Textový obsah stránky. Textový obsah stránky. Textový obsah stránky. Textový obsah stránky. Textový obsah stránky. Textový obsah stránky. Textový obsah stránky. Textový obsah stránky. Textový obsah stránky. Textový obsah stránky. Textový obsah stránky. Textový obsah stránky. Textový obsah stránky. Textový obsah stránky. Textový obsah stránky. Textový obsah stránky.
Nadpis H2
Textový obsah stránky. Textový obsah stránky. Textový obsah stránky. Textový obsah stránky. Textový obsah stránky. Textový obsah stránky. Textový obsah stránky.
Dříve byla oblast realitního zprostředkování typicky spojována s muži, ale v současnosti stále více žen objevuje, že kariéra v realitách je skvělou volbou. Je to profese, která klade důraz na komunikaci, empatii a kreativitu.
Znáte hru Monopoly? Jako dítě jsem tuhle hru miloval. Nakupujete v ní pozemky, stavíte domy, pronajímáte a obchodujete s nemovitostmi. Je to vzrušující realitní hra a podobně vzrušující je i práce realitního makléře ve skutečném světě.
Tyto informace jsou platné pro jakýkoli obor lidské činnosti. Říká se, že abyste se stali expertem, musíte se činnosti věnovat alespoň 10.000 hodin. To je však pouze část pravdy. Jaké další podmínky k tomu musíte splnit?
Jste v novém oboru a možná si nejste úplně jisti, jak rozhýbat byznys. Chyby, které v začátku uděláte, vás mohou zpomalit, v horším případě donutit z realitní branže odejít. A to je velká škoda, protože práce makléře je opravdu zajímavá.
Abyste se stali úspěšnými, nemusíte do svého života přidávat zbytečné věci. Naopak. Občas je potřeba se některých vzdát. Existuje hned několik univerzálních věcí, které vás učiní úspěšnějšími, pokud se od nich dokážete oprostit.
Představte si dva makléře soutěžící o nábor nemovitosti. Oba jsou kvalifikováni, ale z jednoho čiší nadšení. Je to slyšet v jeho hlase, v řeči těla, je vidět, že hoří touhou prodávat nemovitost, a to nadšení se nedá skrýt. Kdo myslíte, že získá zakázku?
Šest let strávila Kateřina Budská se svými dcerami na rodičovské dovolené. Pak se začala ohlížet po takové práci, která by jí umožnila skloubit péči o děti, manželův nabitý rozvrh a touhu po vlastním profesním úspěchu. Stala se z ní realitní makléřka.
Život je příliš krátký na to dělat práci, která vás nebaví nebo vás finančně neuspokojuje. Jak poznat, jestli děláte správnou práci a nemrháte časem na špatném místě?
Otevřeli jsme v Českém Brodě realitní kancelář. Již nyní poskytujeme klientům na Českobrodsku kvalitní realitní služby a budeme v tom pokračovat, jak je v RE/MAX Alfa samozřejmostí.
Myšlení obětního beránka je velmi nebezpečné pro váš úspěch. Pokud ho máte, zbavte se ho. Nebo jste odsouzeni celý svůj život být neúspěšní. Tento článek jsem napsal pro lidi, kteří se domnívají, že nemají dobré podmínky pro svůj úspěch nebo, že jim je dokonce bráněno v úspěchu. A také pro ty, kteří pracují nebo žijí s obětními beránky.
Lead magnety jsou marketingovým nástrojem používaným k získávání kontaktů na klienty. Spočívá v tom, že nabízíte zdarma nějaký hodnotný obsah nebo službu výměnou za kontaktní informace, jako je email nebo telefon.
Realitní makléř je podnikatel a jeho produktem nejsou nemovitosti, které prodává nebo pronajímá, jeho produktem je on sám, jeho služby a jeho originální know-how. Prostředí realitních kanceláří a realitních makléřů se může na první pohled zdát velmi konkurenční, ale když pochopíte a převezmete do praxe principy níže uvedené, zjistíte, že na realitním trhu zas tak tvrdá konkurence není. Nevěříte?
Čím dál tím víc makléřů se vrhá na online marketing, ale zdaleka ne každý myslí na bezpečnost. Jsme ve světě permanentních online útoků, a proto je třeba se chránit, abyste o obsah svých stránek nepřišly.
Pokud chcete být skutečně úspěšným makléřem, měli byste si najmout v určité fázi asistentku. Proč? Jaké výhody vám to přinese, kdy si ji najmout a jak ji odměňovat?
