První kroky poté, co získáte realitní živnost
Složili jste státní makléřskou zkoušku, získali vázanou realitní živnost a hurá do práce. A co teď? Kde začít?
80 % času marketing
Na počátku, to znamená prvních několik měsíců, bude cca 80 % vašich aktivit tvořit marketing. Tj. aktivity, které jsou zaměřeny na získání zákazníků a prodej nemovitostí.
Kvalitní marketing je alfou a omegou úspěchu v realitní branži.
Možností, jak získat zákazníky, je hodně. Všechny vás naučíme.
Jak nabírat nemovitosti se dočtete v článku 19 způsobů, jak nabírat nemovitosti.
Pokud marketingu nerozumíte, měli byste svůj čas také věnovat studiu marketingových dovedností. Např. učit se propagovat na sociálních sítích, pracovat s profily či Facebookovými byznys stránkami, učit se propagovat na Googlu, Seznamu, efektivně telefonovat, pracovat s obchodní databází, vytvářet propagační videa a spousty dalších věcí.
Telefon, počítač a internet jsou hlavními pracovními nástroji dnešních makléřů.
Nezapomeňte, že všechno, co děláte, je marketing. Jak se chováte, jak vystupujete na jednáních, co o sobě publikujete na sociálních sítích, na svých webových stránkách, to všechno rozhoduje o tom, jestli si vás klienti na prodej nemovitosti najmou nebo ne.
Důležité je, abyste se naučili co nejvíc marketingových aktivit automatizovat. Dnešní doba k tomu nabízí nepřeberné možnosti a my vám s tím pomůžeme.
Jakmile se vám bude dařit získávat zákazníky, nabírat nemovitosti a budete schopni některé marketingové aktivity automatizovat, bude čas, který věnujete marketingu, postupně klesat. Vaše produktivita a příjmy tak porostou.
20 % vzdělávání a organizace
Zbývajících přibližně 20 % času budete věnovat rozšiřování dalších znalostí, dovedností a věnovat se organizačním a administrativním aktivitám.
Mezi organizační činnosti patří např. domlouvání schůzek, koordinace práce s dodavateli např. fotografy, právníky, kameramany, homestagery, komunikace s klienty a domlouvání obchodů.
Poměr času je orientační a může se lišit v závislosti na tom, jaké máte znalosti, dovednosti a vůbec startovací pozici.
Pokud např. začínající makléř nemá obchodní dovednosti, což je pro úspěch makléře naprosto zásadní předpoklad, bude muset velkou část času věnovat jejich studiu.
Chcete se stát realitním makléřem nebo se dozvědět o práci makléře více?
Kontaktujte nás
Autor článku: Petr Podlešák, manažer RE/MAX Alfa
Tel. 603 426 237