Jak se naučit delegovat

Jak se naučit delegovat
Doba čtení: 3 minuty

Na jaké pracovní aktivity byste se měli zaměřit, a které je nejlepší delegovat, abyste dosáhli co nejvyšší produktivity a tím lépe a snadněji vydělávali.

V článku Pracujte na svém byznysu, nikoli ve svém byznysu jsem zmiňoval, proč by se makléři měli naučit delegovat.

Dnes se podíváme na to, jak zjistit, na jaké pracovní aktivity má smysl se koncentrovat a co je nejlepší delegovat, abyste byli produktivnější, snáze vydělávali a z práce se nezbláznili.

K tomu vám pomůže, když si vytvoříte dvě tabulky.

V první tabulce vytvořte dva sloupce. V prvním sloupci uveďte vše, „co vás na práci realitního makléře baví“ a do druhého sloupce uveďte naopak vše „co vás na práci realitního nebaví“.

Příklad

Co mě bavíCo mě nebaví
Nábor nemovitostí, náborové schůzkyAdministrativa, papírování
Vytvářet reklamu v Google Ads.Prohlídky nemovitostí s klienty. Někdy je to nuda.
Marketing. Kreativní příprava reklamních materiálů.

Ve druhé tabulce vytvořte také dva sloupce. V prvním sloupci uveďte „co vám jde“ a do druhého sloupce uveďte naopak „co vám nejde“.

Příklad.

Co umímCo neumím
Nábor nemovitostí. Práce s lidmi. Jsem úspěšný na náborových schůzkách. Uzavřít exkluzivní smlouvu není žádný problém.Papírování. Dělám chyby, jsem nedůsledný, mám nepořádek v dokumentech.
Prohlídky nemovitostí s klienty. Umím klienty zaujmout a vytvořit dobrý dojem.Marketing. Nenacházím dostatek času na organizaci. Jsem nedůsledný, nesystematický, a proto kampaně dělám nesystematicky, nahodile, což má za následek sporné výsledky.
Umím dělat reklamy v Google Ads.

Průsečík obou sloupců „Co mě baví“ a zároveň „Co mi jde“ vám určí na jaké aktivity se máte nejvíc zaměřit.

V tomto vzorovém případě to například znamená: nábor nemovitostí, práce s lidmi či vytváření reklamy v Google Ads.

Naopak „Co mě nebaví“ a „Co mi nejde“ definuje aktivity, které se snažte delegovat na ostatní.

Budete-li dělat to, co vás baví a co vám jde, budete úspěšnější a práce pro vás bude zábavou. Naopak, pokud budete dělat aktivity, které vás nebaví, a ještě vám nejdou, budete z práce frustrováni. Nebudete úspěšní a nakonec stejně v realitní branži skončíte.

Vytvořili jste seznam aktivit, které chcete delegovat na ostatní? Lidé, na které tyto aktivity delegujete, se stávají součástí vašeho pracovního týmu. Začněte proto přemýšlet, o struktuře svého týmu. Náměty, jak by mohly vypadat nejjednodušší struktury vašeho týmu, najdete v následující lekci „Struktury budování týmu“.

Stáhněte si tabulku pro vlastní doplnění zde>>

Testy silných stránek najdete např. na Gallups strenght center

Chcete vědět, jak vám můžeme pomoct uspět v realitách?

Kontaktujte nás

Zadané údaje zpracováváme dle těchto podmínek.

Tato stránka je chráněna systémem reCAPTCHA od Google s ochranou soukromí

Petr Podlešák
Autor článku: Bc. Petr Podlešák, manažer RE/MAX Alfa
Tel. 603 426 237

Příspěvky v blogu