Textový obsah stránky. Textový obsah stránky. Textový obsah stránky. Textový obsah stránky. Textový obsah stránky. Textový obsah stránky. Textový obsah stránky. Textový obsah stránky. Textový obsah stránky. Textový obsah stránky. Textový obsah stránky. Textový obsah stránky. Textový obsah stránky. Textový obsah stránky. Textový obsah stránky. Textový obsah stránky.
Nadpis H2
Textový obsah stránky. Textový obsah stránky. Textový obsah stránky. Textový obsah stránky. Textový obsah stránky. Textový obsah stránky. Textový obsah stránky.
Každý úspěšný makléř by měl investovat do nemovitostí. Když obchodujete s nemovitostmi máte, jako makléři nejlepší příležitosti dobře nakupovat a prodávat. A také je to velká zkušenost. Teprve ve chvíli, kdy sami začnete kupovat a prodávat nemovitosti, se stanete skutečným makléřem a klientům můžete pomáhat dělat lepší investiční rozhodnutí. Nakupováním vlastních nemovitostí uvidíte, jak pracují vaše emoce. To nezažijete, když děláte obchody pro druhé.
Budování obchodní databáze vám může přinést spoustu nových obchodních příležitostí. Makléři, kteří umí s obchodní databází správně pracovat, umí vygenerovat často příjmy v řádech několika miliónů ročně. Obchodní databáze je tak jedním z významných zdrojů získávání zakázek.
Příjmy realitních makléřů se výrazně liší. Nejlepší makléři RE/MAX vydělávají přes 600 tisíc Kč měsíčně a nejhorší makléři nula. Průměrný výdělek na hlavu je v naší kanceláři 74.000 Kč/měs. před zdaněním (za období leden až prosinec 2023). Ve statistikách nejsou začínající makléři. V čem je tedy takový rozdíl v příjmech makléřů?
Snažíte se získat si klienty nižší provizí než konkurenční makléři? Možná vám to přijde jako dobrý nápad, jak získat zakázku, ale ve skutečnosti na sobě pácháte makléřskou sebevraždu. Co je dobré vědět o provizním dumpingu?
Úmrtnost začínajících realitních makléřů je vysoká. Statisticky skončí během prvního roku přes 80 % začínajících makléřů. V Alfě je úspěšnost makléřů opačná. U nás 80 % makléřů uspěje. Proč někteří uspějí a jiní ne? Co má vliv na úspěšnost makléřů?
Tomáš Baťa patřil k největším českým podnikatelům. Jeho myšlenky mají i po 100 letech co říct současným podnikatelům, a to včetně realitních makléřů. Vybírám zajímavé myšlenky. Řiďte se jimi a vaše realitní služby budou vyhledávanější a celkově se vám bude lépe daři
Reality jsou výborný byznys pro ty, kteří se rozhodnou věnovat se jim profesionálně. Pokud to v realitách chcete jen zkusit, máte první problém, který vám bude bránit v úspěchu. Proč?
Práce realitního makléře je duševně náročnou profesí, to vám po několika letech praxe potvrdí každý úspěšný makléř. Paradoxem je, že si někteří llidé myslí, jak je to jednoduchá práce.
Pracujete se zahraničními klienty? Pak potřebujete znát odbornou terminologii i v anglickém jazyce. Slovník ke stažení v tomto článku + aplikace na výuku slovíček.
Práce realitního makléře je služba lidem. A bez vysoké kvality realitních služeb se jako realitní makléř neprosadíte. Abyste o sobě mohli říct, že jsou vaše služby kvalitní, musíte nejdříve kvalitu definovat a pak na ní systematicky pracovat a vyhodnocovat. Bez přečtení tohoto článku vůbec nevyrážejte za klienty.
Prodáváte pozemek nebo rodinný dům? Pak v inzerci označujte pozemky, které jsou předmětem prodeje. Usnadníte klientům orientaci. A pokud je vyznačení úhledné, budete v jejich očích za většího profíka.
Mnoho realitních kanceláří se nechalo zlákat konceptem MLM (multi-level marketing). Realitní MLM koncepty sice mají některé výhody, ale mají také spoustu nevýhod, kvůli kterým nejsme a nikdy nebudeme MLM realitkou.
