Položili jste si někdy tak banální otázku, co je to vůbec osobní marketing? Neustále se mluví o významu marketingu v obchodě, ale pojďme se dnes podívat na osobní marketing, který je z pohledu makléře velmi důležitý. Co je o něm dobré vědět?
- Dovednosti realitních makléřů (70)
- Fakta a mýty o RE/MAXu (10)
- IT technologie (34)
- Marketing (51)
- Nábor nemovitostí (30)
- O práci realitního makléře (242)
- Obchodní dovednosti (39)
- Premium obsah (44)
- Příběhy úspěšných makléřů (18)
- Pro začínající makléře (49)
- Pro zájemce o práci makléře (109)
- Prodej nemovitostí (10)
Články a videa o práci realitních makléřů.
Umělá inteligence pomáhá realitním makléřům čím dál více. Dnes vám ukážu, jak umí pomáhat s úpravou fotografií, která ušetří makléřům či fotografům čas a peníze a zároveň zvyšuje atraktivitu fotografií.
20. ledna 2024 stát spustit Edoklady. Svůj občanský průkaz tak mohou mít lidé v mobilu a prokazovat s ním svoji totožnost. Ověřujte totožnost klientů elektronicky také. Jak?
Naše tržby z realitní činnosti v roce 2023 byly 100,44 mil. Kč. Po mírném poklesu v roce 2022 nám tržby opět vzrostly.
Připomínat se bývalým klientům má velký vliv na to, kolik budete mít zakázek v budoucnu. Následujících 7 jednoduchých možností připomínání vaši bývalí klienti ocení. Utužíte tím vztahy, což vám následně pomůže v náboru nemovitostí na doporučení.
Lidé dnes mají spoustu možností prodat si nemovitost svépomocí. Může se zdát, že dny realitních makléřů jsou sečteny. Nic takového se však neděje. Naopak, naše tržby rostou a dobří makléři mají práce víc než dost. Má práce makléře budoucnost? Realitní trh se nikdy nezastaví Vždy se dá dělat dobrý realitní byznys. Někdy se prodává méně, […]
Každý úspěšný makléř potřebuje fakturovat. V čem fakturovat? Začátek roku je ideální pro výběr fakturačního programu.
Jednou z efektivních cest, jak se stát realitním rentiérem, je začít jako realitní makléř. Díky tomu získáte mnoho cenných zkušeností, které jako realitní investor a rentiér zužitkujete. Těchto 7 dovedností, které se jako makléř naučíte, vám pomůže stát se úspěšným investorem. A do čeho se dá investovat?
Realitní makléři, pro které je hlavní prioritou poskytovat co nejkvalitnější servis pro klienty, jsou z dlouhodobého hlediska výrazně úspěšnější, než makléři, pro které je nejdůležitější výše provize.
V jakékoli práci můžete vyhořet, a to i přesto, že vás baví a jste v ní dobří. Co je syndrom vyhoření, jak mu předcházet a jaké jsou jeho příznaky? A pokud jste vyhořeli, jak se znovu nastartovat?
Webové stránky jsou nedílnou součástí propagace makléřských služeb, prezentace dosažených úspěchů i aktuálně prodávaných nemovitostí.
RE/MAX Alfa není kancelář pro každého. Pokud přemýšlíte o práci makléře bude volba realitní kanceláře, kde pracovat jednou z prvních otázek, kterou budete řešit. Je RE/MAX Alfa pro vás nebo ne?
Láká vás práce makléře a bojíte se, jestli můžete i po padesátce v realitní branži uspět?
Zprostředkování pronájmu nabízí makléřům rychlý příjem. Pronájmy jsou proto skvělé pro začínající makléře, kteří si nemohou dovolit čekat několik měsíců, než začnou vydělávat prodejem nemovitostí.
Proč je důležité je znát? Pokud víte, jak prodávající přemýšlí a v jakých fázích rozhodování o prodeji se nachází, budete jim schopni lépe porozumět a nakonec je získat jako klienty.
Chcete dělat úspěšnou online reklamu? Pak je důležité se ji naučit správně zacílit na lidi, u nichž je potenciál, že využijí vašich realitních služeb. V opačném případě jen vyhazujete peníze za reklamu z okna.
Pro získávání a udržení klientů je obsahový marketing čím dál více důležitější. Lidé předtím, než se rozhodnou pro prodej a nákup nemovitostí často vyhledávají informace na internetu. A makléři, kteří lidem poskytují informačně zajímavý obsah, je tak mohou snadněji získat za klienty.
I když se nás média už zhruba rok snaží přesvědčit, že na realitní trh přichází apokalypsa, oficiální statistiky však ukazují něco úplně jiného.
Realitní právo, odpovědnost realitního makléře, chyby ve výměrách, skryté vady, to všechno je předmětem podcastu V realitě.
Když chcete začít s online reklamou, měli byste vědět, jaké máte možnosti. Kde inzerovat, kolik stojí reklama, co k tomu potřebujete, jak se reklama účtuje atd. O tom je dnešní článek.