O důležitosti vzdělávání realitních makléřů jsem hovořil s ředitelem RX Akademie Ctiborem Machalou. Instituce, která zajišťuje vzdělávací systém, organizaci konferencí či workshopů nejen pro síť RE/MAX, ale i širší makléřskou obec.
Češka, která v 80. letech emigrovala do Kanady a stala se jednou z nejproduktivnějších makléřek RE/MAX Kanada vám nabízi rady, které ji dostaly na vrchol. Připraveno speciálně pro makléře v Česku.
Jeden člověk nám na Facebooku napsal, že práce makléře je Švarc systém, který je nelegální. Toto tvrzení je nepochopení, jak realitní kanceláře a makléři fungují. Jak to tedy je?
Nábor nemovitostí patří k nejdůležitějším aktivitám realitních makléřů. To, jak budete schopni nabírat nemovitosti a zastupovat při prodeji prodávající, rozhoduje o tom, jak úspěšným makléřem budete.
RE/MAX Alfa není kancelář pro každého. Pokud přemýšlíte o práci makléře bude volba realitní kanceláře, kde pracovat jednou z prvních otázek, kterou budete řešit. Je RE/MAX Alfa pro vás nebo ne?
Jan Rampa za posledních 12 měsíců prodal nemovitosti v hodnotě cca 40 mil. Kč. Většinou to je 15 – 20 obchodních případů do roka. Z hlediska typů transakcí se z 85 % jedná o prodeje a z 15 % o pronájmy.
Snažíte se získat si klienty nižší provizí než konkurenční makléři? Možná vám to přijde jako dobrý nápad, jak získat zakázku, ale ve skutečnosti na sobě pácháte makléřskou sebevraždu. Co je dobré vědět o provizním dumpingu?
Hodně se mluví o tom, jak inflace připravuje lidi o úspory a jak je špatná. Vůbec se ale nemluví o tom, jak vám inflace může pomoci zvýšit vaše bohatství. Lidé, kteří splácí hypotéky by neměli vidět inflaci tak černě, protože na ní i slušně vydělávají. Jak? To se dnes dozvíte.
V naší kanceláři je přes léto, jak vymeteno. Kromě asistentek a makléřů, kteří zrovna uzavírají obchody, je tu liduprázdno. Neznalý návštěvník by si mohl myslet, že v RE/MAX Alfa nikdo nepracuje. Přitom obchodně byl červenec v Alfě skvělým měsícem. Kde tedy všichni pracují? Kouzlo na práci realitního makléře je, že k ní potřebujete jen notebook, telefon a připojení na internet, pracovat můžete odkudkoli. A to se v létě hodí.
Ačkoli profil na Firmy.cz nemá takovou sílu jako konkurenční Google Moje firma, přesto byste ho jako makléři měli mít. V čem jsou jeho výhody, jak ho založit a spravovat? To se dozvíte v dnešním článku.
Realitní makléři často vůbec neřeší, co se stane, když se rozhodnou přejít z jedné realitní kanceláře do druhé. Manažeři realitních kanceláří bohužel, až příliš často hází makléřům, kteří se rozhodnou přejít ke konkurenci nebo založí vlastní realitní kancelář, klacky pod nohy. A proto by měli i tuto otázku řešit předtím, než se rozhodnou v nějaké realitní kanceláři pracovat.
Loňský rok se povedl. Ve srovnání s rokem 2016 jsme zvýšili tržby o 88 % na 47,3 mil. a vytvořili tím rekord v tržbách v historii působení značky RE/MAX v ČR. Získali jsme ocenění Kancelář roku sítě RE/MAX v ČR. Za těmito výsledky ale stojí lidé, naši makléři.
Z pohledu začínajícího makléře se může zdát, že na realitním trhu panuje tvrdá konkurence a uspět bude těžké. Jaké mají začínající makléři šance a příležitosti?
Tomáš Olbrich otevřel kancelář RE/MAX Drive v Benešově. Kromě vedení kanceláře se specializuje na komplikovanější obchody. V nabídce mívá 15 až 20 nemovitostí, v loňském roce realizoval 13 transakcí s celkovým hrubým výnosem 5.100.000 Kč.
Realitní makléř je profesionál, který se specializuje na prodej, pronájem či vyhledávání nemovitostí. K úspěchu v této profesi je potřeba získat širokou paletu znalostí a dovedností. Níže jsem shrnul klíčové aspekty, které musí realitní makléř znát a umět.
Pro toto tvrzení neexistuje jediný smysluplný důvod. Obchod je o lidech a velikost realitní kanceláře samotná na kvalitu služeb nemá vliv, avšak s jedinou výjimkou.
