Realitní makléř musí být dle § 7 Realitního zákona po celou dobu výkonu realitní činnosti pojištěn
Realitní kancelář
Příspěvky v blogu
Online marketing je skvělým nástrojem pro nábor nemovitostí. Pokud se ho naučíte správně využívat, budete nabírat nemovitosti mnohem snadněji. Nicméně, rozběhnutí opravdu efektivního online marketingu a ladění efektivity kampaní není vůbec jednoduchá a levná záležitost. Mnoho makléřů to ani nebaví a neví, koho si na to najmout. Výsledkem je, že nad online marketingem rezignují a zbytečně přichází o zakázky. My pro vás online marketing rozběhneme.
Tom Ferry je jedním z nejúspěšnějších a nejžádanějších realitních trenérů realitních makléřů současnosti. V této kapitole vám nabídne několik užitečných tipů pro obchodní jednání a ukáže vám, jak překonávat některé časté námitky klientů, se kterými se budete občas setkávat.
Příjmy realitních makléřů se výrazně liší. Nejlepší makléři RE/MAX vydělávají přes 600 tisíc Kč měsíčně a nejhorší makléři nula. Průměrný výdělek na hlavu je v naší kanceláři 74.000 Kč/měs. před zdaněním (za období leden až prosinec 2023). Ve statistikách nejsou začínající makléři. V čem je tedy takový rozdíl v příjmech makléřů?
Metoda S-O-O (souhlas-otázka-odpověď) je memotechnická pomůcka pro začínající makléře, která jim pomáhá naučit se efektivně překonávat námitky na obchodních jednáních. Hodí se vám zejména při náborech nemovitostí.
Každý úspěšný makléř by měl investovat do nemovitostí. Když obchodujete s nemovitostmi máte, jako makléři nejlepší příležitosti dobře nakupovat a prodávat. A také je to velká zkušenost. Teprve ve chvíli, kdy sami začnete kupovat a prodávat nemovitosti, se stanete skutečným makléřem a klientům můžete pomáhat dělat lepší investiční rozhodnutí. Nakupováním vlastních nemovitostí uvidíte, jak pracují vaše emoce. To nezažijete, když děláte obchody pro druhé.
Čas letních dovolených vybízí k cestování do zahraničí. A častý problém nejen realitních makléřů je zajistit dobré internetové připojení pro práci i pro zábavu. V zemích EU můžete využít i svá data od svého mobilního operátora v ČR. Ale co mimo EU nebo pro případ, že vám data dojdou? Existuje levné řešení. A o něm je dnešní článek.
Realitní makléři často vůbec neřeší, co se stane, když se rozhodnou přejít z jedné realitní kanceláře do druhé. Manažeři realitních kanceláří bohužel, až příliš často hází makléřům, kteří se rozhodnou přejít ke konkurenci nebo založí vlastní realitní kancelář, klacky pod nohy. A proto by měli i tuto otázku řešit předtím, než se rozhodnou v nějaké realitní kanceláři pracovat.
Výborné recenze vám pomohou získat nové zákazníky. Proto je důležité, abyste s nimi uměli pracovat efektivně. Uveďte do praxe těchto 11 tipů a uvidíte, že budete mít více zakázek.
Klíčovým předpokladem pro budování úspěšné realitní kariéry je síť kontaktů, tedy databáze prodávajících i kupujících, kterou makléř musí udržovat neustále „živou“. Samozřejmostí je péče o ty klienty, se kterými má makléř rozjednaný obchodní případ, je ale stejně tak důležité nezapomínat ani na ty, se kterými zrealizoval zakázku před několika měsíci či lety. Právě tato skupina klientů totiž může přinést další kontakty a doporučení, a to i zpětně.
Referenční marketing patří k nejefektivnějším způsobům získávání zákazníků. Co musíte udělat proto, aby vám referenční marketing generoval klienty. 4 pilíře úspěšného referenčního marketingu.
Být aktivní 24/7 a nedovolit mozku odpočinout, má mnohem katastrofálnější následky, než si mnoho z nás dokáže představit. Zejména workoholici nad relaxací často jen mávnou rukou. Velká část z nich dokonce ani “vypnout” neumí. Pokud patříte k vášnivým realitním makléřům a hledáte rady, jak uvolnit mysl i tělo a kde nabrat novou energii do práce i do života, vyzkoušejte naše tipy. Ověřeno u 10 z 10 vyléčených workoholiků.
Lead magnety jsou marketingovým nástrojem používaným k získávání kontaktů na klienty. Spočívá v tom, že nabízíte zdarma nějaký hodnotný obsah nebo službu výměnou za kontaktní informace, jako je email nebo telefon.
Ačkoli profil na Firmy.cz nemá takovou sílu jako konkurenční Google Moje firma, přesto byste ho jako makléři měli mít. V čem jsou jeho výhody, jak ho založit a spravovat? To se dozvíte v dnešním článku.
