Vrátit se na článek: 14 tipů, jak si vyjednat lepší odměnu za své služby
Odemknout: Jak si vyjednat lepší odměnu
Příspěvky v blogu

Připomínat se bývalým klientům má velký vliv na to, kolik budete mít zakázek v budoucnu. Následujících 7 jednoduchých možností připomínání vaši bývalí klienti ocení. Utužíte tím vztahy, což vám následně pomůže v náboru nemovitostí na doporučení.

Srovnávač fotografií pomůže vašim klientům názorně na fotografiích ukázat, jak pracujete. Co umí, proč byste ho měli na svých webových stránkách mít a jak s ním pracovat, se dozvíte v dnešním článku. Nabízím vám 3 tipy na vhodné programy.

Myšlení obětního beránka je velmi nebezpečné pro váš úspěch. Pokud ho máte, zbavte se ho. Nebo jste odsouzeni celý svůj život být neúspěšní. Tento článek jsem napsal pro lidi, kteří se domnívají, že nemají dobré podmínky pro svůj úspěch nebo, že jim je dokonce bráněno v úspěchu. A také pro ty, kteří pracují nebo žijí s obětními beránky.

Klíčovým předpokladem pro budování úspěšné realitní kariéry je síť kontaktů, tedy databáze prodávajících i kupujících, kterou makléř musí udržovat neustále „živou“. Samozřejmostí je péče o ty klienty, se kterými má makléř rozjednaný obchodní případ, je ale stejně tak důležité nezapomínat ani na ty, se kterými zrealizoval zakázku před několika měsíci či lety. Právě tato skupina klientů totiž může přinést další kontakty a doporučení, a to i zpětně.

I na klesajícím realitním trhu může makléř růst a zvyšovat své příjmy. Jde o to mít správnou strategii pro klesající trh.

Češka, která v 80. letech emigrovala do Kanady a stala se jednou z nejproduktivnějších makléřek RE/MAX Kanada, vám nabízí rady, které ji dostaly na vrchol. Připraveno speciálně pro makléře v Česku.

Ucházíte se o zakázku a prodávající vám nakonec řekne, že prodej svěřil jinému makléři. To se občas stane i nejúspěšnějším makléřům. Prohraná bitva není ještě prohranou válkou. Dělejte následující aktivity a pravděpodobnost, že získáte zakázku zpět, výrazně vzroste.

Realitní makléř je podnikatel a jeho produktem nejsou nemovitosti, které prodává nebo pronajímá, jeho produktem je on sám, jeho služby a jeho originální know-how. Prostředí realitních kanceláří a realitních makléřů se může na první pohled zdát velmi konkurenční, ale když pochopíte a převezmete do praxe principy níže uvedené, zjistíte, že na realitním trhu zas tak tvrdá konkurence není. Nevěříte?

Otázka, jestli se dá začít kariéra realitního makléře hned po škole, není úplně jednoduchá. Na první pohled se může zdát, že energie, elán a chuť se učit jsou dostatečným základem. A ano – mladí makléři mají často nadšení a odvahu jít do věcí po hlavě. Jenže realitní profese je specifická. A právě věk v ní hraje větší roli, než se na první pohled zdá.

Referenční marketing patří k nejefektivnějším způsobům získávání zákazníků. Co musíte udělat proto, aby vám referenční marketing generoval klienty? 5 pilířů úspěšného referenčního marketingu.

V tomto záznamu webináře zjistíte, jak funguje Katastr nemovitostí, a dozvíte se spoustu užitečných informací, které musí znát každý kvalitní makléř.

Zprostředkování pronájmu nabízí makléřům rychlý příjem. Pronájmy jsou proto skvělé pro začínající makléře, kteří si nemohou dovolit čekat několik měsíců, než začnou vydělávat prodejem nemovitostí.

Když začínáte, čeká vás nastavení některých služeb, které budete potřebovat pro svou práci či propagaci. A také budete muset dělat některé aktivity, aby se vám vaše realitní podnikání rychle rozběhlo. Pojďme se podívat na důležité věci, které potřebujete vědět a nastavit na počátku podnikání.