Tomáš Olbrich otevřel kancelář RE/MAX Drive v Benešově. Kromě vedení kanceláře se specializuje na komplikovanější obchody. V nabídce mívá 15 až 20 nemovitostí, v loňském roce realizoval 13 transakcí s celkovým hrubým výnosem 5.100.000 Kč.
Připravíme vás na státní makléřské zkoušky a dáme vám solidní základy pro práci realitního makléře. S naším přípravným kurzem státní zkoušky zvládnete.
Realitní makléř je podnikatel a jeho produktem nejsou nemovitosti, které prodává nebo pronajímá, jeho produktem je on sám, jeho služby a jeho originální know-how. Prostředí realitních kanceláří a realitních makléřů se může na první pohled zdát velmi konkurenční, ale když pochopíte a převezmete do praxe principy níže uvedené, zjistíte, že na realitním trhu zas tak tvrdá konkurence není. Nevěříte?
Dříve byla oblast realitního zprostředkování typicky spojována s muži, ale v současnosti stále více žen objevuje, že kariéra v realitách je skvělou volbou. Je to profese, která klade důraz na komunikaci, empatii a kreativitu.
Hana Gregorová, ročně uskuteční cca 15 prodejů a 10 pronájmů. Ve své nabídce mívá cca 20 nabídek k prodeji a 5 k pronájmu, její obrat za rok 2010 byl 2,3 mil. Kč
Konkurenční doložky jsme přestali používat v roce 2010. V minulosti, kdy jsme investovali velké finanční prostředky do výcviku realitních makléřů, měla konkurenční doložka smysl.
V ČR nejvíce makléřů na obyvatele ze zemí EU. Tak tuto nesmyslnou informaci kdysi někdo publikoval na internetu, a ta se postupně tak rozšířila, až tomu lidé začali věřit. Je to jako byste sčítaly hrušky s jabkama a borůvkama.
Při úmrtí v rodině dochází mimo jiné také ke generační výměně nemovitostí. To představuje práci i pro makléře, kteří tak mohou klientům pomoci najít nejlepší řešení, jak naložit se zděděnou nemovitostí.
Život je příliš krátký na to dělat práci, která vás nebaví nebo vás finančně neuspokojuje. Jak poznat, jestli děláte správnou práci a nemrháte časem na špatném místě?
Pro úspěch makléře není třeba pracovat až se z vás bude kouřit. Důležité je pracovat chytře. V tom vězí kouzlo úspěšných makléřů. Dodržujte těchto 10 zásad a uvidíte, že se vám bude v realitách lépe dařit.
Online marketing je skvělým nástrojem pro nábor nemovitostí. Pokud se ho naučíte správně využívat, budete nabírat nemovitosti mnohem snadněji. Nicméně, rozběhnutí opravdu efektivního online marketingu a ladění efektivity kampaní není vůbec jednoduchá a levná záležitost. Mnoho makléřů to ani nebaví a neví, koho si na to najmout. Výsledkem je, že nad online marketingem rezignují a zbytečně přichází o zakázky. My pro vás online marketing rozběhneme.
Jak snadněji získávat více klientů a zakázek? To je otázka, kterou si klade snad každý makléř. Pokud bude vaše vystupování pro ostatní příjemné a přitažlivé, vaše pozice se tím posílí a upevní.
Toto krátké video mělo velmi zásadní pozitivní vliv na mé podnikání. Video je staré asi 20 let a přitom vše co v něm uslyšíte, může pozitivně ovlivnit i vaše podnikání v dnešní době.
Být vlastním pánem, finanční nezávislost, rozmanitá práce, kde nesedíte celý den v kanceláři bývají nejčastější důvody, proč lidé volí kariéru realitního makléře. Jak se tedy můžete stát realitním makléřem?
Zprostředkování pronájmu nabízí makléřům rychlý příjem. Pronájmy jsou proto skvělé pro začínající makléře, kteří si nemohou dovolit čekat několik měsíců, než začnou vydělávat prodejem nemovitostí.
