Pokud byste patřili k těm, co dnešní Covidová doba frustruje, tak mám pár rad pro zachování dobré nálady a pozitivní mysli.
Články a videa o práci realitních makléřů.
- Dovednosti realitních makléřů (82)
- Fakta a mýty o RE/MAXu (10)
- IT technologie (37)
- Marketing (56)
- Nábor nemovitostí (35)
- O práci realitního makléře (258)
- Obchodní dovednosti (43)
- Premium obsah (53)
- Příběhy úspěšných makléřů (19)
- Pro začínající makléře (55)
- Pro zájemce o práci makléře (110)
- Prodej nemovitostí (11)
Od 1. 3. 2021 se stává součástí naší společnosti celá kancelář RE/MAX Nova. Tým Alfy se rozroste o 14 makléřů. RE/MAX Nova je tradiční pražskou realitní kanceláří, která je na trhu již od roku 2007. Své stabilní místo si vybudovala dlouhodobou a kvalitní prací především v oblasti Prahy 6 a nejbližšího okolí. Majitelka kanceláře Lucka Köhlerová […]
Rok 2020 byl náš absolutně nejlepší rok od založení Alfy a také nejlepší výsledek ze všech kanceláří RE/MAX v ČR.
Petra Soukupová je realitní makléřkou kladenské kanceláře RE/MAX od dubna roku 2007. Každým rokem je v celorepublikovém žebříčku RE/MAX v první desítce. Při osobním kontaktu Petra působí naprosto přirozeně, jako milá, jemná a pokorná žena. Zajímalo mě, jak dosahuje dlouhodobě tak výborných výsledků.
Pokud chcete posunout Váš realitní business dále, podívejte se na hlavní důvody, proč stále více zkušených makléřů volí spolupráci s RE/MAX Alfa.
Videa na YouTube, Facebooku či Instagramu jsou pro úspěch realitních makléřů čím dál tím důležitější. Mohou vám totiž přivést nové klienty. Každé kvalitní video musí obsahovat atraktivní znělku v úvodu, závěru nebo dokonce uprostřed videa.
Bez výhradní zprostředkovatelské smlouvy není možné efektivně hájit zájmy prodávajícího. Makléř tak vlastně nemůže nabízet kvalitní realitní služby.
Na jaké pracovní aktivity byste se měli zaměřit a které je nejlepší delegovat, abyste dosáhli co nejvyšší produktivity a tím lépe a snadněji vydělávali.
Mila Baier, rodačka z České republiky, patří dlouhodobě k nejúspěšnějším makléřům v Kanadě, v regionu RE/MAX Ontario. Její cesta k současné pozici nebyla rozhodně jednoduchá. V následujícím příběhu se s námi Míla podělí o svůj životní příběh a několik tipů, jak se stát úspěšným realitním makléřem. Mila Baier získala prestižní ocenění “RE/MAX Hall of Fame”.
Růst o 8,4 %, tržby 791,6 mil. Kč. RE/MAX zažil další rekordní rok. Úspěch jsme slavili i v Alfě s tržbami 50,3 mil. Kč.
Představte si dva makléře soutěžící o nábor nemovitosti. Oba jsou kvalifikovaní, ale z jednoho čiší nadšení. Je to slyšet v jeho hlase, v řeči těla, je vidět, že hoří touhou prodávat nemovitost, a to nadšení se nedá skrýt. Kdo myslíte, že získá zakázku?
Mezi naprosto základní předpoklady úspěchu v realitách patří schopnost makléře dobře argumentovat, klást správné otázky, překonávat námitky klientů a správně vést obchodní jednání. Pokud to nebudete umět, nemáte nejmenší šanci v realitách uspět a všechny ostatní dovednosti jsou vám k ničemu. My vás tyto dovednosti naučíme.
Jak snadněji získávat více klientů a zakázek? To je otázka, kterou si klade snad každý makléř. Pokud bude vaše vystupování pro ostatní příjemné a přitažlivé, vaše pozice se tím posílí a upevní.
Je váš byznys nestabilní, jak na houpačce? Jednou nahoře, pak dole. Žijete v nejistotě, kdy a kde získáte novou zakázku? Pak pro vás je určen program Business by design.
Zkusme si charakterizovat pět kategorií, které jsou podstatné pro každého realitního profesionála. Ohodnoťte se na stupnici jako ve škole od 1 do 5 (5 je nejhorší), a to z pohledu vašeho podnikání. Pokud můžete, tak se podělte o tento dotazník i ve svém profesním okolí – kolegové, klienti nebo obchodní partneři, vám dají nezaujatý vnější pohled, i když založený na dojmech a zkušenostech.
Druhý návyk Stephena R. Coveyho, autora populární knihy 7 návyků skutečně efektivních lidí, zachází ve druhém návyku do extrému a říká: „Napište si vlastní smuteční řeč a do ní napište, co byste si přáli, aby o vás rodina, příbuzní i kolegové z práce řekli na vašem pohřbu“.
David Majer je součástí týmu RE/MAX Alfa od roku 2017. Ve svém druhém roce ve firmě se stal nejúspěšnějším obchodníkem za celý kalendářní rok 2018. David se rozpovídal o důvodech odchodu z předcházející realitní kanceláře, aktivitách, které dělá a hodnotách, které zastává.
V ČR nejvíce makléřů na obyvatele ze zemí EU. Tak tuto nesmyslnou informaci kdysi někdo publikoval na internetu, a ta se postupně tak rozšířila, až tomu lidé začali věřit. Je to jako byste sčítaly hrušky s jabkama a borůvkama.
