Buďte proaktivním makléřem a nebudete mít nouzy o klienty. A díky tomu si budete více vydělávat. Ja
Nemovitosti
Příspěvky v blogu
Zkusme si charakterizovat pět kategorií, které jsou podstatné pro každého realitního profesionála. Ohodnoťte se na stupnici jako ve škole od 1 do 5 (5 je nejhorší), a to z pohledu vašeho podnikání. Pokud můžete, tak se podělte o tento dotazník i ve svém profesním okolí – kolegové, klienti nebo obchodní partneři, vám dají nezaujatý vnější pohled, i když založený na dojmech a zkušenostech.
Češka, která v 80. letech emigrovala do Kanady a stala se jednou z nejproduktivnějších makléřek RE/MAX Kanada vám nabízi rady, které ji dostaly na vrchol. Připraveno speciálně pro makléře v Česku.
Příjmy realitních makléřů se výrazně liší. Nejlepší makléři RE/MAX vydělávají přes 600 tisíc Kč měsíčně a nejhorší makléři nula. Průměrný výdělek na hlavu je v naší kanceláři 74.000 Kč/měs. před zdaněním (za období leden až prosinec 2023). Ve statistikách nejsou začínající makléři. V čem je tedy takový rozdíl v příjmech makléřů?
Program je vhodný pro středně pokročilé makléře, makléře, kteří úspěšně zvládli základy obchodování s nemovitostmi vyučované v kurzu Realitní profesionál 1 a mají za sebou první úspěšné obchody a dále pro makléře, kteří obchod s nemovitostmi sice rozběhli, ale pak začali stagnovat a neví, jakým směrem by se jejich práce měla dále ubírat. Program je určen pro všechny, kteří se chtějí mít dobré obchodní výsledky.
Myšlení obětního beránka je velmi nebezpečné pro váš úspěch. Pokud ho máte, zbavte se ho. Nebo jste odsouzeni celý svůj život být neúspěšní. Tento článek jsem napsal pro lidi, kteří se domnívají, že nemají dobré podmínky pro svůj úspěch nebo, že jim je dokonce bráněno v úspěchu. A také pro ty, kteří pracují nebo žijí s obětními beránky.
Petra Soukupová je realitní makléřkou kladenské kanceláře RE/MAX od dubna roku 2007. Každým rokem je v celorepublikovém žebříčku RE/MAX v první desítce. Při osobním kontaktu Petra působí naprosto přirozeně, jako milá, jemná a pokorná žena. Zajímalo mě, jak dosahuje dlouhodobě tak výborných výsledků.
Klíčovým předpokladem pro budování úspěšné realitní kariéry je síť kontaktů, tedy databáze prodávajících i kupujících, kterou makléř musí udržovat neustále „živou“. Samozřejmostí je péče o ty klienty, se kterými má makléř rozjednaný obchodní případ, je ale stejně tak důležité nezapomínat ani na ty, se kterými zrealizoval zakázku před několika měsíci či lety. Právě tato skupina klientů totiž může přinést další kontakty a doporučení, a to i zpětně.
Mila Baier, rodačka z České republiky patří dlouhodobě k nejúspěšnějším makléřům v Kanadě, v regionu RE/MAX Ontario. Její cesta k současné pozici nebyla rozhodně jednoduchá. V následujícím příběhu se s námi Míla podělí o svůj životní příběh a několik tipů, jak se stát úspěšným realitním makléřem. Míla Baier získala prestižní ocenění “RE/MAX Hall of Fame”.
Každý úspěšný, ambiciózní makléř má svou asistentku. Díky ní budete více a snadněji vydělávat. Jak postupovat krok za krokem, když si chcete najmout svou první asistentku? A jak to udělat, aby pro vás byla přínosem a ne přítěží?
Tom Ferry je jedním z nejúspěšnějších a nejžádanějších realitních trenérů realitních makléřů současnosti. V této kapitole vám nabídne několik užitečných tipů pro obchodní jednání a ukáže vám, jak překonávat některé časté námitky klientů, se kterými se budete občas setkávat.
Realitní makléř je podnikatel a jeho produktem nejsou nemovitosti, které prodává nebo pronajímá, jeho produktem je on sám, jeho služby a jeho originální know-how. Prostředí realitních kanceláří a realitních makléřů se může na první pohled zdát velmi konkurenční, ale když pochopíte a převezmete do praxe principy níže uvedené, zjistíte, že na realitním trhu zas tak tvrdá konkurence není. Nevěříte?
Online marketing je skvělým nástrojem pro nábor nemovitostí. Pokud se ho naučíte správně využívat, budete nabírat nemovitosti mnohem snadněji. Nicméně, rozběhnutí opravdu efektivního online marketingu a ladění efektivity kampaní není vůbec jednoduchá a levná záležitost. Mnoho makléřů to ani nebaví a neví, koho si na to najmout. Výsledkem je, že nad online marketingem rezignují a zbytečně přichází o zakázky. My pro vás online marketing rozběhneme.
Jednou z efektivních cest, jak se stát realitním rentiérem je začít, jako realitní makléř. Díky tomu získáte mnoho cenných zkušeností, které jako realitní investor a rentiér zužitkujete. Těchto 7 dovedností, které se jako makléř naučíte, vám pomohou stát stát se úspěšným investorem. A do čeho se dá investovat?
Realitní makléři často vůbec neřeší, co se stane, když se rozhodnou přejít z jedné realitní kanceláře do druhé. Manažeři realitních kanceláří bohužel, až příliš často hází makléřům, kteří se rozhodnou přejít ke konkurenci nebo založí vlastní realitní kancelář, klacky pod nohy. A proto by měli i tuto otázku řešit předtím, než se rozhodnou v nějaké realitní kanceláři pracovat.