Jednou z efektivních cest, jak se stát realitním rentiérem je začít, jako realitní makléř. Díky tomu získáte mnoho cenných zkušeností, které jako realitní investor a rentiér zužitkujete. Těchto 7 dovedností, které se jako makléř naučíte, vám pomohou stát stát se úspěšným investorem. A do čeho se dá investovat?
Rozhodnutí prodat nemovitost trvá u lidí běžně měsíce, někdy dokonce i několik let. Proto je důležité, abyste s potenciálním prodávajícím udržovali kontakt. Pokud to budete dělat správně, získáte více zakázek.
Toto jsou nejvíce hledané výrazy realitních kanceláří na internetu. Makléři z kanceláří, které lidé více vyhledávají na internetu, mají více zakázek a často i více vydělávají. Proto je dobré se o popularitu realitní kanceláře zajímat, když se chcete stát realitním makléřem.
Myšlení obětního beránka je velmi nebezpečné pro váš úspěch. Pokud ho máte, zbavte se ho. Nebo jste odsouzeni celý svůj život být neúspěšní. Tento článek jsem napsal pro lidi, kteří se domnívají, že nemají dobré podmínky pro svůj úspěch nebo, že jim je dokonce bráněno v úspěchu. A také pro ty, kteří pracují nebo žijí s obětními beránky.
Pokud chcete být skutečně úspěšným makléřem, měli byste si v určité fázi najmout asistentku. Proč? Jaké výhody vám to přinese, kdy si ji najmout a jak ji odměňovat?
Za rok 2018 jsme zrealizovali tržby ve výši 52,2 mil, což představuje nárůst 10,4 % ve srovnání s rokem 2017. Stali jsme se tak nejproduktivnější kanceláří celé sítě RE/MAX.
Na jaké pracovní aktivity byste se měli zaměřit a které je nejlepší delegovat, abyste dosáhli co nejvyšší produktivity a tím lépe a snadněji vydělávali.
Realitní makléři, pro které je hlavní prioritou poskytovat co nejkvalitnější servis pro klienty, jsou z dlouhodobého hlediska výrazně úspěšnější, než makléři, pro které je nejdůležitější výše provize.
Abyste se stali úspěšnými, nemusíte do svého života přidávat zbytečné věci. Naopak. Občas je potřeba se některých vzdát. Existuje hned několik univerzálních věcí, které vás učiní úspěšnějšími, pokud se od nich dokážete oprostit.
Druhý návyk Stephena R. Coveyho, autora populární knihy 7 návyků skutečně efektivních lidí, zachází ve druhém návyku do extrému a říká: „Napište si vlastní smuteční řeč a do ní napište, co byste si přáli, aby o vás rodina, příbuzní i kolegové z práce řekli na vašem pohřbu“.
Jak je možné, že někteří makléři běhají z jedné prohlídky nemovitosti na druhou, prodávají málo a jsou uštvaní a jiní makléři s lehkostí prodávají jednu nemovitost za druhou a vydělávají statisíce měsíčně? Jaká jsou tajemství úspěšných makléřů? Dozvíte se v tomto článku.
Loňský rok se povedl. Ve srovnání s rokem 2016 jsme zvýšili tržby o 88 % na 47,3 mil. a vytvořili tím rekord v tržbách v historii působení značky RE/MAX v ČR. Získali jsme ocenění Kancelář roku sítě RE/MAX v ČR. Za těmito výsledky ale stojí lidé, naši makléři.
Koncept RE/MAXu, kdy makléři získávají 70 % až 80% podíl ze zrealizovaných obchodů výměnou za příspěvky na náklady kanceláře je makléři žádaný. Začínajícím makléřům nabízíme také i odměňovací model 60 %. Většina makléřů však chce pracovat právě v modelu 80 %, jednoduše protože se jim to vyplatí.
Sebekázeň je pro úspěch v podnikání a v životě velmi důležitá. Když ji máte, dosáhnete mnohem více a mnohem snadněji. Jak zvýšit disciplínu v podnikání?
Mezi naprosto základní předpoklady úspěchu v realitách patří schopnost makléře dobře argumentovat, klást správné otázky, překonávat námitky klientů a správně vést obchodní jednání. Pokud to nebudete umět, nemáte nejmenší šanci v realitách uspět a všechny ostatní dovednosti jsou vám k ničemu. My vás tyto dovednosti naučíme.
