Jak v realitní branži prosperovat desítky let, růst, užívat si to a ochránit se před vyhořením. Jaké nástrahy vás mohou v průběhu času potkat a jak je zvládat?
- Dovednosti realitních makléřů (70)
- Fakta a mýty o RE/MAXu (10)
- IT technologie (30)
- Marketing (51)
- Nábor nemovitostí (30)
- O práci realitního makléře (234)
- Obchodní dovednosti (39)
- Premium obsah (41)
- Příběhy úspěšných makléřů (18)
- Pro začínající makléře (47)
- Pro zájemce o práci makléře (108)
- Prodej nemovitostí (10)
Vybírám několik zajímavých myšlenek, které zazněly na zářijové RE/MAX konvenci ve Španělsku. Kromě přednášek jsme si užili hodně legrace, moře a sluníčka.
Nabrali jste nemovitost? Super. Teď ji jen prodat. Prodej může trvat týden, ale i několik měsíců. Po celou dobu nabízení musíte udržovat s prodávajícím kontakt. Bude-li prodej trvat delší dobu a vy nebudete informovat prodávajícího o průběhu prodeje, můžete o zakázku přijít.
Abyste byli úspěšní, nemusíte pracovat, až se z vás bude kouřit. Je však třeba se držet určitých doporučení a váš život bude šťastnější a úspěšnější.
Pokud jste nestudovali obchodní akademii (tam se totiž učí obchodní korespondence), tak si tento článek musíte přečíst dříve, než klientovi napíšete první e-mail.
Podnikatelé mají oproti řadovým zaměstnancům obrovskou výhodu. Mohou delegovat práci na další pracovníky. Naučíte-li se delegovat, váš byznys poroste rychleji.
Gabi Bergstrom je Čechoameričanka, která patří mezi TOP 2 % nejproduktivnějších makléřů v USA. Do USA se odstěhovala z Česka v roce 2003 a v RE/MAXu začínala v roce 2005. Tyto aktivity jí pomohly v její cestě na vrchol.
Nábor nemovitostí od klientů z prohlídek je levný a přitom efektivní. A také je velmi příjemné, když jedna zakázka navazuje na druhou. Říkáme tomu řetězení zakázek.
Nikdy nedostanete to, co si zasloužíte, ale jen to, co si vyjednáte. Dovednosti v tomto článku ocení všichni, kteří se cítí nedocenění.
O tom, jaký je profil úspěšného makléře jsem už napsal, ale napadlo mě shrnout, jaké jsou nejčastější charakteristiky neúspěšných makléřů. Máte tyto charakteristiky nebo ne? Pokud se v následujících řádcích poznáváte, raději se realitám vyhněte, zbytečně byste se trápili.
Pro úspěch makléře není třeba pracovat až se z vás bude kouřit. Důležité je pracovat chytře. V tom vězí kouzlo úspěšných makléřů. Dodržujte těchto 10 zásad a uvidíte, že se vám bude v realitách lépe dařit.
Hodně se mluví o tom, jak inflace připravuje lidi o úspory a jak je špatná. Vůbec se ale nemluví o tom, jak vám inflace může pomoci zvýšit vaše bohatství. Lidé, kteří splácí hypotéky by neměli vidět inflaci tak černě, protože na ní i slušně vydělávají. Jak? To se dnes dozvíte.
Pracujete se zahraničními klienty? Pak potřebujete znát odbornou terminologii i v anglickém jazyce. Slovník ke stažení v tomto článku + aplikace na výuku slovíček.
Tyto informace jsou platné pro jakýkoli obor lidské činnosti. Říká se, že abyste se stali expertem, musíte se činnosti věnovat alespoň 10.000 hodin. To je však pouze část pravdy. Jaké další podmínky k tomu musíte splnit?
Občas se mě lidé zeptají: „Je teď správná doba začít v realitách? Není lepší, počkat, až trh bude v lepší kondici? Až budu mít více peněz? Až budu starší? Až…“
Chcete udělat úspěšnou prohlídku nemovitosti? Držte se následujících 7 zásad.
Připravil jsem seznam 14 životních situací, které nabízí makléřům příležitosti k poskytování kvalitních realitních služeb.
Jak je možné, že někteří makléři jsou úspěšní, nabírají zakázky s lehkostí kudy chodí, jsou doslova magnetem na klienty a jiní makléři vydělávají průměrně nebo se jim nedaří vůbec? Úspěšní makléři mají něco společného. A o tom je dnešní článek.
Jednou z efektivních cest, jak se stát realitním rentiérem, je začít jako realitní makléř. Díky tomu získáte mnoho cenných zkušeností, které jako realitní investor a rentiér zužitkujete. Těchto 7 dovedností, které se jako makléř naučíte, vám pomůže stát se úspěšným investorem. A do čeho se dá investovat?
Realitní makléři, pro které je hlavní prioritou poskytovat co nejkvalitnější servis pro klienty, jsou z dlouhodobého hlediska výrazně úspěšnější, než makléři, pro které je nejdůležitější výše provize.
