Menší realitka se o klienta postará lépe a za menší provizi

Menší realitka se o klienta postará lépe a za menší provizi

Mýtus

Menší realitní kancelář se o klienta postará lépe a za menší provizi.

Fakt

Pro toto tvrzení neexistuje jediný smysluplný důvod. Obchod je o lidech a velikost realitní kanceláře samotná na kvalitu služeb nemá vliv, avšak s jedinou výjimkou.

Makléři RE/MAX jsou schopni nemovitosti nabídnout nesrovnatelně většímu počtu kupujících díky marketingové podpoře, synergii a důrazu na spolupráci při prodeji. Mohou tak dělat obchody snáze. Statistiky pak dokazují, že prodávají rychleji a dosahují pro prodávající klienty vyšších prodejních cen.

Výše provize jako výhoda pro klienta je sama o sobě diskutabilní. Makléř, který pracuje za nižší provize ještě nemusí pro klienta být výhodnější.

Pokud si makléř účtuje nižší provizi, pak má také méně peněz na marketing. A tak se také stává, že díky omezeným marketingovým možnostem prodá nemovitost za méně peněz.

Co o Alfě říkají naši makléři?

Načítání…

Články o práci makléřů

Načítání…
icon

Osobní růst a vzdělávání

Věříme, že jedním z klíčových bodů úspěchu obchodníka je dlouhodobé, kontinuální vzdělávání. Po makléře zajišťujeme mentoring, koučing, pořádáme workshopy, semináře, na které zveme i hosty od konkurence či z jiných oborů. Naši makléři mají možnost účastnit se evropských či celosvětových RE/MAX Conventions, kde své know-how sdílejí ti nejlepší makléři z celého světa.

icon

Inspirativní prostředí

Pokud máte ambici stále se rozvíjet a patřit k nejlepším, Alfa je místo pro vás. O makléře se starají jen manažeři a mentoři, kteří v oboru dosáhli vynikajících výsledků. Naši makléři patří v oboru ke špičce - v současnosti již 8 našich makléřů patří do prestižní celosvětové RE/MAX síně slávy.

icon

Osobní svoboda

Naši makléři jsou podnikatelé a svůj čas si řídí sami. Jak si naplánují vlastní denní program a kolik času stráví prací je jen na nich. Nezajímá nás vysedávání v kanceláři či vyplňování reportů, pro nás je klíčová především spokojenost a pozitivní zpětná vazba klientů.