Pracujete jako realitní makléř již nějakou dobu a relativně se vám daří: nabíráte, inzerujete, máte vlastní internetové stránky, občas uděláte reklamu na sociálních sítích… Občas se však ptáte sami sebe: "jak můžu posunout svůj business výrazně dále"? Níže jsem shrnul několik bodů, které ti opravdu nejúspěšnější makléři v oboru dělají.
Prodej každé nemovitosti vyžaduje určitý čas. To, že žádní zájemci o koupi nereagují hned potom, co ji začnete inzerovat, ještě nemusí znamenat žádný problém. Nemusí, ale může. A dnes se tomu podíváme za zub.
Referenční marketing patří k nejefektivnějším způsobům získávání zákazníků. Co musíte udělat proto, aby vám referenční marketing generoval klienty. 4 pilíře úspěšného referenčního marketingu.
Eva Jindrová se specializuje na byty a domy k bydlení. V její nabídce najdete však i pozemky, či komerční prostory. Působí v regionu Třebíčsko, kde se průměrná provize při prodeji pohybuje mezi 50 až 60 tisíci Kč a přesto se v roce 2010 umístila v žebříčku nejproduktivnějších makléřů RE/MAX ČR na vynikajícím 3.místě. V roce 2010 Eva Jindrová realizovala 89 obchodních případů. Umí příkladně využít potenciál referenčního byznysu. Také proto odpovídá dnes na moje otázky právě ona.
Nikdy nedostanete to, co si zasloužíte, ale jen to, co si vyjednáte. Dovednosti v tomto článku ocení všichni, kteří se cítí nedocenění.
V následujících 10 videích se naučíte, jak sjednat více schůzek, nabírat více nemovitostí, přeměnit neexkluzivní zakázky na exkluzivní, generovat více zakázek z vaší expertní oblasti, dělat efektivnější marketing, poskytovat lepší služby kupujícím a na závěr se s vámi Tom Ferry podělí o své vzorce úspěchu.
Ray Prosek (původně Radim Prošek) z Ostravy patří nejproduktivnějším makléřům na Havaji a patří mezi TOP 1 % nejúspěšnějších makléřů v USA. Podívejte se, jak se dostal mezi nejlepší makléře. Ray vám poradí, jak můžete být také úspěšnější.
Toto krátké video mělo velmi zásadní pozitivní vliv na mé podnikání. Video je staré asi 20 let a přitom vše co v něm uslyšíte, může pozitivně ovlivnit i vaše podnikání v dnešní době.
Skoncujte s papírováním. Elektronickým uzavíráním smluv šetříte klientům čas a sobě pomáháte zvyšovat produktivitu práce.
Srovnávač fotografií pomůže vašim klientům názorně na fotografiích ukázat, jak pracujete. Co umí, proč byste ho měli na svých webových stránkách mít a jak s ním pracovat, se dozvíte v dnešním článku. Nabízím vám 3 tipy na vhodné programy.
Ačkoli profil na Firmy.cz nemá takovou sílu jako konkurenční Google Moje firma, přesto byste ho jako makléři měli mít. V čem jsou jeho výhody, jak ho založit a spravovat? To se dozvíte v dnešním článku.
Články
Firmy.cz. Proč zde mít jako makléř profil a jak ho vyplnit?
Ačkoli profil na Firmy.cz nemá takovou sílu jako konkurenční Google Moje firma, přesto byste ho jak
Nabídka pojištění profesní odpovědnosti pro makléře
Realitní makléř musí být dle § 7 Realitního zákona po celou dobu výkonu realitní činnosti pojištěn
3 nejdůležitější schopnosti realitního makléře
Když chcete uspět v realitách, potřebujete celou řadu dovedností. Některé jsou však absolutně nejdů
Práce obchodního zástupce nebo makléře? Co je lepší?
Práce obchodního zástupce a realitního makléře je podobná, ale přesto jiná. V čem jsou rozdíly?
14 tipů, jak si vyjednat lepší odměnu za své služby
Nikdy nedostanete to, co si zasloužíte, ale jen to, co si vyjednáte. Dovednosti v tomto článku oce
Jak vybrat realitní kancelář, ve které pracovat jako makléř?
Kvalitní kancelář vám může může pomoct uspět rychleji a snadněji. V nekvalitní kanceláři vás může č
Google moje firma. Jak pomáhá makléřům a jak ho vyplnit?
Google Moje firma vám může přivést nové klienty, a je přitom zdarma. Proč byste zde měli mít profil
Chcete práci makléře jen zkusit nebo jste rozhodnuti?
Reality jsou výborný byznys pro ty, co se rozhodnou se jim věnovat profesionálně. Pokud to v realit
Jaký je plat realitních makléřů?
Příjmy realitních makléřů se výrazně liší. Nejlepší makléři RE/MAX vydělávají přes 600 tisíc Kč měs
Rubriky
- Články pro realitní makléře (211)
- Dovednosti realitních makléřů (62)
- Fakta a mýty o RE/MAXu (9)
- IT technologie (27)
- Kurzy pro realitní makléře (10)
- Marketing (39)
- Nábor nemovitostí (22)
- O práci makléře (88)
- Premium obsah (32)
- Příběhy úspěšných makléřů (16)
- Prodej nemovitostí (3)
Kontakt
Spálená 97/29
Praha 1, 110 00
Web: www.remaxalfa.cz
Kariérní web: www.realitnikariera.cz