Práce realitního makléře je duševně náročnou profesí, to vám po několika letech praxe potvrdí každý úspěšný makléř. Paradoxem je, že si někteří llidé myslí, jak je to jednoduchá práce.
Auto Text je aplikace pro Android, která odesílá automatické SMS nebo Whatsapp zprávy. Tuto aplikaci musíte mít v mobilu nejen v létě, když trávíte čas na dovolených. K čemu je dobrá?
Mila Baier, rodačka z České republiky patří dlouhodobě k nejúspěšnějším makléřům v Kanadě, v regionu RE/MAX Ontario. Její cesta k současné pozici nebyla rozhodně jednoduchá. V následujícím příběhu se s námi Míla podělí o svůj životní příběh a několik tipů, jak se stát úspěšným realitním makléřem. Míla Baier získala prestižní ocenění “RE/MAX Hall of Fame”.
Co to je expertní oblast a jaké nejlepší nástroje pro vaší propagaci v ní můžete použít? Jak vyvolat synergické efekty v propagaci? Jak měřit ve vaší expertní oblasti úspěšnost marketingových aktivit? To vše se dozvíte v dnešním článku.
Potřebujete zjistit územní plán, inženýrské sítě, záplavovou oblast, protihluková opatření atd? Získání potřebných údajů o prodávaných nemovitostech makléřům zabírá čas, který jim pak chybí. Řešením nabízí Nemoreport.
Ray Prosek (původně Radim Prošek) z Ostravy patří nejproduktivnějším makléřům na Havaji a patří mezi TOP 1 % nejúspěšnějších makléřů v USA. Podívejte se, jak se dostal mezi nejlepší makléře. Ray vám poradí, jak můžete být také úspěšnější.
V této otázce mají nejen začínající makléři často chaos. Přitom je to jedna z prvních otázek, kterou si musíte odpovědět, pokud chcete poskytovat kvalitní realitní služby.
Sedněte si třeba na zahrádku své oblíbené kavárny, rozhlídněte se a sledujte, jak lidé v okolí upřeně hledí na smartphone, notebook nebo tablet. Zamyslete se také, kolik vašich přátel nemá svůj „on-line“ život a jaký je váš život na sociálních sítích. Není překvapením, že generace mileniálů (lidé, kteří dosáhli dospělosti na přelomu 21. století) vnímá svůj virtuální život stejně jako reálný. Ale díky dostupnosti techniky a Wi-Fi spojení na tom jsou stávající třicátníci i čtyřicátníci velmi podobně.
Buďte proaktivním makléřem a nebudete mít nouzy o klienty. A díky tomu si budete více vydělávat. Jak se liší proaktivní a reaktivní makléři? Udělejte si kvíz, jak jste na tom vy.
Reality jsou výborný byznys pro ty, co se rozhodnou se jim věnovat profesionálně. Pokud to v realitách chcete jen zkusit, máte první problém, který vám bude bránit v úspěchu. Proč?
Jednou z efektivních cest, jak se stát realitním rentiérem je začít, jako realitní makléř. Díky tomu získáte mnoho cenných zkušeností, které jako realitní investor a rentiér zužitkujete. Těchto 7 dovedností, které se jako makléř naučíte, vám pomohou stát stát se úspěšným investorem. A do čeho se dá investovat?
V následujících 10 videích se naučíte, jak sjednat více schůzek, nabírat více nemovitostí, přeměnit neexkluzivní zakázky na exkluzivní, generovat více zakázek z vaší expertní oblasti, dělat efektivnější marketing, poskytovat lepší služby kupujícím a na závěr se s vámi Tom Ferry podělí o své vzorce úspěchu.
Eva Jindrová se specializuje na byty a domy k bydlení. V její nabídce najdete však i pozemky, či komerční prostory. Působí v regionu Třebíčsko, kde se průměrná provize při prodeji pohybuje mezi 50 až 60 tisíci Kč a přesto se v roce 2010 umístila v žebříčku nejproduktivnějších makléřů RE/MAX ČR na vynikajícím 3.místě. V roce 2010 Eva Jindrová realizovala 89 obchodních případů. Umí příkladně využít potenciál referenčního byznysu. Také proto odpovídá dnes na moje otázky právě ona.
Kvalitní kancelář vám může může pomoct uspět rychleji a snadněji. V nekvalitní kanceláři vás může čekat makléřská smrt. Co byste při výběru kanceláře měli vědět?
