První kroky poté, co se stanete realitním makléřem

<thrive_headline click tho-post-4767 tho-test-17>První kroky poté, co se stanete realitním makléřem</thrive_headline>

Složili jste státní makléřskou zkoušku, získali vázanou realitní živnost a hurá do práce. A co teď? Kde začít?

80 % času marketing

Na počátku, to znamená prvních několik měsíců bude cca 80 % vašich aktivit tvořit marketing. Tj. aktivity, které jsou zaměřeny na získání zákazníků a prodej nemovitostí.

Kvalitní marketing je alfou a omegou úspěchu v realitní branži.

Možností, jak získat zákazníky je hodně. Všechny vás naučíme.

Jak nabírat nemovitosti se dočtete v článku 18 strategií, jak nabírat nemovitosti.

Pokud marketingu nerozumíte, měli byste svůj čas také věnovat studiu marketingových dovedností. Např. učit se propagovat na sociálních sítích, pracovat s profily či Facebookovými byznys stránkami, učit se propagovat na Googlu, Seznamu, efektivně telefonovat, pracovat s obchodní databází, vytvářet propagační videa a spousty dalších věcí.

Telefon, počítač a internet jsou hlavními pracovními nástroji dnešních makléřů.

Nezapomeňte, že všechno, co děláte je marketing. Jak se chováte, jak vystupujete na jednáních, co o sobě publikujete na sociálních sítích, na vašich webových stránkách, atd., to všechno rozhoduje o tom, jestli si vás klienti na prodej nemovitosti najmou nebo ne.

Důležité je, abyste se naučili co nejvíc marketingových aktivit automatizovat. Dnešní doba k tomu nabízí nepřeberné možnosti a my vám s tím pomůžeme.

Jakmile se vám bude dařit získávat zákazníky a nabírat nemovitosti a budete schopni některé marketingové aktivity automatizovat, bude čas, který věnujete marketingu postupně klesat. Vaše produktivita a příjmy tak porostou.

20 % vzdělávání a organizace

Zbývajících přibližně 20 % času budete věnovat rozšiřování dalších znalostí, dovedností a věnovat se organizačním a administrativním aktivitám.

Mezi organizační činnosti patří např. domlouvání schůzek, koordinace práce s dodavateli např. fotografy, právníky, kameramany, homestagery, komunikace s klienty a domlování obchodů.

Poměr času je orientační a může se lišit v závislosti na tom, jaké máte znalosti a dovednosti a vůbec startovací pozici.

Pokud např. začínající makléř nemá obchodní dovednosti, což je pro úspěch makléře naprosto zásadní předpoklad, bude muset velkou část času věnovat jejich studiu.

Chcete se stát realitním makléřem nebo se dozvědět o práci makléře více?

Kontaktujte nás

Zadané údaje zpracováváme dle těchto podmínek.
Petr Podlešák
Autor článku: Bc. Petr Podlešák, manažer REMAX Alfa
Tel. 603 426 237

Co o Alfě říkají naši makléři?

Načítání…

Články o práci makléřů

Načítání…
icon

Osobní růst a vzdělávání

Věříme, že jedním z klíčových bodů úspěchu obchodníka je dlouhodobé, kontinuální vzdělávání. Po makléře zajišťujeme mentoring, koučing, pořádáme workshopy, semináře, na které zveme i hosty od konkurence či z jiných oborů. Naši makléři mají možnost účastnit se evropských či celosvětových RE/MAX Conventions, kde své know-how sdílejí ti nejlepší makléři z celého světa.

icon

Inspirativní prostředí

Pokud máte ambici stále se rozvíjet a patřit k nejlepším, Alfa je místo pro vás. O makléře se starají jen manažeři a mentoři, kteří v oboru dosáhli vynikajících výsledků. Naši makléři patří v oboru ke špičce - v současnosti již 8 našich makléřů patří do prestižní celosvětové RE/MAX síně slávy.

icon

Osobní svoboda

Naši makléři jsou podnikatelé a svůj čas si řídí sami. Jak si naplánují vlastní denní program a kolik času stráví prací je jen na nich. Nezajímá nás vysedávání v kanceláři či vyplňování reportů, pro nás je klíčová především spokojenost a pozitivní zpětná vazba klientů.