Textový obsah stránky. Textový obsah stránky. Textový obsah stránky. Textový obsah stránky. Textový obsah stránky. Textový obsah stránky. Textový obsah stránky. Textový obsah stránky. Textový obsah stránky. Textový obsah stránky. Textový obsah stránky. Textový obsah stránky. Textový obsah stránky. Textový obsah stránky. Textový obsah stránky. Textový obsah stránky.
Nadpis H2
Textový obsah stránky. Textový obsah stránky. Textový obsah stránky. Textový obsah stránky. Textový obsah stránky. Textový obsah stránky. Textový obsah stránky.
Kvalitní kancelář vám může může pomoct uspět rychleji a snadněji. V nekvalitní kanceláři vás může čekat makléřská smrt. Co byste při výběru kanceláře měli vědět.
Dnes se podíváme na to, jaká je náplň práce realitního makléře a jak vypadá jeho typický pracovní den. Kde tráví pracovní čas a s jakými nástroji pracuje.
Zkusme si charakterizovat pět kategorií, které jsou podstatné pro každého realitního profesionála. Ohodnoťte se na stupnici jako ve škole od 1 do 5 (5 je nejhorší), a to z pohledu vašeho podnikání. Pokud můžete, tak se podělte o tento dotazník i ve svém profesním okolí – kolegové, klienti nebo obchodní partneři, vám dají nezaujatý vnější pohled, i když založený na dojmech a zkušenostech.
Představte si dva makléře soutěžící o nábor nemovitosti. Oba jsou kvalifikováni, ale z jednoho čiší nadšení. Je to slyšet v jeho hlase, v řeči těla, je vidět, že hoří touhou prodávat nemovitost, a to nadšení se nedá skrýt. Kdo myslíte, že získá zakázku?
Pracujete jako realitní makléř již nějakou dobu a relativně se vám daří: nabíráte, inzerujete, máte vlastní internetové stránky, občas uděláte reklamu na sociálních sítích… Občas se však ptáte sami sebe: „jak můžu posunout svůj business výrazně dále“? Níže jsem shrnul několik bodů, které ti opravdu nejúspěšnější makléři v oboru dělají.
Jedna z nejčastějších otázek, které nám pokládají zájemci o práci makléře, je, jak získávat do nabídky nemovitosti na prodej. Seznámím vás s 18 základními způsoby.
Být aktivní 24/7 a nedovolit mozku odpočinout, má mnohem katastrofálnější následky, než si mnoho z nás dokáže představit. Zejména workoholici nad relaxací často jen mávnou rukou. Velká část z nich dokonce ani “vypnout” neumí. Pokud patříte k vášnivým realitním makléřům a hledáte rady, jak uvolnit mysl i tělo a kde nabrat novou energii do práce i do života, vyzkoušejte naše tipy. Ověřeno u 10 z 10 vyléčených workoholiků.
Abyste se stali úspěšnými, nemusíte do svého života přidávat zbytečné věci. Naopak. Občas je potřeba se některých vzdát. Existuje hned několik univerzálních věcí, které vás učinní úspěšnějšími, pokud se od nich dokážete oprostit.
Podívejte se na největší hudebníky, umělce a vědce. Nejsou orientováni na výsledek. Mají vášeň pro to, co dělají. Nejlepších výsledků dosáhnete, když se neorientujete na výsledek.
Videa na Youtube, Facebooku či Instagramu jsou pro úspěch realitních makléřů čím dál tím důležitější. Mohou vám totiž přivést nové klienty. Každé kvalitní video musí obsahovat atraktivní znělku v úvodu, závěru nebo dokonce uprostřed videa.
Pokud chcete být skutečně úspěšným makléřem, měli byste si najmout v určité fázi asistentku. Proč? Jaké výhody vám to přinese, kdy si ji najmout a jak ji odměňovat?
Loňský rok se povedl. Ve srovnání s rokem 2016 jsme zvýšili tržby o 88 % na 47,3 mil. a vytvořili tím rekord v tržbách v historii působení značky RE/MAX v ČR. Získali jsme ocenění Kancelář roku sítě RE/MAX v ČR. Za těmito výsledky ale stojí lidé, naši makléři.
