Rozhovor s makléřem roku 2021

Rozhovor s makléřem roku 2021 RE/MAX Alfa Frantou Babčickým o práci i životě.

Tel. 604 594 234
Rozhovor s makléřem roku 2021 RE/MAX Alfa Frantou Babčickým o práci i životě.
Celkově vnímám Alfu jako velmi kvalitní kancelář.
V Alfě jsem spokojená, líbí se mi volnost a svoboda rozhodování o mé práci, různorodý prima kolektiv a možnosti vzdělávání, ke kterým nás vede Petr Podlešák.
Mám Alfu moc ráda, v podstatě jsem si ji hned zamilovala. Má radost, že pracuji právě tady stále trvá, a to je báječné.
Líbí se mi, jak se všemi mými kolegy spolupracujeme, sdílíme kontakty na dodavatele a na experty, konzultujeme spolu složitější obchodní případy. Vzájemná přátelská spolupráce mezi makléři nám nejen pomáhá, ale v důsledku je přínosná především klientům. Díky tomu dokážeme klientům najít řešení pro všechny situace.
V realitním světě se pohybuji od roku 1996. Působil jsem ve třech velkých kancelářích. Poslední volba RE/MAX Alfa byla ta nejlepší a věřím, že poslední. Kancelář, kde jsou zkušení profesionálové a vedení, které stále pracuje na rozvoji i udržení přední pozice na trhu. Ideální prostředí pro kvalitní produkci.
Líbí se mi v Alfě provizním systémem počínaje, maximální volnost a podpora kouče.
Když jsem před lety vybírala firmu, kde začnu pracovat jako makléřka, vybírala jsem si nejlepší z nejlepších. A to byla a myslím, že stále je RE/MAX Alfa. Dává realitnímu makléři vše, co potřebuje. Naučí (vzdělávací programy, kurzy a inovace, o kterých jsem jinde neslyšela), pomůže (mentor, právník, asistentka, kolegové), zajistí (svou provizi jsem dostala vždy a včas).
Líbí se mi motivující prostředí díky nově vstupujícím makléřům, dobrý kolektiv, inspirativní šéf. A líbí se mi takováto možnost vyjádření názoru k situaci v kanceláři (tj. dotazníky) – dělal bych častěji.
Líbí se mi týmový duch (až na malé výjimky), ochota ke spolupráci, velmi spolehlivá asistence (tím myslím samozřejmě perfektní práci Ivanky), neustálá snaha Petra přijít s něčím novým, líbí se mi, jak se můžeme jeden na druhého spolehnout (až na malé výjimky).
Na konkurenční Bezrealitky.cz se dočtete, že čím dál tím více lidí prodává nemovitost bez realitní kanceláře. Jsou dny realitních makléřů jsou sečteny. Nic takového se však neděje. Naopak, naše tržby rostou a dobří makléři mají práce víc než dost. Pojďme se podívat na čísla. Má práce makléře budoucnost?
Pracujete jako realitní makléř již nějakou dobu a relativně se vám daří: nabíráte, inzerujete, máte vlastní internetové stránky, občas uděláte reklamu na sociálních sítích… Občas se však ptáte sami sebe: „jak můžu posunout svůj business výrazně dále“? Níže jsem shrnul několik bodů, které ti opravdu nejúspěšnější makléři v oboru dělají. Delegujte Většina aktivit makléře by měla orientována na akvizici nových zákazníků či na prodej nemovitosti. Makléři často sklouzávají k tomu, že ve snaze ušetřit za dodavatele služeb zároveň fungují jako administrativní pracovník, fotograf, kameraman, střihač, uklízeč a často bohužel také jako právník. Pokud si vypůjčím starý vtip amerických kolegů – obchod s nemovitostmi je pouze o 3 věcech: 1. Budování kontaktů (lead generation), 2. Budování kontaktů a za 3. Budování kontaktů. Naprostá většina TOP makléřů deleguje činnosti, které nesplňují výše uvedená kritéria, z prostého důvodu: dodavatelé, kteří se na konkrétní úkony specializují, je udělají lépe a levněji. Reagujte rychle Moderní zákazník je zvyklý, že má vše na dosah tří kliků v mobilu a vše reaguje instantně. A pak zavolá realitnímu makléři, který mu nezvedne telefon. Protože je na prohlídkách. Pošle mu email, na který makléře zareaguje možná večer, možná druhý den, možná vůbec. Průměrná doba reakce makléře je 30 (!) hodin (v rámci EU, zdroj: […]
RE/MAX Alfa je jedničkou mezi kancelářemi RE/MAX na českém trhu a jedna z nejúspěšnějších v Evropě. Níže jsem shrnul několik důvodů, proč stále více špičkových realitních makléřů volí spolupráci s Alfou. Budujete svoje podnikání pod záštitou silné značky Makléři u nás nepracují pro firmu, ale firma pracuje pro ně. V rámci RE/MAX Alfa si budujete vlastní značku bez nevýhod spojených se samostatným podnikáním. Veškeré zázemí včetně kanceláří a sítě kontaktních míst po Praze, IT systémů, vzdělávání, asistentky či právního převodce je pro makléře připraveno. Navíc šance, že narazíte na zákazníka, který nezná značku RE/MAX, je velmi malá. RE/MAX balón je jedno z neznámějších log celosvětově a naprostá většina zákazníku si jej spojuje s vynikajícími službami. Všichni makléři RE/MAX tak využívají výhod spojených se skoro 50 lety budování značky RE/MAX společně s celorepublikovými marketingovými aktivitami společnosti. Co říká o důvodech přechodu do RE/MAX Alfa náš úspěšný makléř David Majer: „Hlavním důvodem byl marketing, kdy jsem v minulé RK nemohl působit coby makléř jako osobní značka, ale musel jsem být schován pouze pod jménem realitky. Já se však chtěl prezentovat na internetu také jako David Majer a radit či pomáhat lidem online, psát blog a řešit jejich problémy. Taky jsem nechtěl klienty lákat na falešné marketingové sliby, jako je například prodej […]
Než začnete podnikat v jakémkoli oboru, vytvořte si písemný podnikatelský plán. Je důležité, aby by
Když přemýšlíte, že začnete podnikat, měli byste nejdříve nalézt odpovědi na následující otázky a t
Dnešní doba nabízí nepřeberné možnosti podnikání. Nabízím vám 36 nápadů, tipů na podnikání, u který
Věříme, že jedním z klíčových bodů úspěchu obchodníka je dlouhodobé, kontinuální vzdělávání. Po makléře zajišťujeme mentoring, koučing, pořádáme workshopy, semináře, na které zveme i hosty od konkurence či z jiných oborů. Naši makléři mají možnost účastnit se evropských či celosvětových RE/MAX Conventions, kde své know-how sdílejí ti nejlepší makléři z celého světa.
Pokud máte ambici stále se rozvíjet a patřit k nejlepším, Alfa je místo pro vás. O makléře se starají jen manažeři a mentoři, kteří v oboru dosáhli vynikajících výsledků. Naši makléři patří v oboru ke špičce - v současnosti již 8 našich makléřů patří do prestižní celosvětové RE/MAX síně slávy.
Naši makléři jsou podnikatelé a svůj čas si řídí sami. Jak si naplánují vlastní denní program a kolik času stráví prací je jen na nich. Nezajímá nás vysedávání v kanceláři či vyplňování reportů, pro nás je klíčová především spokojenost a pozitivní zpětná vazba klientů.