Každý makléř, i když je součástí silné globální realitní značky, by měl budovat i svoji osobní realitní značku. Tím dosáhnete synergií a váš byznys bude akcelerovat.

Příjmy realitních makléřů se výrazně liší. Nejlepší makléři RE/MAX vydělávají přes 600 tisíc Kč měsíčně a nejhorší makléři nula. Průměrný výdělek na hlavu je v naší kanceláři 74.000 Kč měsíčně před zdaněním (za období leden až prosinec 2023). Ve statistikách nejsou začínající makléři. V čem je tedy takový rozdíl v příjmech makléřů?

Jako makléř jsem byl odkojený na studeném volání. Díky němu jsem se stal úspěšným makléřem. Podělím se s vámi o principy, které jsou nadčasové a můžete je použít i dnes.

Většina prodávajících chce za svou nemovitost více peněz, než za kolik se dá prodat. Realitní portály jsou plné ležáků, o něž není zájem. Jak postupovat, když chce prodávající nesmyslně vysokou cenu? Co bezpodmínečně musíte od prodávajícího zjistit?

Umělá inteligence pomáhá realitním makléřům čím dál více. Dnes vám ukážu, jak umí pomáhat s úpravou fotografií, která ušetří makléřům či fotografům čas a peníze a zároveň zvyšuje atraktivitu fotografií.

Každý úspěšný makléř by měl investovat do nemovitostí. Když obchodujete s nemovitostmi, máte jako makléři nejlepší příležitosti dobře nakupovat a prodávat. A také je to velká zkušenost. Teprve ve chvíli, kdy sami začnete kupovat a prodávat nemovitosti, se stanete skutečným makléřem a klientům můžete pomáhat dělat lepší investiční rozhodnutí. Nakupováním vlastních nemovitostí uvidíte, jak pracují vaše emoce. To nezažijete, když děláte obchody pro druhé.

Co to je expertní oblast a jaké nejlepší nástroje pro svou propagaci v ní můžete použít? Jak vyvolat synergické efekty v propagaci? Jak měřit ve vaší expertní oblasti úspěšnost marketingových aktivit? To vše se dozvíte v dnešním článku.

Být aktivní 24/7 a nedovolit mozku odpočinout, má mnohem katastrofálnější následky, než si mnoho z nás dokáže představit. Zejména workoholici nad relaxací často jen mávnou rukou. Velká část z nich dokonce ani “vypnout” neumí. Pokud patříte k vášnivým realitním makléřům a hledáte rady, jak uvolnit mysl i tělo a kde nabrat novou energii do práce i do života, vyzkoušejte naše tipy. Ověřeno u 10 z 10 vyléčených workoholiků.

Chcete-li být dobrým makléřem, musíte být i dobrý vyjednavačem. V začátku vám pomohou techniky vyjednávání. Používají je úspěšní obchodníci, podnikatelé, manažeři i politici. Vy byste je měli také také znát a umět používat.

V naší kanceláři je přes léto, jak vymeteno. Kromě asistentek a makléřů, kteří zrovna uzavírají obchody, je tu liduprázdno. Neznalý návštěvník by si mohl myslet, že v RE/MAX Alfa nikdo nepracuje. Přitom obchodně byl červenec v Alfě skvělým měsícem. Kde tedy všichni pracují? Kouzlo na práci realitního makléře je, že k ní potřebujete jen notebook, telefon a připojení na internet, pracovat můžete odkudkoli. A to se v létě hodí.

Prodej každé nemovitosti vyžaduje určitý čas. To, že žádní zájemci o koupi nereagují hned potom, co ji začnete inzerovat, ještě nemusí znamenat žádný problém. Nemusí, ale může. A dnes se tomu podíváme za zub.

Mila Baier, rodačka z České republiky, patří dlouhodobě k nejúspěšnějším makléřům v Kanadě, v regionu RE/MAX Ontario. Její cesta k současné pozici nebyla rozhodně jednoduchá. V následujícím příběhu se s námi Míla podělí o svůj životní příběh a několik tipů, jak se stát úspěšným realitním makléřem. Mila Baier získala prestižní ocenění “RE/MAX Hall of Fame”.