Klíčovým předpokladem pro budování úspěšné realitní kariéry je síť kontaktů, tedy databáze prodávajících i kupujících, kterou makléř musí udržovat neustále „živou“. Samozřejmostí je péče o ty klienty, se kterými má makléř rozjednaný obchodní případ, je ale stejně tak důležité nezapomínat ani na ty, se kterými zrealizoval zakázku před několika měsíci či lety. Právě tato skupina klientů totiž může přinést další kontakty a doporučení, a to i zpětně.
Uvažujete-li o kariéře realitního makléře, podívejte se na 5 věcí, nad kterými je dobré se zamyslet, než začnete rozesílat životopisy či obcházet realitní kanceláře.
Konkurenční doložky jsme přestali používat v roce 2010. V minulosti, kdy jsme investovali velké finanční prostředky do výcviku realitních makléřů, měla konkurenční doložka smysl.
Přímý a referenční marketing patří k nejefektivnějším způsobům získávání zakázek. Aby vám fungoval, je třeba mít kvalitně zpracovanou databázi všech lidí, které znáte. A nejen to, potřebujete s databází aktivně pracovat, tj. udržovat s lidmi kontakt, budovat vztahy a aktivně je zaangažovat do získávání nových zakázek. V počátku si možná vystačíte s kontaktními adresáři, které jsou např. v Outlooku a Gmailu. Pokud však chcete vytvářet kampaně na opravdu profesionální úrovni a ušetřit si mnoho času s přípravou kampaní, popřemýšlejte o některém z profesionálních CRM a marketingových systémů. Vybrat ten správný však nemusí být jednoduché. Připravili jsme pro vás přehled CRM a marketingových systémů vhodných pro realitní makléře. Nabídka systémů pro velké firmy a korporace je velmi pestrá, bohužel však musím konstatovat, že nabídka systémů pro živnostníky a zvláště pak pro realitní makléře je na našem trhu malá. Top Producer Je absolutní špičkou mezi CRM systémy pro realitní makléře. Bohužel je však angličtině, což společně s vysokou cenou omezuje jeho použití v České republice. Být v češtině obsadil by první místo. Business Booster Ideální systém pro realitní makléře živnostníky a samostatné podnikatele. Business Booster je jednoduchý a srozumitelný. Umožňuje vést podrobné údaje o kontaktech a třídit je podle libovolných kritérií. CRM […]
Být vlastním pánem, finanční nezávislost, rozmanitá práce, kde nesedíte celý den v kanceláři bývají nejčastější důvody, proč lidé volí kariéru realitního makléře. Jak se tedy můžete stát realitním makléřem?
Práce na IČO, nebo jak se také říká „práce na živnost“, či „práce na živnostenský list“ je nejsnazší cestou, jak se živit tím, co vás baví. Co konkrétně je tedy potřeba k tomu začít podnikat?
V roce 2014 jsme posílili náš tržní podíl nárůstem tržeb o 17%. Všechny realitní kanceláře RE/MAX v České republice vzrostly v průměru o 9 %. Kancelář RE/MAX Alfa roste rychleji, než celá síť. Nárůst tržeb je potvrzením toho, že důraz na kvalitu práce našich makléřů, investice do technologií a marketingu nese své ovoce. Jsme přesvědčeni, že připojení k týmu RE/MAX Alfa je pro kvalitní obchodníky s nemovitostmi nebo pro ty, kteří se jimi chtějí stát, nejlepší možnou volbou na trhu. I v roce 2015 připravujeme nové produkty pro makléře a služby pro klienty, které přispějí k našemu dalšímu růstu. V případě zájmu o spolupráci nás neváhejte kontaktovat Kontaktujte nás
Podnikatelé mají oproti řadovým zaměstnancům obrovskou výhodu. Mohou delegovat práci na další pracovníky. Naučíte-li se delegovat, váš byznys poroste rychleji.
Více než pět let řídila Věra Lukešová malou franšízu RE/MAX Abri. Kanceláři se sice dařilo, ale s jejím chodem bylo spojeno velké množství administrativy a starostí. Věra Lukešová proto loni využila nabídky ze strany RE/MAX Alfa a s celým svým týmem splynula s touto „vlajkovou lodí RE/MAX“.
