Informační portál pro realitní makléře

Relaxace a pročištění mysli: Tipy, jak se zbavit stresu

Být aktivní 24/7 a nedovolit mozku odpočinout, má mnohem katastrofálnější následky, než si mnoho z nás dokáže představit. Zejména workoholici nad relaxací často jen mávnou rukou. Velká část z nich dokonce ani “vypnout” neumí. Pokud patříte k vášnivým realitním makléřům a hledáte rady, jak uvolnit mysl i tělo a kde nabrat novou energii do práce i do života, vyzkoušejte naše tipy. Ověřeno u 10 z 10 vyléčených workoholiků :-).

1. Vyrazte do přírody

Jedna z aktivit, kterou doporučují nejen lékaři, ale i magazíny po celém světě, je návštěva přírody. Nemusíte létat za exotikou, bohatě stačí procházka lesem, výšlap na Sněžku nebo návštěva sousedních Tater či Alp. Už po pár hodinách zjistíte, že v přírodě plyne život tak nějak jinak. Pohodově, klidně. Nikam se nespěchá. Rostliny i zvířata žijí v souladu. Vyzkoušejte na víkend odjet mimo město a užít si trochu naší Země. Pozorujte krásy hor a lesů. Nasávejte atmosféru a zkuste nemyslet na práci. Ta vám neuteče.

Cestovatel s batohem na vrcholku hory

Cestujte, poznávejte, objevujte. Zlepšíte si jazyk a poznáte lépe sami sebe

2. Poznávejte nové kultury a kraje

Pokud nejste dvakrát velký milovník túr, můžete zvolit poznávání nových měst a kultur. Prodloužený víkend v Římě či týden v norské vesničce vám dá mnohem více, než večery strávené doma u televize. Ideálně nechte doma pracovní mobil a notebook. Internet používejte maximálně k hledání nejbližší restaurace nebo otevírací doby muzea.

3. Kutilská dílna

Jako realitní makléř pracujete hlavou a jste neustále v pohybu. Zkuste proto si na chvíli sednout a zaměstnat ruce. Po chvíli se přidá i mysl. Než se nadějete, zjistíte, že nepřemýšlíte nad novou strategií prodeje, ale jak do sebe zapadají oné dva díly skládačky, který lak na dřevo zvolit, aby vaše první soška vydržela co nejdéle, či který další strom zasadit vedle jabloně. Vytvořte si vlastní kutilský koutek a klidně zapojte i děti – tvoření je jistě bude bavit.

4. Vyžeňte stres pohybem

Máte i po práci energie na rozdávání, ale hlava už má dost? Hoďte na sebe sportovní oblečení a zkuste vyhnat stres sportem. Běh, badminton, lezení na stěně, fotbal, hokej, tenis, jóga, cvičení na strojích v posilovně… možností existuje nespočet. Doporučujeme si předem zaplatit lekce či permanentku. Bude vás to více motivovat k pravidelné docházce. Přeci jen nenecháte peníze propadnout. A pokud chcete mít jistotu, že na práci nebudete během cvičení myslet, pusťte si do sluchátek hudbu nebo si najděte parťáka. Ideálně takového, který se ve vaší práci nevyzná, tudíž nebudete mít tendenci ji s ním rozebírat :-).

Žena cvičící jógu

Jóga je skvělá nejen na protažení a uvolnění svalů, ale také na pročištění mysli

Všechno je to v hlavě

Nezapomeňte si užívat života, dokud vám zdraví slouží. Hledejte cesty, jak těchto malých rekonvalescenčních pobytů a aktivit dosáhnout. Dokonce ani děti a zvířata nejsou překážkou. Můžete je vzít s sebou na cestu i na cvičení, nebo jim na pár dní zařídit hlídání. A peníze? Jak se říká, ty tady budou vždy.