Zamysleli jste se nad tím, jak je možné, že někteří makléři vydělávají milióny ročně, a přitom mají
Nemovitosti
Příspěvky v blogu

Obojí je velmi důležité. Kvalitní makléř, který má dobrou podporu od své kanceláře (například marketing, programy zaměřené na osobní rozvoj makléřů, podpora týmové práce a spolupráce, výhody z prodejních synergií atd.), má z dlouhodobé perspektivy lepší obchodní výsledky než makléř, který tuto oporu ve své kanceláři nemá.

Referenční marketing patří k nejefektivnějším způsobům získávání zákazníků. Co musíte udělat proto, aby vám referenční marketing generoval klienty. 4 pilíře úspěšného referenčního marketingu.

Chcete udělat úspěšnou prohlídku nemovitosti? Držte se následujících 7 zásad.

Pracujete jako realitní makléř již nějakou dobu a relativně se vám daří: nabíráte, inzerujete, máte vlastní internetové stránky, občas uděláte reklamu na sociálních sítích… Občas se však ptáte sami sebe: "Jak můžu posunout svůj business výrazně dále?" Níže jsem shrnul několik bodů, které ti opravdu nejúspěšnější makléři v oboru dělají.

Co to je expertní oblast a jaké nejlepší nástroje pro vaší propagaci v ní můžete použít? Jak vyvolat synergické efekty v propagaci? Jak měřit ve vaší expertní oblasti úspěšnost marketingových aktivit? To vše se dozvíte v dnešním článku.

Jednou z efektivních cest, jak se stát realitním rentiérem, je začít jako realitní makléř. Díky tomu získáte mnoho cenných zkušeností, které jako realitní investor a rentiér zužitkujete. Těchto 7 dovedností, které se jako makléř naučíte, vám pomůže stát se úspěšným investorem. A do čeho se dá investovat?

Když jste mladí, v realitách začínáte a nemáte žádné zkušenosti s obchodem, mohou být začátky v realitách těžké. Ne jinak tomu bylo i u zakladatele společnosti REMAX Davida Linigera. Jeho začátky byly hrozné, a přesto se stal TOP makléřem. Co způsobuje, že se z neúspěšného makléře stane hvězda? 5 myšlenek z knihy Každý zvítězí, kterými se můžete inspirovat i vy.

Nikdy nedostanete to, co si zasloužíte, ale jen to, co si vyjednáte. Dovednosti v tomto článku ocení všichni, kteří se cítí nedocenění.

Každý úspěšný makléř by měl investovat do nemovitostí. Když obchodujete s nemovitostmi, máte jako makléři nejlepší příležitosti dobře nakupovat a prodávat. A také je to velká zkušenost. Teprve ve chvíli, kdy sami začnete kupovat a prodávat nemovitosti, se stanete skutečným makléřem a klientům můžete pomáhat dělat lepší investiční rozhodnutí. Nakupováním vlastních nemovitostí uvidíte, jak pracují vaše emoce. To nezažijete, když děláte obchody pro druhé.

Realitní makléři často vůbec neřeší, co se stane, když se rozhodnou přejít z jedné realitní kanceláře do druhé. Manažeři realitních kanceláří bohužel, až příliš často hází makléřům, kteří se rozhodnou přejít ke konkurenci nebo založí vlastní realitní kancelář, klacky pod nohy. A proto by měli i tuto otázku řešit předtím, než se rozhodnou v nějaké realitní kanceláři pracovat.

Eva Jindrová se specializuje na byty a domy k bydlení. V její nabídce najdete však i pozemky či komerční prostory. Působí v regionu Třebíčsko, kde se průměrná provize při prodeji pohybuje mezi 50 až 60 tisíci Kč, a přesto se v roce 2010 umístila v žebříčku nejproduktivnějších makléřů RE/MAX ČR na vynikajícím 3. místě. V roce 2010 Eva Jindrová realizovala 89 obchodních případů. Umí příkladně využít potenciál referenčního byznysu. Také proto odpovídá dnes na moje otázky právě ona.

Práce realitního makléře je služba lidem. A bez vysoké kvality realitních služeb se jako realitní makléř neprosadíte. Abyste o sobě mohli říct, že jsou vaše služby kvalitní, musíte nejdříve kvalitu definovat a pak na ní systematicky pracovat a vyhodnocovat. Bez přečtení tohoto článku vůbec nevyrážejte za klienty.

