Jak je možné, že někteří makléři běhají z jedné prohlídky nemovitosti na druhou, prodávají málo a jsou uštvaní, a jiní makléři s lehkostí prodávají jednu nemovitost za druhou a vydělávají statisíce měsíčně? Jaká jsou tajemství úspěšných makléřů? Dozvíte se v tomto článku.
Články a videa o práci realitních makléřů.
- Dovednosti realitních makléřů (82)
- Fakta a mýty o RE/MAXu (10)
- IT technologie (37)
- Marketing (57)
- Nábor nemovitostí (35)
- O práci realitního makléře (259)
- Obchodní dovednosti (43)
- Premium obsah (53)
- Příběhy úspěšných makléřů (19)
- Pro začínající makléře (55)
- Pro zájemce o práci makléře (114)
- Prodej nemovitostí (11)
Metoda S-O-O (souhlas-otázka-odpověď) je mnemotechnická pomůcka pro začínající makléře, která jim pomáhá naučit se efektivně překonávat námitky na obchodních jednáních. Hodí se vám zejména při náborech nemovitostí.
Co to je expertní oblast a jaké nejlepší nástroje pro svou propagaci v ní můžete použít? Jak vyvolat synergické efekty v propagaci? Jak měřit ve vaší expertní oblasti úspěšnost marketingových aktivit? To vše se dozvíte v dnešním článku.
Pro úspěch realitního makléře je důležité umět záminky a námitky rozlišovat a hlavně s nimi umět pracovat. Je to jedna z důležitějších schopností, bez které nebudete úspěšným realitním makléřem.
Znáte hru Monopoly? Jako dítě jsem tuhle hru miloval. Nakupujete v ní pozemky, stavíte domy, pronajímáte a obchodujete s nemovitostmi. Je to vzrušující realitní hra a podobně vzrušující je i práce realitního makléře ve skutečném světě.
Život je příliš krátký na to dělat práci, která vás nebaví nebo vás finančně neuspokojuje. Jak poznat, jestli děláte správnou práci a nemrháte časem na špatném místě?
Tomáš Baťa patřil k největším českým podnikatelům. Jeho myšlenky mají i po 100 letech co říct současným podnikatelům, a to včetně realitních makléřů. Vybírám zajímavé myšlenky. Řiďte se jimi a vaše realitní služby budou vyhledávanější a celkově se vám bude lépe dařit.
Nábor nemovitostí patří k nejdůležitějším aktivitám realitních makléřů. To, jak budete schopni nabírat nemovitosti a zastupovat při prodeji prodávající, rozhoduje o tom, jak úspěšným makléřem budete.
Když jste mladí, v realitách začínáte a nemáte žádné zkušenosti s obchodem, mohou být začátky v realitách těžké. Nejinak tomu bylo i u zakladatele společnosti RE/MAX Davida Linigera. Jeho začátky byly hrozné, a přesto se stal TOP makléřem. Co způsobuje, že se z neúspěšného makléře stane hvězda? 5 myšlenek z knihy Každý zvítězí, kterými se můžete inspirovat i vy.
Realitní obchod je zajímavá práce, nicméně zdaleka ne každý uspěje. Toto jsou nejčastější příčiny neúspěchu začínajících makléřů.
Jedna z nejčastějších otázek, které nám pokládají zájemci o práci makléře je, jak získávat do nabídky nemovitosti na prodej. Seznámím vás s 19 základními způsoby.
Toto jsou nejvíce hledané výrazy realitních kanceláří na internetu. Makléři z kanceláří, které lidé více vyhledávají na internetu, mají více zakázek a často i více vydělávají. Proto je dobré se o popularitu realitní kanceláře zajímat, když se chcete stát realitním makléřem.
Výborné recenze vám pomohou získat nové zákazníky. Proto je důležité, abyste s nimi uměli pracovat efektivně. Uveďte do praxe těchto 11 tipů a uvidíte, že budete mít více zakázek.
Kvalitní realitní značka vám může pomoci snadněji získat zakázky a více vydělávat. Ale také nemusí. Záleží, kdo jste a co chcete.
Nad těmito 5 body se zamyslete, než se rozhodnete stát se realitním makléřem. Pracovitým a schopným makléřům nabízí práce makléře velmi dobré možnosti příjmu a svobody. Ale není to zadarmo.
V této otázce mají nejen začínající makléři často chaos. Přitom je to jedna z prvních otázek, na kterou si musíte odpovědět, pokud chcete poskytovat kvalitní realitní služby.
Tato strategie je nejúčinnější vyjednávací strategií, kterou můžete při vyjednávání podmínek obchodu použít. Musíte ji znát, nejen abyste pomohli pro své klienty vyjednat lepší obchod, ale i proto, abyste se před ní mohli bránit, až ji na vás někdo použije.
Realitní makléř není jen prodejce nemovitostí. Je průvodcem složitými životními situacemi. Jaká je tedy práce realitního makléře?
Prodej každé nemovitosti vyžaduje určitý čas. To, že žádní zájemci o koupi nereagují hned potom, co ji začnete inzerovat, ještě nemusí znamenat žádný problém. Nemusí, ale může. A dnes se tomu podíváme za zub.
