V ČR nejvíce makléřů na obyvatele ze zemí EU. Tak tuto nesmyslnou informaci kdysi někdo publikoval na internetu, a ta se postupně tak rozšířila, až tomu lidé začali věřit. Je to jako byste sčítaly hrušky s jabkama a borůvkama.
- Dovednosti realitních makléřů (70)
- Fakta a mýty o RE/MAXu (10)
- IT technologie (34)
- Marketing (51)
- Nábor nemovitostí (30)
- O práci realitního makléře (242)
- Obchodní dovednosti (39)
- Premium obsah (44)
- Příběhy úspěšných makléřů (18)
- Pro začínající makléře (49)
- Pro zájemce o práci makléře (109)
- Prodej nemovitostí (10)
Články a videa o práci realitních makléřů.
Otevřeli jsme v Českém Brodě realitní kancelář. Již nyní poskytujeme klientům na Českobrodsku kvalitní realitní služby a budeme v tom pokračovat, jak je v RE/MAX Alfa samozřejmostí.
Jste zkušeným makléřem? Pracujete pro konkurenční kancelář, která vám neposkytuje dostatečné zázemí a služby? Přejděte do Alfy.
Otevřeli jsme v obchodním centru Blatov v Praze 9 – Újezdu nad Lesy pobočku Alfy. V nově nabízené kanceláři nabídneme zázemí pro 5 realitních makléřů. Tři už máme, zbývají nám 2 volné pracovní stoly.
K důležitým dovednostem úspěšných makléřů patří umění překonávat námitky prodávajících a uzavřít s nimi exkluzivní smlouvu. Neméně důležité je však umět námitkám předcházet. Jak?
Klíčovým předpokladem pro budování úspěšné realitní kariéry je síť kontaktů, tedy databáze prodávajících i kupujících, kterou makléř musí udržovat neustále „živou“. Samozřejmostí je péče o ty klienty, se kterými má makléř rozjednaný obchodní případ, je ale stejně tak důležité nezapomínat ani na ty, se kterými zrealizoval zakázku před několika měsíci či lety. Právě tato skupina klientů totiž může přinést další kontakty a doporučení, a to i zpětně.
Být aktivní 24/7 a nedovolit mozku odpočinout, má mnohem katastrofálnější následky, než si mnoho z nás dokáže představit. Zejména workoholici nad relaxací často jen mávnou rukou. Velká část z nich dokonce ani “vypnout” neumí. Pokud patříte k vášnivým realitním makléřům a hledáte rady, jak uvolnit mysl i tělo a kde nabrat novou energii do práce i do života, vyzkoušejte naše tipy. Ověřeno u 10 z 10 vyléčených workoholiků.
Realitní makléři často vůbec neřeší, co se stane, když se rozhodnou přejít z jedné realitní kanceláře do druhé. Manažeři realitních kanceláří bohužel, až příliš často hází makléřům, kteří se rozhodnou přejít ke konkurenci nebo založí vlastní realitní kancelář, klacky pod nohy. A proto by měli i tuto otázku řešit předtím, než se rozhodnou v nějaké realitní kanceláři pracovat.
Realitní makléř je podnikatel a jeho produktem nejsou nemovitosti, které prodává nebo pronajímá, jeho produktem je on sám, jeho služby a jeho originální know-how. Prostředí realitních kanceláří a realitních makléřů se může na první pohled zdát velmi konkurenční, ale když pochopíte a převezmete do praxe principy níže uvedené, zjistíte, že na realitním trhu zas tak tvrdá konkurence není. Nevěříte?
Za rok 2018 jsme zrealizovali tržby ve výši 52,2 mil, což představuje nárůst 10,4 % ve srovnání s rokem 2017. Stali jsme se tak nejproduktivnější kanceláří celé sítě RE/MAX.
Chtěli byste získat více zakázek a mít více loajálních klientů? Nezapomínejte na své klienty ani poté, co jste s nimi uzavřeli obchod
Online marketing je skvělým nástrojem pro nábor nemovitostí. Pokud se ho naučíte správně využívat, budete nabírat nemovitosti mnohem snadněji. Nicméně, rozběhnutí opravdu efektivního online marketingu a ladění efektivity kampaní není vůbec jednoduchá a levná záležitost. Mnoho makléřů to ani nebaví a neví, koho si na to najmout. Výsledkem je, že nad online marketingem rezignují a zbytečně přichází o zakázky. My pro vás online marketing rozběhneme.
