Milan Vršecký patřil k nejproduktivnějším makléřům RE/MAX, nyní je vlastníkem kanceláře RE/MAX Synergy v Teplicích.
- Dovednosti realitních makléřů (70)
- Fakta a mýty o RE/MAXu (10)
- IT technologie (34)
- Marketing (51)
- Nábor nemovitostí (30)
- O práci realitního makléře (242)
- Obchodní dovednosti (39)
- Premium obsah (44)
- Příběhy úspěšných makléřů (18)
- Pro začínající makléře (49)
- Pro zájemce o práci makléře (109)
- Prodej nemovitostí (10)
Články a videa o práci realitních makléřů.
Simike Valigurová je úspěšnou makléřkou, ačkoli práci makléřky dělá jen částečně. Její hlavní náplní je být manažerkou kanceláře. V nabídce mívá cca 12 – 14 nemovitostí. Je certifikovanou makléřkou ISO.
Jan Rampa za posledních 12 měsíců prodal nemovitosti v hodnotě cca 40 mil. Kč. Většinou to je 15 – 20 obchodních případů do roka. Z hlediska typů transakcí se z 85 % jedná o prodeje a z 15 % o pronájmy.
Tomáš Olbrich otevřel kancelář RE/MAX Drive v Benešově. Kromě vedení kanceláře se specializuje na komplikovanější obchody. V nabídce mívá 15 až 20 nemovitostí, v loňském roce realizoval 13 transakcí s celkovým hrubým výnosem 5.100.000 Kč.
Eva Jindrová se specializuje na byty a domy k bydlení. V její nabídce najdete však i pozemky či komerční prostory. Působí v regionu Třebíčsko, kde se průměrná provize při prodeji pohybuje mezi 50 až 60 tisíci Kč, a přesto se v roce 2010 umístila v žebříčku nejproduktivnějších makléřů RE/MAX ČR na vynikajícím 3. místě. V roce 2010 Eva Jindrová realizovala 89 obchodních případů. Umí příkladně využít potenciál referenčního byznysu. Také proto odpovídá dnes na moje otázky právě ona.
Hana Gregorová ročně uskuteční cca 15 prodejů a 10 pronájmů. Ve své nabídce mívá cca 20 nabídek k prodeji a 5 k pronájmu, její obrat za rok 2010 byl 2,3 mil. Kč.
Inspirace z pozadí příběhu společnosti RE/MAX. Bestseller magazínu Wall street journal přichází konečně do našich knihkupectví i v českém jazyce. Kniha Každý zvítězí od Phila Harkinse a Keitha Hallihana není jen skvělé svědectví o naplnění snu o vytvoření nejlepší a největší realitní společnosti na světě a autobiografií zakladatelů společnosti RE/MAX, je to inspirující čtení pro […]
Přímý a referenční marketing patří k nejefektivnějším způsobům získávání zakázek. Aby vám fungoval, je třeba mít kvalitně zpracovanou databázi všech lidí, které znáte. A nejen to, potřebujete s databází aktivně pracovat, tj. udržovat s lidmi kontakt, budovat vztahy a aktivně je zaangažovat do získávání nových zakázek. V počátku si možná vystačíte s kontaktními adresáři, které […]