Jak často udržovat kontakt s prodávajícím v průběhu prodeje?
Nabrali jste nemovitost? Super. Teď ji jen prodat. Po celou dobu prodeje musíte udržovat s prodávajícím kontakt. Proč je to důležité a jak často ho být v kontaktu? To se dnes dozvíte.
Neudržování kontaktu s prodávajícím v průběhu prodeje je jeden z nejčastějších důvodů, proč prodávající s makléřem ukončují spolupráci. Prodávající to totiž často vyhodnotí tak, že makléř na zakázce nepracuje a klient pro něj není důležitý.
Když naberete nemovitost od prodávajícího, který má vysokou motivaci prodat (tj. musí prodat), budete dělat kvalitní prodejní aktivity a informovat prodávajícího o průběhu prodeje, máte více než 95 % pravděpodobnost, že nemovitost nakonec prodáte.
Dnes se dozvíte, jak často s prodávajícím udržovat kontakt, co s ním probírat, a proč to má tak obrovský vliv na prodej nemovitosti.
Tento článek si určitě přečtěte, pokud úspěšnost prodeje u prodávajících, kteří musí prodat, je méně než 90 %. Příčina může být právě nedostatečné udržování kontaktu.
Jak často s prodávajícím udržovat kontakt, jakou by měl mít formu a co s ním vůbec probírat? To se dozvíte v dnešním článku.