Ačkoli profil na Firmy.cz nemá takovou sílu jako konkurenční Google Moje firma, přesto byste ho jak
Nemovitosti
Příspěvky v blogu
Co to je expertní oblast a jaké nejlepší nástroje pro vaší propagaci v ní můžete použít? Jak vyvolat synergické efekty v propagaci? Jak měřit ve vaší expertní oblasti úspěšnost marketingových aktivit? To vše se dozvíte v dnešním článku.
Jedna z nejčastějších otázek, které nám pokládají zájemci o práci makléře, je, jak získávat do nabídky nemovitosti na prodej. Seznámím vás s 19 základními způsoby.
Sedněte si třeba na zahrádku své oblíbené kavárny, rozhlídněte se a sledujte, jak lidé v okolí upřeně hledí na smartphone, notebook nebo tablet. Zamyslete se také, kolik vašich přátel nemá svůj „on-line“ život a jaký je váš život na sociálních sítích. Není překvapením, že generace mileniálů (lidé, kteří dosáhli dospělosti na přelomu 21. století) vnímá svůj virtuální život stejně jako reálný. Ale díky dostupnosti techniky a Wi-Fi spojení na tom jsou stávající třicátníci i čtyřicátníci velmi podobně.
Online marketing je skvělým nástrojem pro nábor nemovitostí. Pokud se ho naučíte správně využívat, budete nabírat nemovitosti mnohem snadněji. Nicméně, rozběhnutí opravdu efektivního online marketingu a ladění efektivity kampaní není vůbec jednoduchá a levná záležitost. Mnoho makléřů to ani nebaví a neví, koho si na to najmout. Výsledkem je, že nad online marketingem rezignují a zbytečně přichází o zakázky. My pro vás online marketing rozběhneme.
Skoncujte s papírováním. Elektronickým uzavíráním smluv šetříte klientům čas a sobě pomáháte zvyšovat produktivitu práce.
Nikdy nedostanete to, co si zasloužíte, ale jen to, co si vyjednáte. Dovednosti v tomto článku ocení všichni, kteří se cítí nedocenění.
Obojí je velmi důležité. Kvalitní makléř, který má dobrou podporu od své kanceláře (například marketing, programy zaměřené na osobní rozvoj makléřů, podpora týmové práce a spolupráce, výhody z prodejních synergií atd.) má z dlouhodobé perspektivy lepší obchodní výsledky, než makléř, který tuto oporu ve své kanceláři nemá.
V následujících 10 videích se naučíte, jak sjednat více schůzek, nabírat více nemovitostí, přeměnit neexkluzivní zakázky na exkluzivní, generovat více zakázek z vaší expertní oblasti, dělat efektivnější marketing, poskytovat lepší služby kupujícím a na závěr se s vámi Tom Ferry podělí o své vzorce úspěchu.
Ačkoli profil na Firmy.cz nemá takovou sílu jako konkurenční Google Moje firma, přesto byste ho jako makléři měli mít. V čem jsou jeho výhody, jak ho založit a spravovat? To se dozvíte v dnešním článku.
Nábor nemovitostí od klientů z prohlídek je levný a přitom efektivní. Chcete také nabírat více nemovitostí z prohlídek?
Lead magnety jsou marketingovým nástrojem používaným k získávání kontaktů na klienty. Spočívá v tom, že nabízíte zdarma nějaký hodnotný obsah nebo službu výměnou za kontaktní informace, jako je email nebo telefon.
Výborné recenze vám pomohou získat nové zákazníky. Proto je důležité, abyste s nimi uměli pracovat efektivně. Uveďte do praxe těchto 11 tipů a uvidíte, že budete mít více zakázek.
Umělá inteligence pomáhá realitním makléřům čím dál více. Dnes vám ukážu, jak umí pomáhat s úpravou fotografií, která ušetří makléřům či fotografům čas a peníze a zároveň zvyšuje atraktivitu fotografií.
Každý úspěšný, ambiciózní makléř má svou asistentku. Díky ní budete více a snadněji vydělávat. Jak postupovat krok za krokem, když si chcete najmout svou první asistentku? A jak to udělat, aby pro vás byla přínosem a ne přítěží?
Češka, která v 80. letech emigrovala do Kanady a stala se jednou z nejproduktivnějších makléřek RE/MAX Kanada vám nabízi rady, které ji dostaly na vrchol. Připraveno speciálně pro makléře v Česku.
Tom Ferry je jedním z nejúspěšnějších a nejžádanějších realitních trenérů realitních makléřů současnosti. V této kapitole vám nabídne několik užitečných tipů pro obchodní jednání a ukáže vám, jak překonávat některé časté námitky klientů, se kterými se budete občas setkávat.
