Nejvyhledávanější realitní kanceláře na Googlu

<thrive_headline click tho-post-4202 tho-test-13>Nejvyhledávanější realitní kanceláře na Googlu</thrive_headline>

Výraz REMAX je nejvyhledávanější klíčové slovo realitních kanceláří na Googlu. Známost a důvěryhodnost značky realitním makléřům pomáhá snadněji uzavírat obchody. Jak z vysokého povědomí o značce můžete také profitovat?

nejvyhledávanější realitní kanceláře na Googlu

Pro vás, jako makléře, bude snazší nabírat nemovitost, protože důvěryhodnost značky vám pomůže otevírat dveře ke klientům. Konkrétně:

  • Naberete snadněji více nemovitostí do nabídky.
  • Budete méně času trávit přesvědčováním klientů.
  • Budete méně často řešit námitky a nedůvěru klientů.
  • Snadněji budete s klienty uzavírat exkluzivní smlouvy.
  • Při náboru drahých nemovitostí je renomovaná značka téměř nutnost.

Zde je tabulka nejvyhledávanějších klíčových slov ze SEO nástroje Collabim.cz

Nejvyhledávanější realitní kanceláře na Googlu

Chcete se stát realitním makléřem nebo se dozvědět o práci makléře více?

Kontaktujte nás

Petr Podlešák
Autor článku: Bc. Petr Podlešák, manažer REMAX Alfa
Tel. 603 426 237

Co o Alfě říkají naši makléři?

Načítání…

Články o práci makléřů

Načítání…
icon

Osobní růst a vzdělávání

Věříme, že jedním z klíčových bodů úspěchu obchodníka je dlouhodobé, kontinuální vzdělávání. Po makléře zajišťujeme mentoring, koučing, pořádáme workshopy, semináře, na které zveme i hosty od konkurence či z jiných oborů. Naši makléři mají možnost účastnit se evropských či celosvětových RE/MAX Conventions, kde své know-how sdílejí ti nejlepší makléři z celého světa.

icon

Inspirativní prostředí

Pokud máte ambici stále se rozvíjet a patřit k nejlepším, Alfa je místo pro vás. O makléře se starají jen manažeři a mentoři, kteří v oboru dosáhli vynikajících výsledků. Naši makléři patří v oboru ke špičce - v současnosti již 8 našich makléřů patří do prestižní celosvětové RE/MAX síně slávy.

icon

Osobní svoboda

Naši makléři jsou podnikatelé a svůj čas si řídí sami. Jak si naplánují vlastní denní program a kolik času stráví prací je jen na nich. Nezajímá nás vysedávání v kanceláři či vyplňování reportů, pro nás je klíčová především spokojenost a pozitivní zpětná vazba klientů.