Z pohledu začínajícího makléře se může zdát, že na realitním trhu panuje tvrdá konkurence a uspět bude těžké. Jaké mají začínající makléři šance a příležitosti?
- Dovednosti realitních makléřů (74)
- Fakta a mýty o RE/MAXu (10)
- IT technologie (34)
- Marketing (52)
- Nábor nemovitostí (32)
- O práci realitního makléře (246)
- Obchodní dovednosti (40)
- Premium obsah (45)
- Příběhy úspěšných makléřů (18)
- Pro začínající makléře (53)
- Pro zájemce o práci makléře (111)
- Prodej nemovitostí (10)
Rubrika určená pro začínající makléře
Chcete dlouhodobě uspět v práci, ve sportu, v umění nebo v jakékoli lidské činnosti? Pak musíte mít silnou vnitřní motivaci uspět. Bez ní toho moc nedokážete.
Pojďme se podívat na to, jaká je náplň práce realitního makléře a jak vypadá jeho typický pracovní den. Kde tráví pracovní čas a s čím pracuje.
Jaké by měly být první kroky poté, co získáte vázanou realitní živnost a stanete se tak realitním makléřem.
Představte si dva makléře soutěžící o nábor nemovitosti. Oba jsou kvalifikovaní, ale z jednoho čiší nadšení. Je to slyšet v jeho hlase, v řeči těla, je vidět, že hoří touhou prodávat nemovitost, a to nadšení se nedá skrýt. Kdo myslíte, že získá zakázku?
Jak snadněji získávat více klientů a zakázek? To je otázka, kterou si klade snad každý makléř. Pokud bude vaše vystupování pro ostatní příjemné a přitažlivé, vaše pozice se tím posílí a upevní.
Druhý návyk Stephena R. Coveyho, autora populární knihy 7 návyků skutečně efektivních lidí, zachází ve druhém návyku do extrému a říká: „Napište si vlastní smuteční řeč a do ní napište, co byste si přáli, aby o vás rodina, příbuzní i kolegové z práce řekli na vašem pohřbu“.
Klíčovým předpokladem pro budování úspěšné realitní kariéry je síť kontaktů, tedy databáze prodávajících i kupujících, kterou makléř musí udržovat neustále „živou“. Samozřejmostí je péče o ty klienty, se kterými má makléř rozjednaný obchodní případ, je ale stejně tak důležité nezapomínat ani na ty, se kterými zrealizoval zakázku před několika měsíci či lety. Právě tato skupina klientů totiž může přinést další kontakty a doporučení, a to i zpětně.
Být aktivní 24/7 a nedovolit mozku odpočinout, má mnohem katastrofálnější následky, než si mnoho z nás dokáže představit. Zejména workoholici nad relaxací často jen mávnou rukou. Velká část z nich dokonce ani “vypnout” neumí. Pokud patříte k vášnivým realitním makléřům a hledáte rady, jak uvolnit mysl i tělo a kde nabrat novou energii do práce i do života, vyzkoušejte naše tipy. Ověřeno u 10 z 10 vyléčených workoholiků.
Realitní makléř je podnikatel a jeho produktem nejsou nemovitosti, které prodává nebo pronajímá, jeho produktem je on sám, jeho služby a jeho originální know-how. Prostředí realitních kanceláří a realitních makléřů se může na první pohled zdát velmi konkurenční, ale když pochopíte a převezmete do praxe principy níže uvedené, zjistíte, že na realitním trhu zas tak tvrdá konkurence není. Nevěříte?
Práce realitního makléře je duševně náročnou profesí, to vám po několika letech praxe potvrdí každý úspěšný makléř. Paradoxem je, že si někteří llidé myslí, jak je to jednoduchá práce.
10 praktických lekcí, které by měl znát každý podnikatel o budování mnohamiliónového byznysu. Výtažek z knihy pro ty, kteří chtějí podnikat.
Inspirace z pozadí příběhu společnosti RE/MAX. Bestseller magazínu Wall street journal přichází konečně do našich knihkupectví i v českém jazyce. Kniha Každý zvítězí od Phila Harkinse a Keitha Hallihana není jen skvělé svědectví o naplnění snu o vytvoření nejlepší a největší realitní společnosti na světě a autobiografií zakladatelů společnosti RE/MAX, je to inspirující čtení pro […]