Jak využít REMAX, abyste nabrali a prodali více nemovitostí
Toto je 5 způsobů, jak díky REMAXu můžete snadněji nabrat a prodat více nemovitostí než konkurenční makléři. Díky nim můžete být efektivnější a vydělávat více než oni.
Využijte toho, že REMAX je nejvyhledávanější realitní kanceláří na trhu a má mezi klienty dobré jméno.
Klíčové slovo REMAX má průměrné vyhledávání na internetu cca 26.000 dotazů měsíčně. Je tak nejvyhledávanějším klíčovým slovem realitních kanceláří na trhu. REMAXu šlape ve vyhledávání na paty MM Reality a pak čísla vyhledávání strmě padají dolů.
Hledanost klíčových slov realitních kanceláří najdete v článku: Jaké jsou nejvyhledávanější realitní kanceláře na internetu.
1. Použijte slovo REMAX v názvu svého Google profilu
Celkem snadnou možností, jak získat více klientů, je vytvoření makléřského profilu Google moje firma. Díky tomu se můžete v místě vašeho působení dostat na první stranu Googlu. Váš profil by měl obsahovat i klíčové slovo REMAX. Např. Jan Vokurka, realitní makléř REMAX Alfa.
Klíčové slovo REMAX vám zvýší návštěvnost profilu a tím i přiláká klienty. Obrázek níže ukazuje, že díky klíčovému slovu “REMAX” náš firemní Google profil získává 10x více návštěvníků než díky druhému nejvyhledávanějšímu výrazu “realitní kancelář Praha”.
Když budete mít makléřský profil kvalitně vyplněný a podpoříte jeho viditelnost reklamou (částkou, která vám rozpočet nezruinuje), získáte snadněji více klientů. Konkurenční makléři mohou jen tiše závidět.
Jak si vyplnit profil na Googlu, aby vám opravdu generoval více klientů se dočtete v článku Google moje firma vám pomůže získat více zakázek.
2. Použijte slovo REMAX v názvu profilu na Firmy.cz
Firmy.cz je konkurenční platforma ke Googlu. Provozuje ji Seznam.cz. I když sice Seznam.cz nemá takovou pozici ve vyhledávání jako má Googlu, je stále silným hráčem a měli byste zde mít také profil. Výhodou profilu Firmy.cz je, že je propojen s Sreality.cz, Mapy.cz a vyhledávačem Seznam.cz. A i díky tomuto profilu můžete získávat klienty. Klíčové slovo “REMAX je i na Seznamu nejvyhledávanějším klíčovým slovem mezi realitními kancelářemi. Srovnání najdete v článku Jaké jsou nejvyhledávanější realitní kanceláře na internetu.
Váš profil může mít formát např. Václav Vopička, REMAX Alfa.
Jak si vyplnit profil na Firmy.cz, aby vám generoval více zakázek se dozvíte v článku Firmy.cz. Proč zde mít jako makléř profil a jak ho vyplnit?
3. Použijte výraz “REMAX” při cílení online reklamy
Jak jsem již zmínil v článku Jaké jsou nejvyhledávanější realitní kanceláře na internetu je, hledanost klíčového slova “Remax” v ČR je cca 26.000 měsíčně. To můžete využít při cílení online reklamy.
V síti Google Ads sice cílit online reklamu na klíčové slovo “remax” nemůžete. Google vám spuštění reklamy nedovolí, protože výraz “remax” je chráněn jako ochranná značka. Na Googlu se můžete spolehnout jen na prezentaci formou Google moje firma.
Můžete však vytvářet online reklamy přes Sklik.cz (inzertní síť Seznamu). Zde vám reklama cílená na remax, může generovat klienty, poměrně s malým rozpočtem.
4. Použijte REMAX na náborových schůzkách
REMAX je na trhu od roku 2005. Zná ho přes 90 % lidí a těší se dobré pověsti.
Využijte toho na náborových schůzkách. Konkurenčním makléřům běžně trvá více času, než získají důvěru prodávajících a naberou nemovitost. Je také pro ně náročnější uzavřít exkluzivní smlouvy.
Vy se jako makléř REMAXu můžete opřít o sílu značky. Budete-li šikovní, podaří se vám pracovat efektivněji. Konkrétně:
a) Snadněji a rychleji získáte prodávající klienty
Známost a důvěryhodnost značky vám pomůže snadněji a rychleji přesvědčit prodávající ke spolupráci.
Tím bude vaše práce časově efektivnější.
V žádném případě to však neznamená, že za vás značka udělá většinu práce. Značka vám usnadní práci a podpoří vás. Vy jste stále nenahraditelný článek obchodu.
Přečtěte si také Jak udělat úspěšnou náborovou schůzku na nemovitost
b) Uzavřete snáze s prodávajícími výhradní zprostředkovatelské smlouvy
Důvěryhodnost značky REMAX vám usnadní sjednávání výhradních (exkluzivních) zprostředkovatelských smluv. Ty jsou přitom pro dlouhodobý úspěch a produktivitu práce makléře zásadní. Když naberete nemovitost výhradně máte cca 95 % pravděpodobnost, že nemovitost prodáte. Naopak prodávat nevýhradně je velmi neefektivní a také nejsnazší cesta, jak v realitách vyhořet.
Určitě si přečtěte článek Výhradní zprostředkovatelská smlouva. Výhody, nevýhody
c) Klienti vás častěji lépe zaplatí
Klienti jsou mnohem častěji ochotni zaplatit značkovým kancelářím vyšší provizi než bezejmenným realitním kancelářím, protože očekávají lepší služby. Neplatí to samozřejmě vždy a u všech klientů.
Tento článek si přečtěte předtím, než vyrazíte za klienty. Kvalita realitních služeb. Co musíte vědět, než půjdete za klienty?
5. Použijte REMAX při prodeji nemovitosti
Dobré jméno REMAXu vám usnadní i prodej nemovitosti. Nákup nemovitosti jen pro většinu lidí největší investicí v jejich životě. Důvěryhodnost realitní kanceláře může celý proces usnadnit a urychlit. Tím šetříte čas.
Pokud REMAX využijete na maximum v propagaci, na náborových schůzkách i při prodeji, vyděláte si více peněz a snadněji než makléři z bezejmenných realitek či makléři pracující na vlastní pěst.
V žádném případě to však neznamená, že značka REMAX zachrání hloupé či líné makléře. Takovým určitě nepomůže. Zefektivní práci a zvýší výdělky chytrým a pracovitým makléřům, kteří dokážou využít potenciál značky na maximum.
Chcete se stát realitním makléřem v Alfě nebo se dozvědět o práci makléře více?
Kontaktujte nás
Autor článku: Petr Podlešák, manažer RE/MAX Alfa
Tel. 603 426 237