Jak nabírat nemovitosti od zájemců na prohlídkách nemovitostí

Jak nabírat nemovitosti od zájemců na prohlídkách nemovitostí
Premium obsah
Doba čtení: 11 minut

Nábor nemovitostí od klientů z prohlídek je levný a přitom efektivní. Chcete také nabírat více nemovitostí z prohlídek?

Je velmi příjemné, když jedna zakázka navazuje na druhou a dochází k tzv. řetězení zakázek.

V článku se dozvíte, jaké jsou možnosti náboru nemovitostí z prohlídek, kolik nemovitostí můžete z prohlídek nabrat a jaké konkrétní aktivity musíte dělat.

Jaké jsou možnosti náboru z prohlídek?

Samotné prohlídky představují následující příležitosti k náboru dalších nemovitostí a řetězení jednoho obchodu s druhým:

a) Lidé, kteří kupují někdy sami prodávají

Někteří kupující financují nákup nemovitosti prodejem jiné nemovitosti. Někdy sice aktuálně neprodávají, ale v budoucnu se prodat rozhodnou.

b) Lidé z prohlídek vás mohou doporučit dalším lidem

Lidé z prohlídek sice nemají žádnou nemovitost, ale ví o někom, kdo prodává a mohou vás doporučit svým přátelům a známým.

K tomu, aby se zájemci z prohlídek rozhodli prodávat s vámi nebo vám doporučili své přátele a známé, to není jen tak. Dělejte následujících 8 aktivit a bude se vám to dařit také.

Kolik nemovitostí můžete z prohlídek nabrat?

To záleží na celkové obchodní strategii, kterou zvolíte, ale především na vašich schopnostech, přístupu, empatii a zájmu o klienty. Např. Honza Richter, úspěšný makléř RE/MAX G8 Reality mi nedávno řekl, že mu prohlídky generují zhruba 30 - 40 % nových náborů nemovitosti, přičemž 30 % je to prý určitě.

Detailně za celou naši kancelář nesleduji statistiky náborů z prohlídek našich makléřů. Nicméně zeptal jsem se ChatGPT, ať mi zjistí, jak si stojí úspěšní makléři ve světě. Napsal, že top produkující makléři mohou generovat 20 - 30 % náborů od kupujících.

Nábory z prohlídek

Osobně se domnívám, že je naprosto reálné, aby makléři na prohlídkách generovali 10 až 20 % nových náborů, ti nejúspěšnější i více.

Prodáváte více než jen nemovitost

Na prohlídkách prodáváte především dva produkty: Nemovitost, kterou ukazujete a sami sebe. Sekundárně samozřejmě můžete prodat i vašeho hypotéčního makléře a další dodavatele služeb.

Pojďme se podívat na 8 bodů, které vám zvýší nábory z prohlídek.

Celý příspěvek je určen pouze pro makléře RE/MAX Alfa.
Chcete se stát naším makléřem?
Kontaktujte nás
Jste-li naším makléřem, heslo najdete na firemním Google Disku.

Příspěvky v blogu