Pro úspěch realitního makléře je důležité umět záminky a námitky rozlišovat a hlavně s nimi umět pracovat. Je to jedna z důležitějších schopností, bez které nebudete úspěšným realitním makléřem.
Problematika praní špinavých peněz podle AML zákona (tj. zákona č. 253/2008 Sb.) je stejně obávaná jako podceňovaná. Realitní zprostředkovatelé jsou zde povinnou osobou a mezi jejich stěžejní povinnosti patří identifikace a kontrola klienta.
Pro získávání a udržení klientů je obsahový marketing čím dál více důležitější. Lidé předtím, než se rozhodnou pro prodej a nákup nemovitostí často vyhledávají informace na internetu. A makléři, kteří lidem poskytují informačně zajímavý obsah, je tak mohou snadněji získat za klienty.
Tyto informace jsou platné pro jakýkoli obor lidské činnosti. Říká se, že abyste se stali expertem, musíte se činnosti věnovat alespoň 10.000 hodin. To je však pouze část pravdy. Jaké další podmínky k tomu musíte splnit?
RE/MAX chce dosáhnout svého cíle, a to získat 30 % podíl na trhu a pokrývat realitními službami celou republiku. Aby se nám to podařilo, musíme mít kvalitní a početnou makléřskou základnu a dostatek kanceláří po celé republice.
Potřebujete zjistit územní plán, inženýrské sítě, záplavovou oblast, protihluková opatření atd? Získání potřebných údajů o prodávaných nemovitostech makléřům zabírá čas, který jim pak chybí. Řešením nabízí Nemoreport.
Proč je důležité je znát? Pokud víte, jak prodávající přemýšlí a v jakých fázích rozhodování o prodeji se nachází, budete jim schopni lépe porozumět a nakonec je získat jako klienty.
Umělá inteligence pomáhá realitním makléřům čím dál více. Dnes vám ukážu, jak umí pomáhat s úpravou fotografií, která ušetří makléřům či fotografům čas a peníze a zároveň zvyšuje atraktivitu fotografií.
Usilujeme, aby naše školení, výcvikové programy a tréninky byly kvalitní. Posuďte sami. Úvodní šesti týdenní výcvikový program stojí 11.600,- Kč + DPH a makléřům náklady na jeho absolvování refundujeme z prvních uzavřených obchodů, tzn. získají kvalitní trénink zdarma.
Svobodu, nezávislost, rozmanitou práci s lidmi a slušné příjmy. Nemusím být zavřený 8 hodin denně v kanceláři, jako mnozí zaměstnanci nebo i podnikatelé, kteří jsou často otrokem své práce.
Kladete si otázku, jestli máte pro práci makléře předpoklady a můžete uspět? Podívejte se na charakteristiku úspěšných makléřů. Nemáte všechny potřebné dovednosti? Nezoufejte. Spoustu dovedností jde získat.
Čím dál tím víc makléřů se vrhá na online marketing, ale zdaleka ne každý myslí na bezpečnost. Jsme ve světě permanentních online útoků, a proto je třeba se chránit, abyste o obsah svých stránek nepřišli.
Kontaktní formuláře jsou pro efektivní získávání klientů nezbytné. Makléřům nabízíme zdarma kontaktní formuláře WPForms v nejvyšší variantě Elite, které patří k absolutní špičce na trhu. Podívejte se na nejdůležitější funkce WPForms a jak vám mohou pomoct v online marketingu.
Připomínat se bývalým klientům má velký vliv na to, kolik budete mít zakázek v budoucnu. Následujících 7 jednoduchých možností připomínání vaši bývalí klienti ocení. Utužíte tím vztahy, což vám následně pomůže v náboru nemovitostí na doporučení.
Velký počet makléřů RE/MAX je naopak velkou výhodou. Proč? Protože více makléřů a kanceláří působících pod jednou značkou mohou více investovat do marketingu a jsou tak na trhu více vidět, silnější značka, pak přitahuje klienty.
Tento web používá soubory cookie, které pomáhají fungování webu a také ke sledování vaší interakce s naším webem.
Funkční
Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistické
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketingové
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.