makléři dané kanceláře propagují, jestli mají vlastní webové stránky, uvidíte je v dalších médiích atd.
Podporující prostředí
Začátky v realitní branži nejsou snadné. Přátelské a motivující prostředí je pro váš úspěch také důležité.
Když jsem v realitách začínal, měl jsem obrovské štěstí, že v našem týmu byli produktivní makléři. První tři měsíce mého působení v realitách byly jedním slovem tragédie. Dávno bych skončil, kdybych kolem sebe neměl úspěšné makléře. Tým mi dával sílu. Sledoval jsem co dělají, jak pracují, jak telefonují. Naučil jsem se od nich, jak úspěšně nabírat nové zakázky, jak prodat nemovitost i jak pracovat na své osobní značce. Říkal jsem si, když oni prodávají hodně nemovitostí, musím to umět i já.
Pokuste se zjistit, jakou podporu mají makléři v kanceláři, kam chcete nastoupit. Jak motivují makléře? Jak jim kancelář pomáhá překonávat překážky? Je v kanceláři tvůrčí prostředí? Vyměňují si makléři zkušenosti nebo spolu soupeří? To všechno má vliv i na váš úspěch.
Hodně jiných makléřů mělo větší smůlu. Nastoupili do kanceláře, kde jsou nekvalitní makléři, nepodporující prostředí, dělá se málo obchodů, a tak skončili a na reality zanevřeli.
Odměňování makléřů
Dobré kanceláře si svých makléřů váží a nabízí jim také adekvátní podíl z provizí. Ptejte se, jaký podíl z provizí kancelář svým makléřům nabízí. Záleží samozřejmě na servisu a podpoře kanceláře, ale i přesto by to nemělo být méně než 50 % ze zrealizovaných obchodů. Kolik si vydělávají makléři v Alfě se dozvíte v článku Jaký je plat realitních makléřů.
V Alfě soustavně pracujeme na vzdělávacím systému jako klíčovém pilíři prosperity.
Osobní marketing našich makléřů v max. míře podporujeme.
Usilujeme o to, aby v Alfě vládlo tvůrčí, pozitivní prostředí, kde si makléři vyměňují zkušenosti, pomáhají si a nevnímají se jako soupeři. Myslím, že se nám to daří.
Bez prosperity makléřů by Alfa nemohla fungovat. Máme minimální režijní náklady, abychom makléřům mohli nechat většinu z jejich provizí.
Chcete se stát realitním makléřem nebo se dozvědět o práci makléře více?
Kontaktujte nás

Tel. 603 426 237