Úmrtnost začínajících realitních makléřů je vysoká. Statisticky skončí během prvního roku přes 80 % začínajících makléřů. V Alfě je úspěšnost makléřů opačná. U nás 80 % makléřů uspěje. Proč někteří uspějí a jiní ne? Co má vliv na úspěšnost makléřů?
Články a videa o práci realitních makléřů.
- Dovednosti realitních makléřů (82)
- Fakta a mýty o RE/MAXu (10)
- IT technologie (37)
- Marketing (56)
- Nábor nemovitostí (35)
- O práci realitního makléře (258)
- Obchodní dovednosti (43)
- Premium obsah (53)
- Příběhy úspěšných makléřů (19)
- Pro začínající makléře (55)
- Pro zájemce o práci makléře (110)
- Prodej nemovitostí (11)
Gmail je pro makléře naprosto dokonalá emailová schránka a přitom je zdarma. Jaké jsou její hlavní přednosti a jak maximalizovat jeho potenciál v makléřské práci.
Jako maminka pečující o děti asi víte, že není lehké najít dobrou práci. A když ji najdete, je těžké ji skloubit s péčí o rodinu. Práce makléřky nabízí flexibilitu, kterou v běžném zaměstnání nezískáte.
Lead magnety jsou marketingovým nástrojem používaným k získávání kontaktů na klienty. Spočívá v tom, že nabízíte zdarma nějaký hodnotný obsah nebo službu výměnou za kontaktní informace, jako je email nebo telefon.
O tom, jaký je profil úspěšného makléře jsem už napsal, ale napadlo mě shrnout, jaké jsou nejčastější charakteristiky neúspěšných makléřů. Máte tyto charakteristiky nebo ne? Pokud se v následujících řádcích poznáváte, raději se realitám vyhněte, zbytečně byste se trápili.
Pro úspěch makléře není třeba pracovat až se z vás bude kouřit. Důležité je pracovat chytře. V tom vězí kouzlo úspěšných makléřů. Dodržujte těchto 10 zásad a uvidíte, že se vám bude v realitách lépe dařit.
Trojnásobný makléř roku RE/MAX Alfa David Majer a druhým nejúspěšnější makléř roku 2023 RE/MAX v ČR David Majer.
Jedna vlaštovka jaro nedělá. A v marketingu platí, že jedna marketingová aktivita zázraky nedělá. Aby váš realitní marketing byl skutečně efektivní a vytvářel synergie, musíte dělat více aktivit a sladit je do funkčního celku.
Hodně se mluví o tom, jak inflace připravuje lidi o úspory a jak je špatná. Vůbec se ale nemluví o tom, jak vám inflace může pomoci zvýšit vaše bohatství. Lidé, kteří splácí hypotéky, by neměli vidět inflaci tak černě, protože na ní i slušně vydělávají. Jak? To se dnes dozvíte.
Tyto informace jsou platné pro jakýkoli obor lidské činnosti. Říká se, že abyste se stali expertem, musíte se činnosti věnovat alespoň 10.000 hodin. To je však pouze část pravdy. Jaké další podmínky k tomu musíte splnit?
Občas se mě lidé zeptají: “Je teď správná doba začít v realitách? Není lepší, počkat, až trh bude v lepší kondici? Až budu mít více peněz? Až budu starší? Až…”
Agentura pro výzkum trhu Response Now udělala průzkum znalosti Realitních značek. Jak si jednotlivé značky stojí?
Chcete udělat úspěšnou prohlídku nemovitosti? Držte se následujících 7 zásad.
Nechali jsme si zpracovat průzkum trhu, v němž jsme se ptali, podle čeho si lidé vybírají realitní kancelář.
Jak je možné, že někteří makléři jsou úspěšní, nabírají zakázky s lehkostí kudy chodí, jsou doslova magnetem na klienty a jiní makléři vydělávají průměrně nebo se jim nedaří vůbec? Úspěšní makléři mají něco společného. A o tom je dnešní článek.
Na portálu Bezrealitky.cz se dočtete, že čím dál tím více lidí prodává nemovitost bez realitní kanceláře. Může to působit, že dny realitních makléřů jsou sečteny. Nic takového se však neděje. Dobří makléři mají práce víc než dost. Kolik lidí prodává přes realitní kanceláře. Ochota využít služeb realitní kanceláře V Česku odhadujeme, že cca 60 % […]
MLS makléřům pomáhá efektivněji prodávat nemovitosti. Jak funguje v praxi, co umí a kdy ho makléři nejvíce ocení?
Každý úspěšný, ambiciózní makléř má svou asistentku. Díky ní budete více a snadněji vydělávat. Jak postupovat krok za krokem, když si chcete najmout svou první asistentku? A jak to udělat, aby pro vás byla přínosem a ne přítěží?
