ChatGPT je fantastický nástroj, který vám ušetří spoustu práce a času. Postupně vás seznámím s 6 ak
Realitní kancelář
Příspěvky v blogu
Toto krátké video mělo velmi zásadní pozitivní vliv na mé podnikání. Video je staré asi 20 let a přitom vše co v něm uslyšíte, může pozitivně ovlivnit i vaše podnikání v dnešní době.
Lead magnety jsou marketingovým nástrojem používaným k získávání kontaktů na klienty. Spočívá v tom, že nabízíte zdarma nějaký hodnotný obsah nebo službu výměnou za kontaktní informace, jako je email nebo telefon.
Následujících 16 videí obsahuje výběr z toho nejlepšího, co se v realitní branži můžete naučit.
Prodej každé nemovitosti vyžaduje určitý čas. To, že žádní zájemci o koupi nereagují hned potom, co ji začnete inzerovat, ještě nemusí znamenat žádný problém. Nemusí, ale může. A dnes se tomu podíváme za zub.
Ačkoli profil na Firmy.cz nemá takovou sílu jako konkurenční Google Moje firma, přesto byste ho jako makléři měli mít. V čem jsou jeho výhody, jak ho založit a spravovat? To se dozvíte v dnešním článku.
Mila Baier, rodačka z České republiky patří dlouhodobě k nejúspěšnějším makléřům v Kanadě, v regionu RE/MAX Ontario. Její cesta k současné pozici nebyla rozhodně jednoduchá. V následujícím příběhu se s námi Míla podělí o svůj životní příběh a několik tipů, jak se stát úspěšným realitním makléřem. Míla Baier získala prestižní ocenění “RE/MAX Hall of Fame”.
Tato strategie je nejúčinnější vyjednávací strategie, kterou můžete při vyjednávání podmínek obchodu použít. Musíte ji znát nejen, abyste pomohli pro své klienty vyjednat lepší obchod, ale i proto, abyste se před ní mohli bránit, až ji na vás někdo použije.
I na klesajícím realitním trhu může makléř růst a zvyšovat své příjmy. Jde o to mít správnou strategii pro klesající trh.
Nechali jsme si zpracovat průzkum trhu, v němž jsme se ptali, podle čeho si lidé vybírají realitní kancelář.
Metoda S-O-O (souhlas-otázka-odpověď) je memotechnická pomůcka pro začínající makléře, která jim pomáhá naučit se efektivně překonávat námitky na obchodních jednáních. Hodí se vám zejména při náborech nemovitostí.
Co to je expertní oblast a jaké nejlepší nástroje pro vaší propagaci v ní můžete použít? Jak vyvolat synergické efekty v propagaci? Jak měřit ve vaší expertní oblasti úspěšnost marketingových aktivit? To vše se dozvíte v dnešním článku.
Čas letních dovolených vybízí k cestování do zahraničí. A častý problém nejen realitních makléřů je zajistit dobré internetové připojení pro práci i pro zábavu. V zemích EU můžete využít i svá data od svého mobilního operátora v ČR. Ale co mimo EU nebo pro případ, že vám data dojdou? Existuje levné řešení. A o něm je dnešní článek.
Myšlení obětního beránka je velmi nebezpečné pro váš úspěch. Pokud ho máte, zbavte se ho. Nebo jste odsouzeni celý svůj život být neúspěšní. Tento článek jsem napsal pro lidi, kteří se domnívají, že nemají dobré podmínky pro svůj úspěch nebo, že jim je dokonce bráněno v úspěchu. A také pro ty, kteří pracují nebo žijí s obětními beránky.
Připomínat se bývalým klientům má velký vliv na to, kolik budete mít zakázek v budoucnu. Následujících 7 jednoduchých možností připomínání vaši bývalí klienti ocení. Utužíte tím vztahy, což vám následně pomůže v náboru nemovitostí na doporučení.
Chcete dělat úspěšnou online reklamu? Pak je důležité se ji naučit správně zacílit na lidi, u nichž je potenciál, že využijí vašich realitních služeb. V opačném případě jen vyhazujete peníze za reklamu z okna.
Výborné recenze vám pomohou získat nové zákazníky. Proto je důležité, abyste s nimi uměli pracovat efektivně. Uveďte do praxe těchto 11 tipů a uvidíte, že budete mít více zakázek.