V tomto záznamu webináře zjistíte, jak funguje Katastr nemovitostí, a dozvíte se spoustu užitečných informací, které musí znát každý kvalitní makléř.
V naší kanceláři je přes léto, jak vymeteno. Kromě asistentek a makléřů, kteří zrovna uzavírají obchody, je tu liduprázdno. Neznalý návštěvník by si mohl myslet, že v RE/MAX Alfa nikdo nepracuje. Přitom obchodně byl červenec v Alfě skvělým měsícem. Kde tedy všichni pracují? Kouzlo na práci realitního makléře je, že k ní potřebujete jen notebook, telefon a připojení na internet, pracovat můžete odkudkoli. A to se v létě hodí.
Dříve byla oblast realitního zprostředkování typicky spojována s muži, ale v současnosti stále více žen objevuje, že kariéra v realitách je skvělou volbou. Je to profese, která klade důraz na komunikaci, empatii a kreativitu.
Práce realitního makléře je služba lidem. A bez vysoké kvality realitních služeb se jako realitní makléř neprosadíte. Abyste o sobě mohli říct, že jsou vaše služby kvalitní, musíte nejdříve kvalitu definovat a pak na ní systematicky pracovat a vyhodnocovat ji. Bez přečtení tohoto článku vůbec nevyrážejte za klienty.
Srovnávač fotografií pomůže vašim klientům názorně na fotografiích ukázat, jak pracujete. Co umí, proč byste ho měli na svých webových stránkách mít a jak s ním pracovat, se dozvíte v dnešním článku. Nabízím vám 3 tipy na vhodné programy.
Češka, která v 80. letech emigrovala do Kanady a stala se jednou z nejproduktivnějších makléřek RE/MAX Kanada, vám nabízí rady, které ji dostaly na vrchol. Připraveno speciálně pro makléře v Česku.
Toto krátké video mělo velmi zásadní pozitivní vliv na mé podnikání. Video je staré asi 20 let a přitom vše, co v něm uslyšíte, může pozitivně ovlivnit i vaše podnikání v dnešní době.
V následujících 10 videích se naučíte, jak sjednat více schůzek, nabírat více nemovitostí, přeměnit neexkluzivní zakázky na exkluzivní, generovat více zakázek ze své expertní oblasti, dělat efektivnější marketing, poskytovat lepší služby kupujícím a na závěr se s vámi Tom Ferry podělí o své vzorce úspěchu.
Webové stránky potřebují péči o svůj chod i zabezpečení. Naučíme vás, jak na to, nebo víme, komu tyto činnosti svěřit.
Fotografie vydají za tisíc slov. Proto by na vašem webu neměl chybět nástroj pro zobrazování foto a video galerií. Dnes budu psát o pluginu Soliloquy. Našim makléřům ho nabízíme zdarma. Co umí a proč byste podobný doplněk měli mít také? To se dozvíte v článku.
Když si budete chtít vytvořit webové stránky, budete stát před rozhodnutím, na jaké platformě svůj web mít. Dnes shrnuji výhody a nevýhody Wordpressu, nejrozšířenější platformy pro tvorbu webů na světě. Wordpress je ideální platforma i pro makléře.
Být vlastním pánem, finanční nezávislost, rozmanitá práce, kde nesedíte celý den v kanceláři bývají nejčastější důvody, proč lidé volí kariéru realitního makléře. Jak se tedy můžete stát realitním makléřem?
Abyste se stali úspěšnými, nemusíte do svého života přidávat zbytečné věci. Naopak. Občas je potřeba se některých vzdát. Existuje hned několik univerzálních věcí, které vás učiní úspěšnějšími, pokud se od nich dokážete oprostit.
Snažíte se získat si klienty nižší provizí než konkurenční makléři? Možná vám to přijde jako dobrý nápad, jak získat zakázku, ale ve skutečnosti na sobě pácháte makléřskou sebevraždu. Co je dobré vědět o provizním dumpingu?
Každý makléř by měl vědět, co je to marketingový mix a umět ho využívat ve své práci. Proč je to důležité? A jak ho využívat?
“Jsem na práci makléře příliš mladý/a?” Pokud si kladete tuto otázku, tak pro vás je určen dnešní článek.
Realitní makléř je profesionál, který se specializuje na prodej, pronájem či vyhledávání nemovitostí. K úspěchu v této profesi je potřeba získat širokou paletu znalostí a dovedností. Níže jsem shrnul klíčové aspekty, které musí realitní makléř znát a umět.
Když chcete nabírat nemovitosti a klienty z internetu, potřebujete se zaměřit na těchto 7 klíčových bodů.
Protože inzerovat nemovitost s cenou + provize RK je nelegální a také nemravné.
Google tag manager je velmi užitečný systém, který potřebujete, pokud chcete získávat klienty díky online marketingu. Navíc je úplně zdarma.
Rozhodnutí prodat nemovitost trvá u lidí běžně měsíce, někdy dokonce i několik let. Proto je důležité, abyste s potenciálním prodávajícím udržovali kontakt. Pokud to budete dělat správně, získáte více zakázek.