Na konkurenční Bezrealitky.cz se dočtete, že čím dál tím více lidí prodává nemovitost bez realitní kanceláře. Jsou dny realitních makléřů jsou sečteny. Nic takového se však neděje. Naopak, naše tržby rostou a dobří makléři mají práce víc než dost. Pojďme se podívat na čísla. Má práce makléře budoucnost?
Bývala profesionální basketbalistkou. S manželem, také vrcholovým sportovcem, se dnes stará o dvě malé děti a navíc rozjela vlastní podnikání. Jak se dá skloubit práce a rodina a jaké sportovní návyky pomáhají rozjet podnikání?
RE/MAX chce dosáhnout svého cíle, a to získat 30 % podíl na trhu a pokrývat realitními službami celou republiku. Aby se nám to podařilo, musíme mít kvalitní a početnou makléřskou základnu a dostatek kanceláří po celé republice.
Pro toto tvrzení neexistuje jediný smysluplný důvod. Obchod je o lidech a velikost realitní kanceláře samotná na kvalitu služeb nemá vliv, avšak s jedinou výjimkou.
Za rok 2018 jsme zrealizovali tržby ve výši 52,2 mil, což představuje nárůst 10,4 % ve srovnání s rokem 2017. Stali jsme se tak nejproduktivnější kanceláří celé sítě RE/MAX.
Práce realitního makléře je duševně náročnou profesí, to vám po několika letech praxe potvrdí každý úspěšný makléř. Paradoxem je, že si někteří llidé myslí, jak je to jednoduchá práce.
elký počet makléřů je naopak velkou výhodou. Proč? Protože více makléřů a kanceláří působících pod jednou značkou mohou více investovat do marketingu a jsou tak na trhu více vidět, silnější značka, pak přitahuje klienty.
Eva Jindrová se specializuje na byty a domy k bydlení. V její nabídce najdete však i pozemky, či komerční prostory. Působí v regionu Třebíčsko, kde se průměrná provize při prodeji pohybuje mezi 50 až 60 tisíci Kč a přesto se v roce 2010 umístila v žebříčku nejproduktivnějších makléřů RE/MAX ČR na vynikajícím 3.místě. V roce 2010 Eva Jindrová realizovala 89 obchodních případů. Umí příkladně využít potenciál referenčního byznysu. Také proto odpovídá dnes na moje otázky právě ona.
David Majer je součástí týmu RE/MAX Alfa od roku 2017. Ve svém druhém roce ve firmě se stal nejúspěšnějším obchodníkem za celý kalendářní rok 2018. David se rozpovídal o důvodech odchodu z předcházející realitní kanceláře, aktivitách, které dělá a hodnotách, které zastává.
Příjmy realitních makléřů se výrazně liší. Nejlepší makléři RE/MAXu vydělávají přes 300 tisíc měsíčně a nejhorší makléři nula. Průměrný výsledek na hlavu je v Alfě 52.000 Kč / měsíčně před zdaněním. V čem je tedy takový rozdíl v příjmech makléřů?
Simike Valigurová je úspěšnou makléřkou, ačkoli práci makléřky dělá jen částečně. Její hlavní náplní je být manažerkou kanceláře. V nabídce mívá cca 12 – 14 nemovitostí. Je certifikovanou makléřkou ISO.
Koncept RE/MAXu, kdy makléři získávají 70 % až 80% podíl ze zrealizovaných obchodů výměnou za příspěvky na náklady kanceláře je makléři žádaný. Začínajícím makléřům nabízíme také i odměňovací model 60 %. Většina makléřů však chce pracovat právě v modelu 80 %, jednoduše protože se jim to vyplatí.
Čím dál tím víc makléřů se vrhá na online marketing, ale zdaleka ne každý myslí na bezpečnost. Jsme ve světě permanentních online útoků, a proto je třeba se chránit, abyste o obsah svých stránek nepřišly.
Je váš byznys nestabilní, jak na houpačce? Jednou nahoře, pak dole. Žijete v nejistotě, kdy a kde získáte novou zakázku? Pak pro vás je určen program Business by design.
Problematika praní špinavých peněz podle AML zákona (tj. zákona č. 253/2008 Sb.) je stejně obávaná jako podceňovaná. Realitní zprostředkovatelé jsou zde povinnou osobou a mezi jejich stěžejní povinnosti patří identifikace a kontrola klienta.
