Přímý marketing. Výhody pro realitní makléře

<thrive_headline click tho-post-6398 tho-test-27>Přímý marketing. Výhody pro realitní makléře</thrive_headline>

Přímý marketing (direct marketing) je způsob komunikace, při kterém realitní makléř komunikuje s klienty přímo, adresně. U makléřů je oblíbený pro jeho nízké náklady. A pokud ho dělají správně tak i vysokou efektivitu.

Způsoby přímého marketingu

Osobní setkání

S klienty se makléři scházejí osobně např. na nemovitostech v kanceláři a na schůzkách mohou klientům prezentovat své služby.

Telefonická komunikace

Realitní makléři mohou nabídnout své služby i telefonicky např. majitelům, kteří nabízejí své nemovitosti svépomocí.

Písemná komunikace

Písemná komunikace zahrnuje emaily, sms zprávy či různé messengery, dopisy, pohlednice. Formou dopisu mohou makléři nabízet své služby např. lidem vlastnícím prázdné, nevyužívané nemovitosti. Emailem pak mohou udržují kontakt se svými stávajícími klienty.

Cílené online kampaně

V posledních letech se začaly rozšiřovat i cílené online kampaně, kterými makléři mohou přesně cílit reklamu na lidi ze své obchodní databáze. Cílenou reklamu na klienty z databáze nabízí Facebook, Google Ads i Sklik.cz.

Cílené online kampaně na klienty z vaší obchodní databáze jsou tak trošku takovým hybridem mezi online reklamou a přímým marketingem. Tváří se totiž jako online reklama, ale jsou přesně cílené. Na rozdíl od dalších kanálů však se však netváří osobně. Chybí u nich prvek oslovení klienta.

Výhody přímého marketingu pro makléře

Je levný

Hlavní výhodou přímého marketingu je, že je levný. Makléři mohou oslovovat jen úzkou skupinu lidí, u nichž je vysoká pravděpodobnost, že využijí jejich služeb, typicky např. prodávající.

Díky nízkým nákladům si mohou přímý marketing dovolit i začínající makléři, kteří nemají více peněz na dražší marketingové aktivity.

Je přesně cílený

Důvod, proč je přímý marketing levný, je to, že je přesně cílený. Neplatíte tedy jako u neadresného plošného marketingu za oslovování lidí, u nichž není předpoklad, že by vašich služeb využili.

Může být interaktivní

U telefonického kontaktování je velká výhody v interakci s volaným. Zavoláte prodávajícímu a pokládáním otázek se dozvíte spoustu informací a tím můžete lépe poznat jeho potřeby a nabídnout takové služby, které ocení.

Interakce můžete dosáhnout např. s příspěvky na Facebooku, které jsou formou reklamy přesně zacílené na lidi z vaší obchodní databáze. Zde s vámi mohou komunikovat prostřednictvím komentářů.

Je efektivní

Všechny 3 uvedené výhody se dají shrnout do jednoho slova. A to je efektivita. Proto je přímý marketing u realitních makléřů tak populární.

Chcete se dozvědět více informací, jak se stát realitním makléřem nebo o práci makléře?

Kontaktujte nás

Pomůžeme vám získávat více klientů.

Zadané údaje zpracováváme dle těchto podmínek.
Petr Podlešák
Autor článku: Bc. Petr Podlešák, manažer RE/MAX Alfa
Tel. 603 426 237

Co o Alfě říkají naši makléři?

Načítání…

Články o práci makléřů

Načítání…
icon

Osobní růst a vzdělávání

Věříme, že jedním z klíčových bodů úspěchu obchodníka je dlouhodobé, kontinuální vzdělávání. Pro makléře zajišťujeme mentoring, koučing, pořádáme workshopy, semináře, na které zveme i hosty od konkurence či z jiných oborů. Naši makléři mají možnost účastnit se evropských či celosvětových RE/MAX Conventions, kde své know-how sdílejí ti nejlepší makléři z celého světa.

icon

Inspirativní prostředí

Pokud máte ambici stále se rozvíjet a patřit k nejlepším, Alfa je místo pro vás. O makléře se starají jen manažeři a mentoři, kteří v oboru dosáhli vynikajících výsledků. Naši makléři patří v oboru ke špičce - v současnosti již 8 našich makléřů patří do prestižní celosvětové RE/MAX síně slávy.

icon

Osobní svoboda

Naši realitní makléři jsou podnikatelé a svůj čas si řídí sami. Jak si naplánují vlastní denní program a kolik času stráví prací je jen na nich. Nezajímá nás vysedávání v kanceláři či vyplňování reportů, pro nás je klíčová především spokojenost a pozitivní zpětná vazba klientů.