V tomto záznamu webináře se dozvíte, jak funguje Katastr nemovitostí a dozvíte se spoustu užitečných informací, které musí znát každý kvalitní makléř.
Realitní makléř je podnikatel a jeho produktem nejsou nemovitosti, které prodává nebo pronajímá, jeho produktem je on sám, jeho služby a jeho originální know-how. Prostředí realitních kanceláří a realitních makléřů se může na první pohled zdát velmi konkurenční, ale když pochopíte a převezmete do praxe principy níže uvedené, zjistíte, že na realitním trhu zas tak tvrdá konkurence není. Nevěříte?
Každý úspěšný makléř by měl investovat do nemovitostí. Když obchodujete s nemovitostmi máte, jako makléři nejlepší příležitosti dobře nakupovat a prodávat. A také je to velká zkušenost. Teprve ve chvíli, kdy sami začnete kupovat a prodávat nemovitosti, se stanete skutečným makléřem a klientům můžete pomáhat dělat lepší investiční rozhodnutí. Nakupováním vlastních nemovitostí uvidíte, jak pracují vaše emoce. To nezažijete, když děláte obchody pro druhé.
Metoda S-O-O (souhlas-otázka-odpověď) je memotechnická pomůcka pro začínající makléře, která jim pomáhá naučit se efektivně překonávat námitky na obchodních jednáních. Hodí se vám zejména při náborech nemovitostí.
Zkusme si charakterizovat pět kategorií, které jsou podstatné pro každého realitního profesionála. Ohodnoťte se na stupnici jako ve škole od 1 do 5 (5 je nejhorší), a to z pohledu vašeho podnikání. Pokud můžete, tak se podělte o tento dotazník i ve svém profesním okolí – kolegové, klienti nebo obchodní partneři, vám dají nezaujatý vnější pohled, i když založený na dojmech a zkušenostech.
Jednou z efektivních cest, jak se stát realitním rentiérem je začít, jako realitní makléř. Díky tomu získáte mnoho cenných zkušeností, které jako realitní investor a rentiér zužitkujete. Těchto 7 dovedností, které se jako makléř naučíte, vám pomohou stát stát se úspěšným investorem. A do čeho se dá investovat?
Zprostředkování pronájmu nabízí makléřům rychlý příjem. Pronájmy jsou proto skvělé pro začínající makléře, kteří si nemohou dovolit čekat několik měsíců, než začnou vydělávat prodejem nemovitostí.
Následujících 16 videí obsahuje výběr z toho nejlepšího, co se v realitní branži můžete naučit.
Články
Práce obchodního zástupce nebo makléře? Co je lepší?
Práce obchodního zástupce a realitního makléře je podobná, ale přesto jiná. V čem jsou rozdíly?
14 tipů, jak si vyjednat lepší odměnu za své služby
Nikdy nedostanete to, co si zasloužíte, ale jen to, co si vyjednáte. Dovednosti v tomto článku oce
Jak vybrat realitní kancelář, ve které pracovat jako makléř?
Kvalitní kancelář vám může může pomoct uspět rychleji a snadněji. V nekvalitní kanceláři vás může č
Google moje firma. Jak pomáhá makléřům a jak ho vyplnit?
Google Moje firma vám může přivést nové klienty, a je přitom zdarma. Proč byste zde měli mít profil
Chcete práci makléře jen zkusit nebo jste rozhodnuti?
Reality jsou výborný byznys pro ty, co se rozhodnou se jim věnovat profesionálně. Pokud to v realit
Jaký je plat realitních makléřů?
Příjmy realitních makléřů se výrazně liší. Nejlepší makléři RE/MAX vydělávají přes 600 tisíc Kč měs
V RE/MAX Alfa uspěje 80 % makléřů
Úmrtnost začínajících realitních makléřů je vysoká. Statisticky skončí během prvního roku přes 80 %
16 důvodů, proč používat při makléřské práci Gmail
Gmail je pro makléře skvělá emailová schránka, která zvýší vaši produktivitu. A je přitom zdarma. C
Jste maminka po mateřské a hledáte práci?
Jako maminka pečující o děti asi víte, že je není lehké najít dobrou práci. A když ji najdete, je t
Rubriky
- Články pro realitní makléře (208)
- Dovednosti realitních makléřů (62)
- Fakta a mýty o RE/MAXu (9)
- IT technologie (27)
- Kurzy pro realitní makléře (10)
- Marketing (39)
- Nábor nemovitostí (22)
- O práci makléře (87)
- Premium obsah (32)
- Příběhy úspěšných makléřů (16)
- Prodej nemovitostí (3)
Kontakt
Spálená 97/29
Praha 1, 110 00
Web: www.remaxalfa.cz
Kariérní web: www.realitnikariera.cz