Myšlení obětního beránka je velmi nebezpečné pro váš úspěch. Pokud ho máte, zbavte se ho. Nebo jste odsouzeni celý svůj život být neúspěšní. Tento článek jsem napsal pro lidi, kteří se domnívají, že nemají dobré podmínky pro svůj úspěch nebo, že jim je dokonce bráněno v úspěchu. A také pro ty, kteří pracují nebo žijí s obětními beránky.
Položili jste si někdy tak banální otázku, co je to vůbec osobní marketing? Neustále se mluví o významu marketingu v obchodě, ale pojďme se dnes podívat na osobní marketing, který je z pohledu makléře velmi důležitý. Co je o něm dobré vědět?
Umělá inteligence pomáhá realitním makléřům čím dál více. Dnes vám ukážu, jak umí pomáhat s úpravou fotografií, která ušetří makléřům či fotografům čas a peníze a zároveň zvyšuje atraktivitu fotografií.
20. ledna 2024 stát spustit Edoklady. Svůj občanský průkaz tak mohou mít lidé v mobilu a prokazovat s ním svoji totožnost. Ověřujte totožnost klientů elektronicky také. Jak?
Naše tržby z realitní činnosti v roce 2023 byly 100,44 mil. Kč. Po mírném poklesu v roce 2022 nám tržby opět vzrostly.
Připomínat se bývalým klientům má velký vliv na to, kolik budete mít zakázek v budoucnu. Následujících 7 jednoduchých možností připomínání vaši bývalí klienti ocení. Utužíte tím vztahy, což vám následně pomůže v náboru nemovitostí na doporučení.
Lidé dnes mají spoustu možností prodat si nemovitost svépomocí. Může se zdát, že dny realitních makléřů jsou sečteny. Nic takového se však neděje. Naopak, naše tržby rostou a dobří makléři mají práce víc než dost. Má práce makléře budoucnost? Realitní trh se nikdy nezastaví Vždy se dá dělat dobrý realitní byznys. Někdy se prodává méně, […]
Každý úspěšný makléř potřebuje fakturovat. V čem fakturovat? Začátek roku je ideální pro výběr fakturačního programu.
Jednou z efektivních cest, jak se stát realitním rentiérem, je začít jako realitní makléř. Díky tomu získáte mnoho cenných zkušeností, které jako realitní investor a rentiér zužitkujete. Těchto 7 dovedností, které se jako makléř naučíte, vám pomůže stát se úspěšným investorem. A do čeho se dá investovat?
Realitní makléři, pro které je hlavní prioritou poskytovat co nejkvalitnější servis pro klienty, jsou z dlouhodobého hlediska výrazně úspěšnější, než makléři, pro které je nejdůležitější výše provize.
V jakékoli práci můžete vyhořet, a to i přesto, že vás baví a jste v ní dobří. Co je syndrom vyhoření, jak mu předcházet a jaké jsou jeho příznaky? A pokud jste vyhořeli, jak se znovu nastartovat?
Webové stránky jsou nedílnou součástí propagace makléřských služeb, prezentace dosažených úspěchů i aktuálně prodávaných nemovitostí.
RE/MAX Alfa není kancelář pro každého. Pokud přemýšlíte o práci makléře bude volba realitní kanceláře, kde pracovat jednou z prvních otázek, kterou budete řešit. Je RE/MAX Alfa pro vás nebo ne?
Láká vás práce makléře a bojíte se, jestli můžete i po padesátce v realitní branži uspět?
Zprostředkování pronájmu nabízí makléřům rychlý příjem. Pronájmy jsou proto skvělé pro začínající makléře, kteří si nemohou dovolit čekat několik měsíců, než začnou vydělávat prodejem nemovitostí.
Proč je důležité je znát? Pokud víte, jak prodávající přemýšlí a v jakých fázích rozhodování o prodeji se nachází, budete jim schopni lépe porozumět a nakonec je získat jako klienty.
Chcete dělat úspěšnou online reklamu? Pak je důležité se ji naučit správně zacílit na lidi, u nichž je potenciál, že využijí vašich realitních služeb. V opačném případě jen vyhazujete peníze za reklamu z okna.
Pro získávání a udržení klientů je obsahový marketing čím dál důležitější. Lidé předtím, než se rozhodnou pro prodej a nákup nemovitostí, často vyhledávají informace na internetu. A makléři, kteří lidem poskytují informačně zajímavý obsah, je tak mohou snadněji získat za klienty.
I když se nás média už zhruba rok snaží přesvědčit, že na realitní trh přichází apokalypsa, oficiální statistiky ukazují něco úplně jiného.
Realitní právo, odpovědnost realitního makléře, chyby ve výměrách, skryté vady, to všechno je předmětem podcastu V realitě.
Když chcete začít s online reklamou, měli byste vědět, jaké máte možnosti. Kde inzerovat, kolik stojí reklama, co k tomu potřebujete, jak se reklama účtuje atd. O tom je dnešní článek.
Co to je remarketing, jaké jednotlivé druhy můžete využívat a jak vám může remarketing pomoci v efektivnějším získávání klientů.