Výraz REMAX je nejvyhledávanější klíčové slovo realitních kanceláří na Googlu. Známost a důvěryhodnost značky realitním makléřům pomáhá snadněji uzavírat obchody. Jak z vysokého povědomí o značce můžete také profitovat?
Rok 2020 byl náš absolutně nejlepší rok od založení Alfy a také nejlepší výsledek ze všech kanceláří RE/MAX v ČR.
Videa na Youtube, Facebooku či Instagramu jsou pro úspěch realitních makléřů čím dál tím důležitější. Mohou vám totiž přivést nové klienty. Každé kvalitní video musí obsahovat atraktivní znělku v úvodu, závěru nebo dokonce uprostřed videa.
Chcete zvýšit úspěšnost při náboru nemovitostí? Vyzkoušejte si tyto 3 tipy od našich úspěšných makléřů.
Online marketing je skvělým nástrojem pro nábor nemovitostí. Pokud se ho naučíte správně využívat, budete nabírat nemovitosti mnohem snadněji. Nicméně, rozběhnutí opravdu efektivního online marketingu a ladění efektivity kampaní není vůbec jednoduchá a levná záležitost. Mnoho makléřů to ani nebaví a neví, koho si na to najmout. Výsledkem je, že nad online marketingem rezignují a zbytečně přichází o zakázky. My pro vás online marketing rozběhneme.
Mnoho realitních kanceláří se nechalo zlákat konceptem MLM (multi-level marketing). Realitní MLM koncepty sice mají některé výhody, ale mají také spoustu nevýhod, kvůli kterým nejsme a nikdy nebudeme MLM realitkou.
Budování obchodní databáze vám může přinést netušené obchodní příležitosti. Makléři, kteří umí s obchodní databází správně pracovat, umí vygenerovat často příjmy v řádech několika miliónů ročně. Obchodní databáze je tak jedním z významných zdrojů získávání zakázek.
Na referencích se dá postavit velmi úspěšný realitní byznys. Je to velmi efektivní způsob, jak získávat klienty v jakémkoli byznysu. V realitách to platí stejně. Referenční marketing by proto měl patřit k důležitým činnostem každého realitního makléře. Díky referencím můžete zalistovat s menší námahou dobře prodejné nemovitosti a získat řadu velmi kvalitních klientů.
Přímý a referenční marketing patří k nejefektivnějším způsobům získávání zakázek. Aby vám fungoval, je třeba mít kvalitně zpracovanou databázi všech lidí, které znáte. A nejen to, potřebujete s databází aktivně pracovat, tj. udržovat s lidmi kontakt, budovat vztahy a aktivně je zaangažovat do získávání nových zakázek. V počátku si možná vystačíte s kontaktními adresáři, které […]