Nábor nemovitostí patří k nejdůležitějším aktivitám realitních makléřů. To, jak budete schopni nabírat nemovitosti a zastupovat při prodeji prodávající, rozhoduje o tom, jak úspěšným makléřem budete.

Nabrali jste nemovitost? Super. Teď ji jen prodat. Po celou dobu prodeje musíte udržovat s prodávajícím kontakt. Proč je to důležité a jak často ho být v kontaktu? To se dnes dozvíte.

Zkusme si charakterizovat pět kategorií, které jsou podstatné pro každého realitního profesionála. Ohodnoťte se na stupnici jako ve škole od 1 do 5 (5 je nejhorší), a to z pohledu vašeho podnikání. Pokud můžete, tak se podělte o tento dotazník i ve svém profesním okolí – kolegové, klienti nebo obchodní partneři, vám dají nezaujatý vnější pohled, i když založený na dojmech a zkušenostech.

Každý rok můžete získávat několik zakázek na doporučení od makléřů v regionech. Těžte z toho, že jste v RE/MAXu, udržujte s makléři v regionech kontakt, vrátí se vám to na doporučeních.

Vybírám několik zajímavých myšlenek, které zazněly na zářijové RE/MAX konvenci ve Španělsku. Kromě přednášek jsme si užili hodně legrace, moře a sluníčka.

Realitní makléři často vůbec neřeší, co se stane, když se rozhodnou přejít z jedné realitní kanceláře do druhé. Manažeři realitních kanceláří bohužel, až příliš často hází makléřům, kteří se rozhodnou přejít ke konkurenci nebo založí vlastní realitní kancelář, klacky pod nohy. A proto by měli i tuto otázku řešit předtím, než se rozhodnou v nějaké realitní kanceláři pracovat.
Články

Práce s databází pro začínající makléře
Obchodní databáze, to je makléřské zlato. Její tvorba není náročná a může vám jednou generovat miló

Cesta realitního makléře k miliónům, nejlepší myšlenky z knihy
💰Chcete vydělávat jako ti nejlepší v oboru? Nestačí být pouze schopný obchodník. Klíčem je změnit z

Co je to přímý marketing. V čem jsou jeho výhody
Přímý marketing (direct marketing) je způsob komunikace, při kterém realitní makléř komunikuje s kl

14 možností, jak se propagovat ve své expertní oblasti
Co to je expertní oblast a jaké nejlepší nástroje pro svou propagaci v ní můžete použít? Jak vyvola

Revolut vs Wise. Nejen nejvýhodnější nákup cizí měny
Zapomeňte na směnárny a banky. Pořiďte si Revolut nebo Wise. Nikde nenakoupíte cizí měnu tak výhodn

Jak si vybudovat úspěšný realitní byznys díky doporučením
Není žádným tajemstvím, že doporučení je nejlepším zdrojem zakázek. V dnešním článků vytahuji nejle

13 aplikací, které potřebuje mít každý makléř v telefonu
Mobilní aplikace vám pomohou zvýšit produktivitu. Tyto by určitě neměly chybět v telefonu žádnému r

Nikdy nejez sám: Budujte vztahy, které generují zakázky
V dnešní době není úspěch záležitostí jen inteligence nebo talentu, ale především schopnosti vytvář

Kvalita realitních služeb. Co musíte vědět, než půjdete za klienty?
Práce realitního makléře je služba lidem. A bez vysoké kvality realitních služeb se jako realitní m

Online marketing, který makléřům vydělává. Komplexní nabídka
Udělejte ze svého marketingu magnet na klienty. S naším řešením začne váš telefon vibrovat víc než
Rubriky
- Dovednosti realitních makléřů (84)
- Fakta a mýty o RE/MAXu (10)
- IT technologie (38)
- Kurzy pro realitní makléře (10)
- Marketing (62)
- Nábor nemovitostí (38)
- O práci realitního makléře (267)
- Obchodní dovednosti (43)
- Premium obsah (56)
- Příběhy úspěšných makléřů (20)
- Pro začínající makléře (59)
- Pro zájemce o práci makléře (113)
- Prodej nemovitostí (11)
Kontakt
Spálená 97/29
Praha 1, 110 00
Web: www.remaxalfa.cz
Kariérní web: www.realitnikariera.cz