Práce realitního makléře je duševně náročnou profesí, to vám po několika letech praxe potvrdí každý úspěšný makléř. Paradoxem je, že si někteří llidé myslí, jak je to jednoduchá práce.
Svobodu, nezávislost, rozmanitou práci s lidmi a slušné příjmy. Nemusím být zavřený 8 hodin denně v kanceláři jako mnozí zaměstnanci nebo i podnikatelé, kteří jsou často otroky své práce.
Sedněte si třeba na zahrádku své oblíbené kavárny, rozhlédněte se a sledujte, jak lidé v okolí upřeně hledí na smartphone, notebook nebo tablet. Zamyslete se také, kolik vašich přátel nemá svůj „on-line“ život a jaký je váš život na sociálních sítích. Není překvapením, že generace mileniálů (lidé, kteří dosáhli dospělosti na přelomu 21. století) vnímá svůj virtuální život stejně jako reálný. Ale díky dostupnosti techniky a Wi-Fi spojení jsou na tom stávající třicátníci i čtyřicátníci velmi podobně.
Loňský rok se povedl. Ve srovnání s rokem 2016 jsme zvýšili tržby o 88 % na 47,3 mil. Kč, a vytvořili tím rekord v tržbách v historii působení značky RE/MAX v ČR. Získali jsme ocenění Kancelář roku sítě RE/MAX v ČR. Za těmito výsledky ale stojí lidé, naši makléři.
Více než pět let řídila Věra Lukešová malou franšízu RE/MAX Abri. Kanceláři se sice dařilo, ale s jejím chodem bylo spojeno velké množství administrativy a starostí. Věra Lukešová proto loni využila nabídky ze strany RE/MAX Alfa a s celým svým týmem splynula s touto „vlajkovou lodí RE/MAX“.
Ray Prosek (původně Radim Prošek) z Ostravy patří k nejproduktivnějším makléřům na Havaji a patří mezi TOP 1 % nejúspěšnějších makléřů v USA. Podívejte se, jak se dostal mezi nejlepší makléře. Ray vám poradí, jak můžete být také úspěšnější.
Mnoho realitních kanceláří se nechalo zlákat konceptem MLM (multi-level marketing). Realitní MLM koncepty sice mají některé výhody, ale mají také spoustu nevýhod, kvůli kterým nejsme a nikdy nebudeme MLM realitkou.
Bývala profesionální basketbalistkou. S manželem, také vrcholovým sportovcem, se dnes stará o dvě malé děti, a navíc rozjela vlastní podnikání. Jak se dá skloubit práce a rodina a jaké sportovní návyky pomáhají rozjet podnikání?
Následujících 16 videí obsahuje výběr z toho nejlepšího, co se v realitní branži můžete naučit.
Nenechte se vydírat velkými realitními portály. Pravděpodobně to také znáte. Velké nezávislé realitní portály neustále zdražují inzerci, a pokud za sebou nemáte silnou profesní organizaci, nemáte moc možností, jak se tomu bránit. Nezávislými portály rozumíme webové stránky, které nejsou provozovány realitními kancelářemi nebo asociací realitních kanceláří. Platíte čím dál tím více peněz za inzerci a […]
Každý úspěšný makléř by měl investovat do nemovitostí. Když obchodujete s nemovitostmi, máte jako makléři nejlepší příležitosti dobře nakupovat a prodávat. A také je to velká zkušenost. Teprve ve chvíli, kdy sami začnete kupovat a prodávat nemovitosti, se stanete skutečným makléřem a klientům můžete pomáhat dělat lepší investiční rozhodnutí. Nakupováním vlastních nemovitostí uvidíte, jak pracují vaše emoce. To nezažijete, když děláte obchody pro druhé.
Budování obchodní databáze vám může přinést spoustu nových obchodních příležitostí. Makléři, kteří umí s obchodní databází správně pracovat, umí často vygenerovat příjmy v řádech několika miliónů ročně. Obchodní databáze je tak jedním z významných zdrojů získávání zakázek.
