Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

 

Rubrika určená pro začínající makléře

Jak často udržovat kontakt s prodávajícím v průběhu prodeje?
Premium obsah

Jak často udržovat kontakt s prodávajícím v průběhu prodeje?

Nabrali jste nemovitost? Super. Teď ji jen prodat. Prodej může trvat týden, ale i několik měsíců. Po celou dobu nabízení musíte udržovat s prodávajícím kontakt. Bude-li prodej trvat delší dobu a vy nebudete informovat prodávajícího o průběhu prodeje, můžete o zakázku přijít.

Kolik lidí prodává nemovitosti přes realitní kanceláře?

Kolik lidí prodává nemovitosti přes realitní kanceláře?

Na portálu Bezrealitky.cz se dočtete, že čím dál tím více lidí prodává nemovitost bez realitní kanceláře. Může to působit, že dny realitních makléřů jsou sečteny. Nic takového se však neděje. Dobří makléři mají práce víc než dost. Kolik lidí prodává přes realitní kanceláře. Ochota využít služeb realitní kanceláře V Česku odhadujeme, že cca 60 % […]

Mentalita obětního beránka, spolehlivý zabiják úspěchu

Mentalita obětního beránka, spolehlivý zabiják úspěchu

Myšlení obětního beránka je velmi nebezpečné pro váš úspěch. Pokud ho máte, zbavte se ho. Nebo jste odsouzeni celý svůj život být neúspěšní. Tento článek jsem napsal pro lidi, kteří se domnívají, že nemají dobré podmínky pro svůj úspěch nebo, že jim je dokonce bráněno v úspěchu. A také pro ty, kteří pracují nebo žijí s obětními beránky.

Kvalita realitních služeb. Co musíte vědět, než půjdete za klienty?

Kvalita realitních služeb. Co musíte vědět, než půjdete za klienty?

Práce realitního makléře je služba lidem. A bez vysoké kvality realitních služeb se jako realitní makléř neprosadíte. Abyste o sobě mohli říct, že jsou vaše služby kvalitní, musíte nejdříve kvalitu definovat a pak na ní systematicky pracovat a vyhodnocovat. Bez přečtení tohoto článku vůbec nevyrážejte za klienty.