V ČR nejvíce makléřů na obyvatele ze zemí EU. Tak tuto nesmyslnou informaci kdysi někdo publikoval na internetu, a ta se postupně tak rozšířila, až tomu lidé začali věřit. Je to jako byste sčítaly hrušky s jabkama a borůvkama.
Usilujeme, aby naše školení, výcvikové programy a tréninky byly kvalitní. Posuďte sami. Úvodní šesti týdenní výcvikový program stojí 11.600,- Kč + DPH a makléřům náklady na jeho absolvování refundujeme z prvních uzavřených obchodů, tzn. získají kvalitní trénink zdarma.
Mezi naprosto základní předpoklady úspěchu v realitách je schopnost makléře dobře argumentovat, klást správné otázky, překonávat námitky klientů a správně vést obchodní jednání. Pokud to nebudete umět, nemáte nejmenší šanci v realitách uspět a všechny ostatní dovednosti jsou vám k ničemu. My vás tyto dovednosti naučíme.
Kontaktní formuláře jsou pro efektivní získávání klientů absolutně nezbytné. Makléřům nabízíme zdarma kontaktní formuláře WPForms ve v nejvyšší variantě Elite, které patří k absolutní špičce na trhu. Podívejte se na nejdůležitější funkce WPForms a jak vám mohou pomoct v online marketingu.
Každý realitní makléř RE/MAX Alfa může získat nový Volkswagen Passat ve verzi Highline, k plnému užívání za bezkonkurenčních podmínek. Kromě Passata nabízíme makléřům na výběr i Volkswagen Sharan. Pro fanoušky Škodovek sděluji, že brzy rozšiřujeme nabídku makléřského vozového parku i o vozy Škoda Superb a Octavia. Opět za bezkonkurenčních podmínek.
Zdravím vás, mé jméno je Maxmilián Rez, pracuji roky pro realitní společnost RE/MAX Alfa. Nebo RE/MAX Alfa pracuje pro mě? Prozradím později. Kolegové si mě, Maxe, vytvořili ze svých pracovních životů. Jsem mixem jejich zkušeností z praxe.
Petra Soukupová je realitní makléřkou kladenské kanceláře RE/MAX od dubna roku 2007. Každým rokem je v celorepublikovém žebříčku RE/MAX v první desítce. Při osobním kontaktu Petra působí naprosto přirozeně, jako milá, jemná a pokorná žena. Zajímalo mě, jak dosahuje dlouhodobě tak výborných výsledků.
V naší kanceláři je přes léto jak vymeteno. Kromě asistentek a makléřů, kteří zrovna uzavírají obchody, je tu liduprázdno. Neznalý návštěvník by si mohl myslet, že v RE/MAX Alfa nikdo nepracuje. Přitom obchodně byl červenec v Alfě skvělým měsícem. Kde tedy všichni pracují? Kouzlo na práci realitního makléře je, že k ní potřebujete jen notebook, telefon a připojení na internet, pracovat můžete odkudkoli. A to se v létě hodí.
Myslíte si, že investice do realit v Praze s výnosem minimálně 10 % ročně je utopie? Možná si řeknete, že takto vysoké zhodnocení kapitálu je v dnešní době nesmysl nebo je vykoupeno vysokým investičním rizikem. Omyl. Investice do nemovitostí jsou velmi bezpečně, pokud tedy víte, jak je správně uchopit. A kouzlo ke zvýšení zisku spočívá ve správném výběru nemovitosti a nastavení finanční páky. A my vás tento koktejl můžeme jako našeho realitního makléře naučit namíchat. Abyste se stali se realitním rentiérem, stačí vám kapitál min. 300.000,- Kč. Žádná utopie, reálné výsledky, podložené reálnými čísly. Stát se realitním makléřem vám pomůže zorientovat se na realitním trhu a pochopit problematiku obchodování s nemovitostmi. To vše vám pomůže v následných realitních investicích. Alespoň taková je moje osobní zkušenost. Chcete navštívit některý z našich investičních seminářů? Chcete-li vyplnit tento formulář, prosím povolte v prohlížeči JavaScript.Email *Telefon *Jméno a příjmení *Křestní jménoPříjmeníVyberte, co vás zajímá *Mám dotazMám zájem o přípravu na státní makléřské zkouškyChci být realitním makléřem (kancelář Praha 1)Chci být realitním makléřem (kancelář Praha 6 – Petřiny)Chci být realitním makléřem (kancelář Praha 6 – Dejvice)Chci být realitním makléřem (kancelář Praha 8 – Kobylisy)Chci být realitním makléřem (kancelář Praha 9 – Újezd nad Lesy)Chci být […]
Hana Gregorová, ročně uskuteční cca 15 prodejů a 10 pronájmů. Ve své nabídce mívá cca 20 nabídek k prodeji a 5 k pronájmu, její obrat za rok 2010 byl 2,3 mil. Kč
Jan Rampa za posledních 12 měsíců prodal nemovitosti v hodnotě cca 40 mil. Kč. Většinou to je 15 – 20 obchodních případů do roka. Z hlediska typů transakcí se z 85 % jedná o prodeje a z 15 % o pronájmy.