V jakékoli práci můžete vyhořet, a to i přesto, že vás baví a jste v ní dobří. Co je syndrom vyhoření, jak mu předcházet a jaké jsou jeho příznaky? A pokud jste vyhořeli, jak se znovu nastartovat?
Zprostředkování pronájmu nabízí makléřům rychlý příjem. Pronájmy jsou proto skvělé pro začínající makléře, kteří si nemohou dovolit čekat několik měsíců, než začnou vydělávat prodejem nemovitostí.
Pro získávání a udržení klientů je obsahový marketing čím dál více důležitější. Lidé předtím, než se rozhodnou pro prodej a nákup nemovitostí často vyhledávají informace na internetu. A makléři, kteří lidem poskytují informačně zajímavý obsah, je tak mohou snadněji získat za klienty.
Když chcete začít s online reklamou, měli byste vědět, jaké máte možnosti. Kde inzerovat, kolik stojí reklama, co k tomu potřebujete, jak se reklama účtuje atd. O tom je dnešní článek.
Co to je remarketing, jaké jednotlivé druhy můžete využívat a jak vám může remarketing pomoci v efektivnějším získávání klientů.
Jak je možné, že někteří makléři běhají z jedné prohlídky nemovitosti na druhou, prodávají málo a jsou uštvaní a jiní makléři s lehkostí prodávají jednu nemovitost za druhou a vydělávají statisíce měsíčně? Jaká jsou tajemství úspěšných makléřů? Dozvíte se v tomto článku.
Metoda S-O-O (souhlas-otázka-odpověď) je memotechnická pomůcka pro začínající makléře, která jim pomáhá naučit se efektivně překonávat námitky na obchodních jednáních. Hodí se vám zejména při náborech nemovitostí.
Co to je expertní oblast a jaké nejlepší nástroje pro vaší propagaci v ní můžete použít? Jak vyvolat synergické efekty v propagaci? Jak měřit ve vaší expertní oblasti úspěšnost marketingových aktivit? To vše se dozvíte v dnešním článku.
Pro úspěch realitního makléře je důležité umět záminky a námitky rozlišovat a hlavně s nimi umět pracovat. Je to jedna z důležitějších schopností, bez které nebudete úspěšným realitním makléřem.
Tomáš Baťa patřil k největším českým podnikatelům. Jeho myšlenky mají i po 100 letech co říct současným podnikatelům, a to včetně realitních makléřů. Vybírám zajímavé myšlenky. Řiďte se jimi a vaše realitní služby budou vyhledávanější a celkově se vám bude lépe daři
Nábor nemovitostí patří k nejdůležitějším aktivitám realitních makléřů. To, jak budete schopni nabírat nemovitosti a zastupovat při prodeji prodávající, rozhoduje o tom, jak úspěšným makléřem budete.
Když jste mladí, v realitách začínáte a nemáte žádné zkušenosti s obchodem, mohou být začátky v realitách těžké. Ne jinak tomu bylo i u zakladatele společnosti REMAX Davida Linigera. Jeho začátky byly hrozné, a přesto se stal TOP makléřem. Co způsobuje, že se z neúspěšného makléře stane hvězda? 5 myšlenek z knihy Každý zvítězí, kterými se můžete inspirovat i vy.
Výborné recenze vám pomohou získat nové zákazníky. Proto je důležité, abyste s nimi uměli pracovat efektivně. Uveďte do praxe těchto 11 tipů a uvidíte, že budete mít více zakázek.
Nad těmito 5 body se zamyslete, než se rozhodnete stát se realitním makléřem. Pracovitým a schopným makléřům nabízí práce makléře velmi dobré možnosti příjmu a svobody. Ale není to zadarmo.
V této otázce mají nejen začínající makléři často chaos. Přitom je to jedna z prvních otázek, kterou si musíte odpovědět, pokud chcete poskytovat kvalitní realitní služby.
Tato strategie je nejúčinnější vyjednávací strategie, kterou můžete při vyjednávání podmínek obchodu použít. Musíte ji znát nejen, abyste pomohli pro své klienty vyjednat lepší obchod, ale i proto, abyste se před ní mohli bránit, až ji na vás někdo použije.
Prodej každé nemovitosti vyžaduje určitý čas. To, že žádní zájemci o koupi nereagují hned potom, co ji začnete inzerovat, ještě nemusí znamenat žádný problém. Nemusí, ale může. A dnes se tomu podíváme za zub.
V tomto záznamu webináře se dozvíte, jak funguje Katastr nemovitostí a dozvíte se spoustu užitečných informací, které musí znát každý kvalitní makléř.
Češka, která v 80. letech emigrovala do Kanady a stala se jednou z nejproduktivnějších makléřek RE/MAX Kanada vám nabízi rady, které ji dostaly na vrchol. Připraveno speciálně pro makléře v Česku.
Toto krátké video mělo velmi zásadní pozitivní vliv na mé podnikání. Video je staré asi 20 let a přitom vše co v něm uslyšíte, může pozitivně ovlivnit i vaše podnikání v dnešní době.