Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

 

Články a videa o práci realitních makléřů.

Efektivní návyky makléřů. První návyk: Buďte proaktivní

Efektivní návyky makléřů. První návyk: Buďte proaktivní

Klíčovým předpokladem pro budování úspěšné realitní kariéry je síť kontaktů, tedy databáze prodávajících i kupujících, kterou makléř musí udržovat neustále „živou“. Samozřejmostí je péče o ty klienty, se kterými má makléř rozjednaný obchodní případ, je ale stejně tak důležité nezapomínat ani na ty, se kterými zrealizoval zakázku před několika měsíci či lety. Právě tato skupina klientů totiž může přinést další kontakty a doporučení, a to i zpětně.

Relaxace a pročištění mysli. Jak se zbavit stresu

Relaxace a pročištění mysli. Jak se zbavit stresu

Být aktivní 24/7 a nedovolit mozku odpočinout, má mnohem katastrofálnější následky, než si mnoho z nás dokáže představit. Zejména workoholici nad relaxací často jen mávnou rukou. Velká část z nich dokonce ani “vypnout” neumí. Pokud patříte k vášnivým realitním makléřům a hledáte rady, jak uvolnit mysl i tělo a kde nabrat novou energii do práce i do života, vyzkoušejte naše tipy. Ověřeno u 10 z 10 vyléčených workoholiků.

Jaké problémy často dělají realitky makléřům, kteří se rozhodnou odejít ke konkurenci?

Jaké problémy často dělají realitky makléřům, kteří se rozhodnou odejít ke konkurenci?

Realitní makléři často vůbec neřeší, co se stane, když se rozhodnou přejít z jedné realitní kanceláře do druhé. Manažeři realitních kanceláří bohužel, až příliš často hází makléřům, kteří se rozhodnou přejít ke konkurenci nebo založí vlastní realitní kancelář, klacky pod nohy. A proto by měli i tuto otázku řešit předtím, než se rozhodnou v nějaké realitní kanceláři pracovat.

7 návyků skutečně efektivních realitních makléřů

7 návyků skutečně efektivních realitních makléřů

Realitní makléř je podnikatel a jeho produktem nejsou nemovitosti, které prodává nebo pronajímá, jeho produktem je on sám, jeho služby a jeho originální know-how. Prostředí realitních kanceláří a realitních makléřů se může na první pohled zdát velmi konkurenční, ale když pochopíte a převezmete do praxe principy níže uvedené, zjistíte, že na realitním trhu zas tak tvrdá konkurence není. Nevěříte?

Pomůžeme vám rozjet online marketing, který vám bude generovat byznys

Pomůžeme vám rozjet online marketing, který vám bude generovat byznys

Online marketing je skvělým nástrojem pro nábor nemovitostí. Pokud se ho naučíte správně využívat, budete nabírat nemovitosti mnohem snadněji. Nicméně, rozběhnutí opravdu efektivního online marketingu a ladění efektivity kampaní není vůbec jednoduchá a levná záležitost. Mnoho makléřů to ani nebaví a neví, koho si na to najmout. Výsledkem je, že nad online marketingem rezignují a zbytečně přichází o zakázky. My pro vás online marketing rozběhneme.

Přemýšlejme on-line, i když jsme off-line

Přemýšlejme on-line, i když jsme off-line

Sedněte si třeba na zahrádku své oblíbené kavárny, rozhlédněte se a sledujte, jak lidé v okolí upřeně hledí na smartphone, notebook nebo tablet. Zamyslete se také, kolik vašich přátel nemá svůj „on-line“ život a jaký je váš život na sociálních sítích. Není překvapením, že generace mileniálů (lidé, kteří dosáhli dospělosti na přelomu 21. století) vnímá svůj virtuální život stejně jako reálný. Ale díky dostupnosti techniky a Wi-Fi spojení jsou na tom stávající třicátníci i čtyřicátníci velmi podobně.

Nenechte se vydírat realitními portály

Nenechte se vydírat realitními portály

Nenechte se vydírat velkými realitními portály. Pravděpodobně to také znáte. Velké nezávislé realitní portály neustále zdražují inzerci, a pokud za sebou nemáte silnou profesní organizaci, nemáte moc možností, jak se tomu bránit. Nezávislými portály rozumíme webové stránky, které nejsou provozovány realitními kancelářemi nebo asociací realitních kanceláří. Platíte čím dál tím více peněz za inzerci a […]

Jak při investování do nemovitostí využít finanční páku?

Jak při investování do nemovitostí využít finanční páku?

Každý úspěšný makléř by měl investovat do nemovitostí. Když obchodujete s nemovitostmi, máte jako makléři nejlepší příležitosti dobře nakupovat a prodávat. A také je to velká zkušenost. Teprve ve chvíli, kdy sami začnete kupovat a prodávat nemovitosti, se stanete skutečným makléřem a klientům můžete pomáhat dělat lepší investiční rozhodnutí. Nakupováním vlastních nemovitostí uvidíte, jak pracují vaše emoce. To nezažijete, když děláte obchody pro druhé.

Rosteme výrazně rychleji než celý realitní trh

Rosteme výrazně rychleji než celý realitní trh

Realitní trh se nachází stejně jako ekonomika ve fázi solidního růstu. RE/MAX Alfa však roste několikanásobně rychleji než celý realitní trh. Rosteme tedy na úkor naší konkurence. Připojte se k našemu týmu a budete moct z našeho růstu profitovat také. Jak? Propracovaný marketing Díky našemu marketingu budete schopni zalistovat více nemovitostí a dovolit si pracovat […]

Sales Power

Sales Power

Program je vhodný pro středně pokročilé makléře, makléře, kteří úspěšně zvládli základy obchodování s nemovitostmi vyučované v kurzu Realitní profesionál 1 a mají za sebou první úspěšné obchody, a dále pro makléře, kteří obchod s nemovitostmi sice rozběhli, ale pak začali stagnovat a neví, jakým směrem by se jejich práce měla dále ubírat. Program je určen pro všechny, kteří chtějí mít dobré obchodní výsledky.

Nezáleží na tom, kde makléř pracuje, ale jak pracuje

Nezáleží na tom, kde makléř pracuje, ale jak pracuje

Obojí je velmi důležité. Kvalitní makléř, který má dobrou podporu od své kanceláře (například marketing, programy zaměřené na osobní rozvoj makléřů, podpora týmové práce a spolupráce, výhody z prodejních synergií atd.), má z dlouhodobé perspektivy lepší obchodní výsledky než makléř, který tuto oporu ve své kanceláři nemá.

Argumentace a překonávání námitek od Toma Ferry
Premium obsah

Argumentace a překonávání námitek od Toma Ferry

Tom Ferry je jedním z nejúspěšnějších a nejžádanějších realitních trenérů realitních makléřů současnosti. V této kapitole vám nabídne několik užitečných tipů pro obchodní jednání a ukáže vám, jak překonávat některé časté námitky klientů, se kterými se budete občas setkávat.