Co to je remarketing, jaké jednotlivé druhy můžete využívat a jak vám může remarketing pomoci v efektivnějším získávání klientů.
Jak je možné, že někteří makléři běhají z jedné prohlídky nemovitosti na druhou, prodávají málo a jsou uštvaní a jiní makléři s lehkostí prodávají jednu nemovitost za druhou a vydělávají statisíce měsíčně? Jaká jsou tajemství úspěšných makléřů? Dozvíte se v tomto článku.
Metoda S-O-O (souhlas-otázka-odpověď) je memotechnická pomůcka pro začínající makléře, která jim pomáhá naučit se efektivně překonávat námitky na obchodních jednáních. Hodí se vám zejména při náborech nemovitostí.
Co to je expertní oblast a jaké nejlepší nástroje pro vaší propagaci v ní můžete použít? Jak vyvolat synergické efekty v propagaci? Jak měřit ve vaší expertní oblasti úspěšnost marketingových aktivit? To vše se dozvíte v dnešním článku.
Pro úspěch realitního makléře je důležité umět záminky a námitky rozlišovat a hlavně s nimi umět pracovat. Je to jedna z důležitějších schopností, bez které nebudete úspěšným realitním makléřem.
Znáte hru Monopoly? Jako dítě jsem tuhle hru miloval. Nakupujete v ní pozemky, stavíte domy, pronajímáte a obchodujete s nemovitostmi. Je to vzrušující realitní hra a podobně vzrušující je i práce realitního makléře ve skutečném světě.
Život je příliš krátký na to dělat práci, která vás nebaví nebo vás finančně neuspokojuje. Jak poznat, jestli děláte správnou práci a nemrháte časem na špatném místě?
Tomáš Baťa patřil k největším českým podnikatelům. Jeho myšlenky mají i po 100 letech co říct současným podnikatelům, a to včetně realitních makléřů. Vybírám zajímavé myšlenky. Řiďte se jimi a vaše realitní služby budou vyhledávanější a celkově se vám bude lépe daři
Nábor nemovitostí patří k nejdůležitějším aktivitám realitních makléřů. To, jak budete schopni nabírat nemovitosti a zastupovat při prodeji prodávající, rozhoduje o tom, jak úspěšným makléřem budete.
Když jste mladí, v realitách začínáte a nemáte žádné zkušenosti s obchodem, mohou být začátky v realitách těžké. Ne jinak tomu bylo i u zakladatele společnosti REMAX Davida Linigera. Jeho začátky byly hrozné, a přesto se stal TOP makléřem. Co způsobuje, že se z neúspěšného makléře stane hvězda? 5 myšlenek z knihy Každý zvítězí, kterými se můžete inspirovat i vy.
Realitní obchod je zajímavá práce, nicméně zdaleka ne každý uspěje. Toto jsou nejčastější příčiny neúspěchu začínajících makléřů.
Jedna z nejčastějších otázek, které nám pokládají zájemci o práci makléře, je, jak získávat do nabídky nemovitosti na prodej. Seznámím vás s 19 základními způsoby.
Toto jsou nejvíce hledané výrazy realitních kanceláří na internetu. Makléři z kanceláří, které lidé více vyhledávají na internetu, mají více zakázek a často i více vydělávají. Proto je dobré se o popularitu realitní kanceláře zajímat, když se chcete stát realitním makléřem.
Výborné recenze vám pomohou získat nové zákazníky. Proto je důležité, abyste s nimi uměli pracovat efektivně. Uveďte do praxe těchto 11 tipů a uvidíte, že budete mít více zakázek.
Kvalitní realitní značka vám může pomoci snadněji získat zakázky a více vydělávat. Ale také nemusí. Záleží, kdo jste a co chcete.
Nad těmito 5 body se zamyslete, než se rozhodnete stát se realitním makléřem. Pracovitým a schopným makléřům nabízí práce makléře velmi dobré možnosti příjmu a svobody. Ale není to zadarmo.
V této otázce mají nejen začínající makléři často chaos. Přitom je to jedna z prvních otázek, kterou si musíte odpovědět, pokud chcete poskytovat kvalitní realitní služby.
Tato strategie je nejúčinnější vyjednávací strategie, kterou můžete při vyjednávání podmínek obchodu použít. Musíte ji znát nejen, abyste pomohli pro své klienty vyjednat lepší obchod, ale i proto, abyste se před ní mohli bránit, až ji na vás někdo použije.
Realitní makléř není jen prodejce nemovitostí. Je průvodcem složitými životními situacemi. Jaká je tedy práce realitního makléře?
Prodej každé nemovitosti vyžaduje určitý čas. To, že žádní zájemci o koupi nereagují hned potom, co ji začnete inzerovat, ještě nemusí znamenat žádný problém. Nemusí, ale může. A dnes se tomu podíváme za zub.