Jako makléř jsem byl odkojený na studeném volání. Díky němu jsem se stal úspěšným makléřem. Podělím se s vámi o principy, které jsou nadčasové a můžete je použít i dnes.

Nechali jsme si zpracovat průzkum trhu, v němž jsme se ptali, podle čeho si lidé vybírají realitní kancelář.

Lead magnety jsou marketingovým nástrojem používaným k získávání kontaktů na klienty. Spočívá v tom, že nabízíte zdarma nějaký hodnotný obsah nebo službu výměnou za kontaktní informace, jako je email nebo telefon.

Jak v realitní branži prosperovat desítky let, růst, užívat si to a ochránit se před vyhořením? Jaké nástrahy vás mohou v průběhu času potkat a jak je zvládat?

Většina prodávajících chce za svou nemovitost více peněz, než za kolik se dá prodat. Realitní portály jsou plné ležáků, o něž není zájem. Jak postupovat, když chce prodávající nesmyslně vysokou cenu? Co bezpodmínečně musíte od prodávajícího zjistit?

V tomto záznamu webináře se dozvíte, jak funguje Katastr nemovitostí a dozvíte se spoustu užitečných informací, které musí znát každý kvalitní makléř.

Následujících 16 videí obsahuje výběr z toho nejlepšího, co se v realitní branži můžete naučit.

Klíčovým předpokladem pro budování úspěšné realitní kariéry je síť kontaktů, tedy databáze prodávajících i kupujících, kterou makléř musí udržovat neustále „živou“. Samozřejmostí je péče o ty klienty, se kterými má makléř rozjednaný obchodní případ, je ale stejně tak důležité nezapomínat ani na ty, se kterými zrealizoval zakázku před několika měsíci či lety. Právě tato skupina klientů totiž může přinést další kontakty a doporučení, a to i zpětně.

Při úmrtí v rodině dochází mimo jiné také ke generační výměně nemovitostí. To představuje práci i pro makléře, kteří tak mohou klientům pomoci najít nejlepší řešení, jak naložit se zděděnou nemovitostí.

Výborné recenze vám pomohou získat nové zákazníky. Proto je důležité, abyste s nimi uměli pracovat efektivně. Uveďte do praxe těchto 11 tipů a uvidíte, že budete mít více zakázek.

Dostanete od klienta vizitku a pak údaje z ní manuálně přepisujete do svých kontaktů? Přestaňte s tím. Vizitky můžete jednoduše mobilem naskenovat a uložit do kontaktů. Potřebujete k tomu jen správnou aplikaci.

Prodáváte pozemek nebo rodinný dům? Pak v inzerci označujte pozemky, které jsou předmětem prodeje. Usnadníte klientům orientaci. A pokud je vyznačení úhledné, budete v jejich očích za většího profíka.

Chcete dělat úspěšnou online reklamu? Pak je důležité se ji naučit správně zacílit na lidi, u nichž je potenciál, že využijí vašich realitních služeb. V opačném případě jen vyhazujete peníze za reklamu z okna.

Program je vhodný pro středně pokročilé makléře, makléře, kteří úspěšně zvládli základy obchodování s nemovitostmi vyučované v kurzu Realitní profesionál 1 a mají za sebou první úspěšné obchody, a dále pro makléře, kteří obchod s nemovitostmi sice rozběhli, ale pak začali stagnovat a neví, jakým směrem by se jejich práce měla dále ubírat. Program je určen pro všechny, kteří chtějí mít dobré obchodní výsledky.

Srovnávač fotografií pomůže vašim klientům názorně na fotografiích ukázat, jak pracujete. Co umí, proč byste ho měli na svých webových stránkách mít a jak s ním pracovat, se dozvíte v dnešním článku. Nabízím vám 3 tipy na vhodné programy.

V naší kanceláři je přes léto, jak vymeteno. Kromě asistentek a makléřů, kteří zrovna uzavírají obchody, je tu liduprázdno. Neznalý návštěvník by si mohl myslet, že v RE/MAX Alfa nikdo nepracuje. Přitom obchodně byl červenec v Alfě skvělým měsícem. Kde tedy všichni pracují? Kouzlo na práci realitního makléře je, že k ní potřebujete jen notebook, telefon a připojení na internet, pracovat můžete odkudkoli. A to se v létě hodí.

Připomínat se bývalým klientům má velký vliv na to, kolik budete mít zakázek v budoucnu. Následujících 7 jednoduchých možností připomínání vaši bývalí klienti ocení. Utužíte tím vztahy, což vám následně pomůže v náboru nemovitostí na doporučení.

