Zaměřujte se na kvalitu služby, ne na provizi

Zaměřujte se na kvalitu služby, ne na provizi
Doba čtení: 1 minuta

Realitní makléři, pro které je hlavní prioritou poskytovat co nejkvalitnější servis pro klienty, jsou z dlouhodobého hlediska výrazně úspěšnější, než makléři, pro které je nejdůležitější výše provize.

Získání důvěry zákazníka

Důkladná a kvalitní péče o klienta vytváří důvěru mezi makléřem a klientem. To často vede k dlouhodobé spolupráci a pozitivním doporučením od spokojených zákazníků.

Konkurenční výhoda

V průmyslu, kde se provize často pohybují ve standardním rozpětí, se může kvalitní služba stát klíčovým rozlišovacím faktorem pro získání a udržení klientů.

Dlouhodobá udržitelnost

Závislost na výši provize může vést ke krátkodobému myšlení a agresivním prodejním taktikám, které mohou ohrozit dlouhodobý úspěch makléře. Kvalitní služby jsou základem pro udržitelný růst a dlouhodobý úspěch.

Budování dlouhodobých vztahů

Investice do kvalitních služeb může vést k dlouhodobým vztahům s klienty, což může vést k opakovanému podnikání a doporučování nových zákazníků.

Zákaznická spokojenost

Kvalitní služby zajišťují spokojenost zákazníků. Spokojení zákazníci jsou často ochotnější zaplatit vyšší ceny za lepší služby a budou pravděpodobnější, že se vrátí, pokud budou potřebovat další realitní služby.

Chcete se stát realitním makléřem v Alfě nebo se dozvědět o práci makléře více?

Kontaktujte nás

Chcete-li vyplnit tento formulář, prosím povolte v prohlížeči JavaScript.

Zadané údaje zpracováváme dle těchto podmínek

Autor článku: Jan Zachystal, manažer RE/MAX Alfa
Tel. 604 594 234

Příspěvky v blogu