Nábor nemovitostí patří k nejdůležitějším aktivitám realitních makléřů. To, jak budete schopni nabírat nemovitosti a zastupovat při prodeji prodávající, rozhoduje o tom, jak úspěšným makléřem budete.
Eva Jindrová se specializuje na byty a domy k bydlení. V její nabídce najdete však i pozemky, či komerční prostory. Působí v regionu Třebíčsko, kde se průměrná provize při prodeji pohybuje mezi 50 až 60 tisíci Kč a přesto se v roce 2010 umístila v žebříčku nejproduktivnějších makléřů RE/MAX ČR na vynikajícím 3.místě. V roce 2010 Eva Jindrová realizovala 89 obchodních případů. Umí příkladně využít potenciál referenčního byznysu. Také proto odpovídá dnes na moje otázky právě ona.
Následujících 16 videí obsahuje výběr z toho nejlepšího, co se v realitní branži můžete naučit.
V následujících 10 videích se naučíte, jak sjednat více schůzek, nabírat více nemovitostí, přeměnit neexkluzivní zakázky na exkluzivní, generovat více zakázek z vaší expertní oblasti, dělat efektivnější marketing, poskytovat lepší služby kupujícím a na závěr se s vámi Tom Ferry podělí o své vzorce úspěchu.
Obojí je velmi důležité. Kvalitní makléř, který má dobrou podporu od své kanceláře (například marketing, programy zaměřené na osobní rozvoj makléřů, podpora týmové práce a spolupráce, výhody z prodejních synergií atd.) má z dlouhodobé perspektivy lepší obchodní výsledky, než makléř, který tuto oporu ve své kanceláři nemá.
Chcete dělat úspěšnou online reklamu? Pak je důležité se ji naučit správně zacílit na lidi, u nichž je potenciál, že využijí vašich realitních služeb. V opačném případě jen vyhazujete peníze za reklamu z okna.
Chcete udělat úspěšnou prohlídku nemovitosti? Držte se následujících 7 zásad.
Myšlení obětního beránka je velmi nebezpečné pro váš úspěch. Pokud ho máte, zbavte se ho. Nebo jste odsouzeni celý svůj život být neúspěšní. Tento článek jsem napsal pro lidi, kteří se domnívají, že nemají dobré podmínky pro svůj úspěch nebo, že jim je dokonce bráněno v úspěchu. A také pro ty, kteří pracují nebo žijí s obětními beránky.
Zprostředkování pronájmu nabízí makléřům rychlý příjem. Pronájmy jsou proto skvělé pro začínající makléře, kteří si nemohou dovolit čekat několik měsíců, než začnou vydělávat prodejem nemovitostí.
Nechali jsme si zpracovat průzkum trhu, v němž jsme se ptali, podle čeho si lidé vybírají realitní kancelář.
Články
3 nejdůležitější schopnosti realitního makléře
Když chcete uspět v realitách, potřebujete celou řadu dovedností. Některé jsou však absolutně nejdů
Firmy.cz. Proč zde mít jako makléř profil a jak ho vyplnit?
Ačkoli profil na Firmy.cz nemá takovou sílu jako konkurenční Google Moje firma, přesto byste ho jak
Práce obchodního zástupce nebo makléře? Co je lepší?
Práce obchodního zástupce a realitního makléře je podobná, ale přesto jiná. V čem jsou rozdíly?
14 tipů, jak si vyjednat lepší odměnu za své služby
Nikdy nedostanete to, co si zasloužíte, ale jen to, co si vyjednáte. Dovednosti v tomto článku oce
Jak vybrat realitní kancelář, ve které pracovat jako makléř?
Kvalitní kancelář vám může může pomoct uspět rychleji a snadněji. V nekvalitní kanceláři vás může č
Google moje firma. Jak pomáhá makléřům a jak ho vyplnit?
Google Moje firma vám může přivést nové klienty, a je přitom zdarma. Proč byste zde měli mít profil
Chcete práci makléře jen zkusit nebo jste rozhodnuti?
Reality jsou výborný byznys pro ty, co se rozhodnou se jim věnovat profesionálně. Pokud to v realit
Jaký je plat realitních makléřů?
Příjmy realitních makléřů se výrazně liší. Nejlepší makléři RE/MAX vydělávají přes 600 tisíc Kč měs
V RE/MAX Alfa uspěje 80 % makléřů
Úmrtnost začínajících realitních makléřů je vysoká. Statisticky skončí během prvního roku přes 80 %
Rubriky
- Články pro realitní makléře (210)
- Dovednosti realitních makléřů (62)
- Fakta a mýty o RE/MAXu (9)
- IT technologie (27)
- Kurzy pro realitní makléře (10)
- Marketing (39)
- Nábor nemovitostí (22)
- O práci makléře (88)
- Premium obsah (32)
- Příběhy úspěšných makléřů (16)
- Prodej nemovitostí (3)
Kontakt
Spálená 97/29
Praha 1, 110 00
Web: www.remaxalfa.cz
Kariérní web: www.realitnikariera.cz