Program je vhodný pro středně pokročilé makléře, makléře, kteří úspěšně zvládli základy obchodování s nemovitostmi vyučované v kurzu Realitní profesionál 1 a mají za sebou první úspěšné obchody a dále pro makléře, kteří obchod s nemovitostmi sice rozběhli, ale pak začali stagnovat a neví, jakým směrem by se jejich práce měla dále ubírat. Program je určen pro všechny, kteří se chtějí mít dobré obchodní výsledky.
Eva Jindrová se specializuje na byty a domy k bydlení. V její nabídce najdete však i pozemky, či komerční prostory. Působí v regionu Třebíčsko, kde se průměrná provize při prodeji pohybuje mezi 50 až 60 tisíci Kč a přesto se v roce 2010 umístila v žebříčku nejproduktivnějších makléřů RE/MAX ČR na vynikajícím 3.místě. V roce 2010 Eva Jindrová realizovala 89 obchodních případů. Umí příkladně využít potenciál referenčního byznysu. Také proto odpovídá dnes na moje otázky právě ona.
Chcete udělat úspěšnou prohlídku nemovitosti? Držte se následujících 7 zásad.
Nikdy nedostanete to, co si zasloužíte, ale jen to, co si vyjednáte. Dovednosti v tomto článku ocení všichni, kteří se cítí nedocenění.
Nábor nemovitostí od klientů z prohlídek je levný a přitom efektivní. Chcete také nabírat více nemovitostí z prohlídek?
Zprostředkování pronájmu nabízí makléřům rychlý příjem. Pronájmy jsou proto skvělé pro začínající makléře, kteří si nemohou dovolit čekat několik měsíců, než začnou vydělávat prodejem nemovitostí.
Nábor nemovitostí patří k nejdůležitějším aktivitám realitních makléřů. To, jak budete schopni nabírat nemovitosti a zastupovat při prodeji prodávající, rozhoduje o tom, jak úspěšným makléřem budete.
Články
Proaktivní vs reaktivní makléř. Proč ti proaktivní vydělávají víc?
Buďte proaktivním makléřem a nebudete mít nouzy o klienty. A díky tomu si budete více vydělávat. Ja
Firmy.cz. Proč zde mít jako makléř profil a jak ho vyplnit?
Ačkoli profil na Firmy.cz nemá takovou sílu jako konkurenční Google Moje firma, přesto byste ho jak
Nabídka pojištění profesní odpovědnosti pro makléře
Realitní makléř musí být dle § 7 Realitního zákona po celou dobu výkonu realitní činnosti pojištěn
3 nejdůležitější schopnosti realitního makléře
Když chcete uspět v realitách, potřebujete celou řadu dovedností. Některé jsou však absolutně nejdů
Práce obchodního zástupce nebo makléře? Co je lepší?
Práce obchodního zástupce a realitního makléře je podobná, ale přesto jiná. V čem jsou rozdíly?
14 tipů, jak si vyjednat lepší odměnu za své služby
Nikdy nedostanete to, co si zasloužíte, ale jen to, co si vyjednáte. Dovednosti v tomto článku oce
Jak vybrat realitní kancelář, ve které pracovat jako makléř?
Kvalitní kancelář vám může může pomoct uspět rychleji a snadněji. V nekvalitní kanceláři vás může č
Google moje firma. Jak pomáhá makléřům a jak ho vyplnit?
Google Moje firma vám může přivést nové klienty, a je přitom zdarma. Proč byste zde měli mít profil
Chcete práci makléře jen zkusit nebo jste rozhodnuti?
Reality jsou výborný byznys pro ty, co se rozhodnou se jim věnovat profesionálně. Pokud to v realit
Rubriky
- Články pro realitní makléře (211)
- Dovednosti realitních makléřů (62)
- Fakta a mýty o RE/MAXu (9)
- IT technologie (27)
- Kurzy pro realitní makléře (10)
- Marketing (39)
- Nábor nemovitostí (22)
- O práci makléře (88)
- Premium obsah (32)
- Příběhy úspěšných makléřů (16)
- Prodej nemovitostí (3)
Kontakt
Spálená 97/29
Praha 1, 110 00
Web: www.remaxalfa.cz
Kariérní web: www.realitnikariera.cz