Budování obchodní databáze vám může přinést netušené obchodní příležitosti. Makléři, kteří umí s obchodní databází správně pracovat, umí vygenerovat často příjmy v řádech několika miliónů ročně. Obchodní databáze je tak jedním z významných zdrojů získávání zakázek.
Každý realitní makléř potřebuje propagovat své služby a nemovitosti. A proto potřebuje nástroje, které mu pomohou vytvářet profesionální prezentace a automatizovat některé marketingové činnosti. A Canva je nástrojem pro tyto účely vskutku ideálním.
Zprostředkování pronájmu nabízí makléřům rychlý příjem. Pronájmy jsou proto skvělé pro začínající makléře, kteří si nemohou dovolit čekat několik měsíců, než začnou vydělávat prodejem nemovitostí.
Klíčovým předpokladem pro budování úspěšné realitní kariéry je síť kontaktů, tedy databáze prodávajících i kupujících, kterou makléř musí udržovat neustále „živou“. Samozřejmostí je péče o ty klienty, se kterými má makléř rozjednaný obchodní případ, je ale stejně tak důležité nezapomínat ani na ty, se kterými zrealizoval zakázku před několika měsíci či lety. Právě tato skupina klientů totiž může přinést další kontakty a doporučení, a to i zpětně.
Realitní makléř musí být dle § 7 Realitního zákona po celou dobu výkonu realitní činnosti pojištěn pro případ povinnosti nahradit klientům újmu způsobenou výkonem realitního zprostředkování.
Čas letních dovolených vybízí k cestování do zahraničí. A častý problém nejen realitních makléřů je zajistit dobré internetové připojení pro práci i pro zábavu. V zemích EU můžete využít i svá data od svého mobilního operátora v ČR. Ale co mimo EU nebo pro případ, že vám data dojdou? Existuje levné řešení. A o něm je dnešní článek.
Výborné recenze vám pomohou získat nové zákazníky. Proto je důležité, abyste s nimi uměli pracovat efektivně. Uveďte do praxe těchto 11 tipů a uvidíte, že budete mít více zakázek.
Když jste mladí, v realitách začínáte a nemáte žádné zkušenosti s obchodem, mohou být začátky v realitách těžké. Ne jinak tomu bylo i u zakladatele společnosti REMAX Davida Linigera. Jeho začátky byly hrozné, a přesto se stal TOP makléřem. Co způsobuje, že se z neúspěšného makléře stane hvězda? 5 myšlenek z knihy Každý zvítězí, kterými se můžete inspirovat i vy.
Referenční marketing patří k nejefektivnějším způsobům získávání zákazníků. Co musíte udělat proto, aby vám referenční marketing generoval klienty. 4 pilíře úspěšného referenčního marketingu.
ChatGPT je fantastický nástroj, který vám ušetří spoustu práce a času. Postupně vás seznámím s 6 aktivitami, se kterými vám při vaší makléřské práci pomůže.
Tato strategie je nejúčinnější vyjednávací strategie, kterou můžete při vyjednávání podmínek obchodu použít.
Musíte ji znát nejen, abyste pomohli pro své klienty vyjednat lepší obchod, ale i proto, abyste se před ní mohli bránit, až ji na vás někdo použije.
Google Moje firma vám může přivést nové klienty, a je přitom zdarma. Proč byste zde měli mít profil jako makléř, jak ho založit a spravovat, aby vám generoval nové klienty? To se dozvíte v dnešním článku.
Videa na Youtube, Facebooku či Instagramu jsou pro úspěch realitních makléřů čím dál tím důležitější. Mohou vám totiž přivést nové klienty. Každé kvalitní video musí obsahovat atraktivní znělku v úvodu, závěru nebo dokonce uprostřed videa.
Rozhodnutí prodat nemovitost trvá u lidí běžně měsíce, někdy dokonce i několik let. Proto je důležité, abyste s potenciálním prodávajícím udržovali kontakt. Pokud to budete dělat správně, získáte více zakázek.
Práce na IČO, nebo jak se také říká "práce na živnost“, či "práce na živnostenský list“ je nejsnazší cestou, jak se živit tím, co vás baví. Co konkrétně je tedy potřeba k tomu začít podnikat?
Fotografie vydají za tisíc slov. Proto by na vašem webu neměl chybět nástroj pro zobrazování foto a video galerií. Dnes budu psát o pluginu Soliloquy. Našim makléřům ho nabízíme zdarma. Co umí a proč byste podobný doplněk měli mít také? To se dozvíte v článku.
Tento web používá soubory cookie, které pomáhají fungování webu a také ke sledování vaší interakce s naším webem.
Funkční
Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistické
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketingové
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.