Realitní trh se nachází stejně jako ekonomika ve fázi solidního růstu. RE/MAX Alfa však roste několikanásobně rychleji než celý realitní trh. Rosteme tedy na úkor naší konkurence. Připojte se k našemu týmu a budete moct z našeho růstu profitovat také. Jak? Propracovaný marketing Díky našemu marketingu budete schopni zalistovat více nemovitostí a dovolit si pracovat […]
V roce 2014 jsme posílili náš tržní podíl nárůstem tržeb o 17 % Všechny realitní kanceláře RE/MAX v České republice vzrostly v průměru o 9 %. Kancelář RE/MAX Alfa roste rychleji než celá síť. Nárůst tržeb je potvrzením toho, že důraz na kvalitu práce našich makléřů i investice do technologií a marketingu nesou své ovoce. […]
10 praktických lekcí, které by měl znát každý podnikatel o budování mnohamiliónového byznysu. Výtažek z knihy pro ty, kteří chtějí podnikat.
Program je vhodný pro středně pokročilé makléře, makléře, kteří úspěšně zvládli základy obchodování s nemovitostmi vyučované v kurzu Realitní profesionál 1 a mají za sebou první úspěšné obchody, a dále pro makléře, kteří obchod s nemovitostmi sice rozběhli, ale pak začali stagnovat a neví, jakým směrem by se jejich práce měla dále ubírat. Program je určen pro všechny, kteří chtějí mít dobré obchodní výsledky.
Pracuje v síti RE/MAX od května r. 2008 v kanceláři RE/MAX Dynamic v Českých Budějovicích.
Pro toto tvrzení neexistuje jediný smysluplný důvod. Obchod je o lidech a velikost realitní kanceláře samotná na kvalitu služeb nemá vliv, avšak s jedinou výjimkou.
Obojí je velmi důležité. Kvalitní makléř, který má dobrou podporu od své kanceláře (například marketing, programy zaměřené na osobní rozvoj makléřů, podpora týmové práce a spolupráce, výhody z prodejních synergií atd.), má z dlouhodobé perspektivy lepší obchodní výsledky než makléř, který tuto oporu ve své kanceláři nemá.
Velký počet makléřů RE/MAX je naopak velkou výhodou. Proč? Protože více makléřů a kanceláří působících pod jednou značkou může více investovat do marketingu a jsou tak na trhu více vidět. Silnější značka pak přitahuje klienty.
Koncept RE/MAXu, kdy makléři získávají 70% až 80% podíl ze zrealizovaných obchodů výměnou za příspěvky na náklady kanceláře, je makléři žádaný. Začínajícím makléřům nabízíme také odměňovací model 60 %. Většina makléřů však chce pracovat právě v modelu 80 %, jednoduše proto, že se jim to vyplatí.
RE/MAX je původem americká firma, je však především společností globální. Koncept RE/MAXu úspěšně funguje po celém světě.
Soutěž o makléře, pokud je vedena čestně, je naprosto v souladu s pravidly hospodářské soutěže a není na ní nic neetického.
Usilujeme, aby naše školení, výcvikové programy a tréninky byly kvalitní. Posuďte sami. Úvodní šestitýdenní výcvikový program stojí 11.600,- Kč + DPH a makléřům náklady na jeho absolvování refundujeme z prvních uzavřených obchodů, tzn. získají kvalitní trénink zdarma.
RE/MAX chce dosáhnout svého cíle, a to získat 30% podíl na trhu a pokrývat realitními službami celou republiku. Aby se nám to podařilo, musíme mít kvalitní a početnou makléřskou základnu a dostatek kanceláří po celé republice.
Konkurenční doložky jsme přestali používat v roce 2010. V minulosti, kdy jsme investovali velké finanční prostředky do výcviku realitních makléřů, měla konkurenční doložka smysl.
Tom Ferry je jedním z nejúspěšnějších a nejžádanějších realitních trenérů realitních makléřů současnosti. V této kapitole vám nabídne několik užitečných tipů pro obchodní jednání a ukáže vám, jak překonávat některé časté námitky klientů, se kterými se budete občas setkávat.
Šest let strávila Kateřina Budská se svými dcerami na rodičovské dovolené. Pak se začala ohlížet po takové práci, která by jí umožnila skloubit péči o děti, manželův nabitý rozvrh a touhu po vlastním profesním úspěchu. Stala se z ní realitní makléřka.