Realitní trh se nachází stejně jako ekonomika ve fázi solidního růstu. RE/MAX Alfa však roste několikanásobně rychleji, než celý realitní trh. Rosteme tedy na úkor naší konkurence. Připojte se k našemu týmu a budete moct z našeho růstu profitovat také. Jak? Propracovaný marketing Díky našemu marketingu budete schopni zalistovat více nemovitostí a dovolit si pracovat exkluzivně. Díky unikátnímu prodejnímu plánu budete nemovitosti snadněji a rychleji prodávat a zároveň budete pro své prodávající klienty schopni zajišťovat vyšší prodejní cenu. Kvalitní vzdělávací systém Díky našemu vzdělávacímu systému se budete moct celoživotně rozvíjet. Především vás naučíme pracovat výrazně efektivněji, s menším stresem, odbourat překážky, které vás v práci brzdí a celkově být více v pohodě. K tomu vám nabízíme semináře, tréninky, osobního mentora, e-learnignové centrum a kouče. Vše proto, abyste po pracovní stránce byli maximálně spokojeni. Provizní systém pro makléře, který nemá srovnání Díky tomu, že jsme silná, prosperující společnost a přitom máme minimální režijními náklady, můžeme našim makléřům nabízet provizní systém, který si většina našich konkurentů nemůže dovolit. Našim makléřům nabízíme 50 až 90% podíl ze zrealizovaných obchodů. Nástroje pro práci makléřů Dlouhodobě investujeme hodně peněz do vývoje nástrojů na podporu práce makléřů. Pomohou vám zefektivnit mnoho činností. A výsledek? Rosteme výrazně […]
Od 1.3.21 se stává součástí naší společnosti celá kancelář RE/MAX Nova. Tým Alfy se rozroste o 14 makléřů. RE/MAX Nova je tradiční pražskou realitní kanceláří, která je na trhu již od roku 2007. Své stabilní místo si vybudovala dlouhodobou a kvalitní prací především v oblasti Prahy 6 a nejbližšího okolí. Majitelka kanceláře Lucka Kőhlerová říká: „Po zhruba 13 letech vedení kanceláře jsem se cítila unavená a začala pociťovat potřebu změny. Spojení s Alfou mi ušetří mnoho starostí a umožní mi věnovat se více mému týmu a vlastním realitním obchodům. Zároveň na trhu, který se stále více konsoliduje, vidím spojení se silným partnerem jako zcela logický krok. “ Vítáme všechny naše nové kolegy a těšíme se na spolupráci! Autor článku: Jan Zachystal, manažer RE/MAX Alfa.
O důležitosti vzdělávání realitních makléřů jsem hovořil s ředitelem RX Akademie Ctiborem Machalou. Instituce, která zajišťuje vzdělávací systém, organizaci konferencí či workshopů nejen pro síť RE/MAX, ale i širší makléřskou obec.
Na referencích se dá postavit velmi úspěšný realitní byznys. Je to velmi efektivní způsob, jak získávat klienty v jakémkoli byznysu. V realitách to platí stejně. Referenční marketing by proto měl patřit k důležitým činnostem každého realitního makléře. Díky referencím můžete zalistovat s menší námahou dobře prodejné nemovitosti a získat řadu velmi kvalitních klientů.