Jak je možné, že někteří makléři běhají z jedné prohlídky nemovitosti na druhou, prodávají málo a jsou uštvaní a jiní makléři s lehkostí prodávají jednu nemovitost za druhou a vydělávají statisíce měsíčně? Jaká jsou tajemství úspěšných makléřů? Dozvíte se v tomto článku.

Ucházíte se o zakázku a prodávající vám nakonec řekne, že prodej svěřil jinému makléři. To se občas stane i nejúspěšnějším makléřům. Prohraná bitva není ještě prohranou válkou. Dělejte následující aktivity a pravděpodobnost, že získáte zakázku zpět, výrazně vzroste.

Sedněte si třeba na zahrádku své oblíbené kavárny, rozhlédněte se a sledujte, jak lidé v okolí upřeně hledí na smartphone, notebook nebo tablet. Zamyslete se také, kolik vašich přátel nemá svůj „on-line“ život a jaký je váš život na sociálních sítích. Není překvapením, že generace mileniálů (lidé, kteří dosáhli dospělosti na přelomu 21. století) vnímá svůj virtuální život stejně jako reálný. Ale díky dostupnosti techniky a Wi-Fi spojení jsou na tom stávající třicátníci i čtyřicátníci velmi podobně.

Umělá inteligence pomáhá realitním makléřům čím dál více. Dnes vám ukážu, jak umí pomáhat s úpravou fotografií, která ušetří makléřům či fotografům čas a peníze a zároveň zvyšuje atraktivitu fotografií.

Tato strategie je nejúčinnější vyjednávací strategie, kterou můžete při vyjednávání podmínek obchodu použít. Musíte ji znát nejen, abyste pomohli pro své klienty vyjednat lepší obchod, ale i proto, abyste se před ní mohli bránit, až ji na vás někdo použije.

Vybírám několik zajímavých myšlenek, které zazněly na zářijové RE/MAX konvenci ve Španělsku. Kromě přednášek jsme si užili hodně legrace, moře a sluníčka.

Ačkoli profil na Firmy.cz nemá takovou sílu jako konkurenční Google Moje firma, přesto byste ho jako makléři měli mít. V čem jsou jeho výhody, jak ho založit a spravovat? To se dozvíte v dnešním článku.
Články

AML novela od 1.2. 2025 klade novou informační povinnost na makléře
Každý realitní makléř je dle AML zákona povinnou osobu a má mimo jiné od 1. 2. 2025 povinnost oznám

Povinnosti realitního makléře ze zákona
Realitní makléř má celou řadou zákonných povinností. Za porušení některých povinností jsou drakonic

21 věcí, které potřebujete nastavit pro úspěšný start
Když začínáte, čeká vás nastavení některých služeb, které budete potřebovat pro svou práci či propa

Státní makléřské zkoušky
Kdy zájemce o práci realitního makléře musí skládat státní makléřské zkoušky a z čeho se skládají?

E-vizitky. Jak je efektivně používat při práci
Co je e-vizitka, jak funguje a jak je používat při práci? V dnešním článku se dozvíte jejich výhody

Má smysl nabrat předraženou nemovitost?
Většina prodávajících chce za svou nemovitost více peněz, než za kolik se dá prodat. Realitní portá

Jaké jsou příležitosti realitních makléřů v roce 2025
I rok 2025 je plný příležitostí pro realitní makléře. Následujících 14 životních situací nabízí mak

Má smysl stát se realitním makléřem v roce 2025?
Minulý rok byl stále svázaný drahými hypotékami, což tlumilo poptávku po nemovitostech. Přesto to b

V čem podnikat? 41 nápadů na podnikání v roce 2025
Dnešní doba nabízí nepřeberné možnosti podnikání. Nabízím vám 41 nápadů, tipů na podnikání, u který
Rubriky
- Dovednosti realitních makléřů (75)
- Fakta a mýty o RE/MAXu (10)
- IT technologie (35)
- Kurzy pro realitní makléře (10)
- Marketing (53)
- Nábor nemovitostí (32)
- O práci realitního makléře (249)
- Obchodní dovednosti (40)
- Premium obsah (46)
- Příběhy úspěšných makléřů (18)
- Pro začínající makléře (55)
- Pro zájemce o práci makléře (111)
- Prodej nemovitostí (10)
Kontakt
Spálená 97/29
Praha 1, 110 00
Web: www.remaxalfa.cz
Kariérní web: www.realitnikariera.cz