Mila Baier, rodačka z České republiky patří dlouhodobě k nejúspěšnějším makléřům v Kanadě, v regionu RE/MAX Ontario. Její cesta k současné pozici nebyla rozhodně jednoduchá. V následujícím příběhu se s námi Míla podělí o svůj životní příběh a několik tipů, jak se stát úspěšným realitním makléřem. Míla Baier získala prestižní ocenění “RE/MAX Hall of Fame”.
Na jaké pracovní aktivity byste se měli zaměřit, a které je nejlepší delegovat, abyste dosáhli co nejvyšší produktivity a tím lépe a snadněji vydělávali.
Nový makléř, nováček, začátečník, zelenáč… Jakkoli si chcete říkat, jste v novém oboru a možná si nejste úplně jisti, co dál a jak rozpohybovat své podnikání.
Online marketing je skvělým nástrojem pro nábor nemovitostí. Pokud se ho naučíte správně využívat, budete nabírat nemovitosti mnohem snadněji. Nicméně, rozběhnutí opravdu efektivního online marketingu a ladění efektivity kampaní není vůbec jednoduchá a levná záležitost. Mnoho makléřů to ani nebaví a neví, koho si na to najmout. Výsledkem je, že nad online marketingem rezignují a zbytečně přichází o zakázky. My pro vás online marketing rozběhneme.
Sedněte si třeba na zahrádku své oblíbené kavárny, rozhlídněte se a sledujte, jak lidé v okolí upřeně hledí na smartphone, notebook nebo tablet. Zamyslete se také, kolik vašich přátel nemá svůj „on-line“ život a jaký je váš život na sociálních sítích. Není překvapením, že generace mileniálů (lidé, kteří dosáhli dospělosti na přelomu 21. století) vnímá svůj virtuální život stejně jako reálný. Ale díky dostupnosti techniky a Wi-Fi spojení na tom jsou stávající třicátníci i čtyřicátníci velmi podobně.
Otevřeli jsme v Českém Brodě realitní kancelář. Již nyní poskytujeme klientům na Českobrodsku kvalitní realitní služby a budeme v tom pokračovat, jak je v RE/MAX Alfa samozřejmostí.
Druhý návyk Stephena R. Coveyho, autora populární knihy 7 návyků skutečně efektivních lidí, zachází ve druhém návyku do extrému a říká: „Napište si vlastní smuteční řeč a do ní napište, co byste si přáli, aby o vás rodina, příbuzní i kolegové z práce řekli na vašem pohřbu“. Je to sice radikální způsob, ale pokud si ho převedeme pro práci realitního makléře, tak si můžete položit otázku následovně: Čeho byste chtěli ve své kariéře dosáhnout, co je pro váš důležité, jaké hodnoty a vztahy chcete vytvářet?
Jak snadněji získávat více klientů a zakázek? To je otázka, kterou si klade snad každý makléř. Pokud bude vaše vystupování pro ostatní příjemné a přitažlivé, vaše pozice se tím posílí a upevní.
Pro koho je Sales Power určen Program je vhodný pro středně pokročilé makléře, makléře, kteří úspěšně zvládli základy obchodování s nemovitostmi vyučované v kurzu Realitní profesionál 1 a mají za sebou první úspěšné obchody a dále pro makléře, kteří obchod s nemovitostmi sice rozběhli, ale pak začali stagnovat a neví, jakým směrem by se jejich práce měla dále ubírat. Program je určen pro všechny, kteří se chtějí mít dobré obchodní výsledky. Co se v programu Sales Power naučíte Naučíte se řadu pokročilých strategií, které vám pomohou v rozvoji vaší realitní živnosti. Naučíte se, jak se z dobrého makléře můžete stát výborným makléřem a realizovat tržby od 150.000 Kč měsíčně výše. Konkrétně se naučíte, jak efektivněji pracovat s prodávajícími a kupujícími, jak získávat zakázky z internetu a sociálních sítích, jak efektivně pracovat s obchodní databází, jak navazovat kontakty v terénu, jak organizovat prohlídky, maximalizovat dny otevřených dveří a mnoho dalšího. Tom Ferry vám ukáže, jak se můžete stát magnetem na klienty. Autorem programu je kouč Tom Ferry, jeden z nejlepších a nejvíce žádaných trenérů realitních makléřů současnosti. Někteří makléři v ČR si dříve mysleli, že strategie, které Tom Ferry učí, pocházejí ze zahraničí a v ČR nemohou fungovat. Úspěšní absolventi kurzu v České […]
Nenechte se vydírat velkými realitními portály. Pravděpodobně to také znáte. Velké nezávislé realitní portály neustále zdražují inzerci a pokud za sebou nemáte silnou profesní organizaci, nemáte moc možností, jak se tomu bránit. Nezávislými portály rozumíme webové stránky, které nejsou provozovány realitními kancelářemi nebo asociací realitních kanceláří. Platíte čím dál tím více peněz za inzerci a topujete o sto šest? Totéž však dělají další makléři. Efekt topování tak ztrácí smysl a jediný, kdo na tom pořádně vydělává, jsou právě tyto portály. Vadí vám to? Existují alternativy. Velké realitní portály těží z roztříštěnosti realitního trhu. Mohou stále zdražovat, protože věří, že makléři a kanceláře se mezi sebou nedomluví na jasném NE. A ruku na srdce. Kdo drží tyto realitní portály při životě? Právě realitní kanceláře společně s developery tvoří přes 90 % jejich příjmů z inzerce. Realitní kanceláře přitom mají sílu dosáhnout, že velké nezávislé realitní portály skončí. A věřte nebo ne, oni jednou zavřou. A jestli to bude za pět, deset, patnáct let nebo i dříve, záleží jen na nás realitních kancelářích, jak dlouho jim dovolíme existovat. Možná se ptáte? “Jak budeme inzerovat a prodávat nemovitosti?” “Jak je vůbec možné dosáhnout, aby nezávislé realitní portály zavřely? Jsou to giganti, za kterými […]
Jaká výhoda z toho spočívá pro realitní makléře? Již přes 40 % všech transakcí realizujeme v rámci spolupráce prostřednictví MLS s makléři RE/MAX (měřeno objemem zrealizovaných prodejních transakcí za období leden – listopad roku 2011). Jaká výhoda z toho spočívá pro makléře? Makléři mohou prostřednictvím MLS systému prodat nemovitost rychleji a někdy i za vyšší cenu než naši konkurenti, kteří MLS systém nemají. Podstata fungování MLS systému je následující. Makléři prostřednictvím MLS systému sdílejí své nabídky nemovitostí a poptávky po nich. Systém provádí neustálé porovnávání kritérií. Pokud se shoduje nějaká nabídka s poptávkou, systém o tom dotyčné makléře informuje emailem. Např. makléř RE/MAX vloží do systému poptávku svého klienta, protože sám nic v nabídce nemá. Detaily o párování jsou rovněž zobrazeny v systému. Čím více kvalitních makléřů systém používá, tím větší pravděpodobnost, že dojde ke spárování nabídek s poptávkami a k realizaci obchodní transakce. Aby systém mohl efektivně fungovat, je třeba: stanovit pravidla pro spolupráci a používání systémudohlížet nad dodržováním stanovených pravidel a za jejich porušování udělovat sankcestanovit nezávislého rozhodce, který bude řešit případné spory mezi spolupracujícími makléřivzdělávat makléře, aby uměli kvalifikovat potřeby prodávajících a kupujících klientů, a také aby znali pravidla spolupráce.Pokud tyto mechanizmy nefungují, spolupráce se může stát […]
Realitní makléř je podnikatel a jeho produktem nejsou nemovitosti, které prodává nebo pronajímá, jeho produktem je on sám, jeho služby a jeho originální know-how. Prostředí realitních kanceláří a realitních makléřů se může na první pohled zdát velmi konkurenční, ale když pochopíte a převezmete do praxe principy níže uvedené, zjistíte, že na realitním trhu zas tak tvrdá konkurence není. Nevěříte?
Budování obchodní databáze vám může přinést netušené obchodní příležitosti. Makléři, kteří umí s obchodní databází správně pracovat, umí vygenerovat často příjmy v řádech několika miliónů ročně. Obchodní databáze je tak jedním z významných zdrojů získávání zakázek.
Tento web používá soubory cookie, které pomáhají fungování webu a také ke sledování vaší interakce s naším webem.
Funkční
Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistické
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketingové
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.