Otevřeli jsme v Českém Brodě realitní kancelář. Již nyní poskytujeme klientům na Českobrodsku kvalitní realitní služby a budeme v tom pokračovat, jak je v RE/MAX Alfa samozřejmostí.
Jste zkušeným makléřem? Pracujete pro konkurenční kancelář, která vám neposkytuje dostatečné zázemí a služby? Přejděte do Alfy.
Otevřeli jsme v obchodním centru Blatov v Praze 9 – Újezdu nad Lesy pobočku Alfy. V nově nabízené kanceláři nabídneme zázemí pro 5 realitních makléřů. Tři už máme, zbývají nám 2 volné pracovní stoly.
K důležitým dovednostem úspěšných makléřů patří umění překonávat námitky prodávajících a uzavřít s nimi exkluzivní smlouvu. Neméně důležité je však umět námitkám předcházet. Jak?
Klíčovým předpokladem pro budování úspěšné realitní kariéry je síť kontaktů, tedy databáze prodávajících i kupujících, kterou makléř musí udržovat neustále „živou“. Samozřejmostí je péče o ty klienty, se kterými má makléř rozjednaný obchodní případ, je ale stejně tak důležité nezapomínat ani na ty, se kterými zrealizoval zakázku před několika měsíci či lety. Právě tato skupina klientů totiž může přinést další kontakty a doporučení, a to i zpětně.
Být aktivní 24/7 a nedovolit mozku odpočinout, má mnohem katastrofálnější následky, než si mnoho z nás dokáže představit. Zejména workoholici nad relaxací často jen mávnou rukou. Velká část z nich dokonce ani “vypnout” neumí. Pokud patříte k vášnivým realitním makléřům a hledáte rady, jak uvolnit mysl i tělo a kde nabrat novou energii do práce i do života, vyzkoušejte naše tipy. Ověřeno u 10 z 10 vyléčených workoholiků.
Realitní makléři často vůbec neřeší, co se stane, když se rozhodnou přejít z jedné realitní kanceláře do druhé. Manažeři realitních kanceláří bohužel, až příliš často hází makléřům, kteří se rozhodnou přejít ke konkurenci nebo založí vlastní realitní kancelář, klacky pod nohy. A proto by měli i tuto otázku řešit předtím, než se rozhodnou v nějaké realitní kanceláři pracovat.
Realitní makléř je podnikatel a jeho produktem nejsou nemovitosti, které prodává nebo pronajímá, jeho produktem je on sám, jeho služby a jeho originální know-how. Prostředí realitních kanceláří a realitních makléřů se může na první pohled zdát velmi konkurenční, ale když pochopíte a převezmete do praxe principy níže uvedené, zjistíte, že na realitním trhu zas tak tvrdá konkurence není. Nevěříte?
Za rok 2018 jsme zrealizovali tržby ve výši 52,2 mil, což představuje nárůst 10,4 % ve srovnání s rokem 2017. Stali jsme se tak nejproduktivnější kanceláří celé sítě RE/MAX.
Chtěli byste získat více zakázek a mít více loajálních klientů? Nezapomínejte na své klienty ani poté, co jste s nimi uzavřeli obchod
Práce realitního makléře je duševně náročnou profesí, to vám po několika letech praxe potvrdí každý úspěšný makléř. Paradoxem je, že si někteří llidé myslí, jak je to jednoduchá práce.
Svobodu, nezávislost, rozmanitou práci s lidmi a slušné příjmy. Nemusím být zavřený 8 hodin denně v kanceláři jako mnozí zaměstnanci nebo i podnikatelé, kteří jsou často otroky své práce.
Sedněte si třeba na zahrádku své oblíbené kavárny, rozhlédněte se a sledujte, jak lidé v okolí upřeně hledí na smartphone, notebook nebo tablet. Zamyslete se také, kolik vašich přátel nemá svůj „on-line“ život a jaký je váš život na sociálních sítích. Není překvapením, že generace mileniálů (lidé, kteří dosáhli dospělosti na přelomu 21. století) vnímá svůj virtuální život stejně jako reálný. Ale díky dostupnosti techniky a Wi-Fi spojení jsou na tom stávající třicátníci i čtyřicátníci velmi podobně.
Loňský rok se povedl. Ve srovnání s rokem 2016 jsme zvýšili tržby o 88 % na 47,3 mil. Kč, a vytvořili tím rekord v tržbách v historii působení značky RE/MAX v ČR. Získali jsme ocenění Kancelář roku sítě RE/MAX v ČR. Za těmito výsledky ale stojí lidé, naši makléři.
Více než pět let řídila Věra Lukešová malou franšízu RE/MAX Abri. Kanceláři se sice dařilo, ale s jejím chodem bylo spojeno velké množství administrativy a starostí. Věra Lukešová proto loni využila nabídky ze strany RE/MAX Alfa a s celým svým týmem splynula s touto „vlajkovou lodí RE/MAX“.
Ray Prosek (původně Radim Prošek) z Ostravy patří k nejproduktivnějším makléřům na Havaji a patří mezi TOP 1 % nejúspěšnějších makléřů v USA. Podívejte se, jak se dostal mezi nejlepší makléře. Ray vám poradí, jak můžete být také úspěšnější.
Mnoho realitních kanceláří se nechalo zlákat konceptem MLM (multi-level marketing). Realitní MLM koncepty sice mají některé výhody, ale mají také spoustu nevýhod, kvůli kterým nejsme a nikdy nebudeme MLM realitkou.
Bývala profesionální basketbalistkou. S manželem, také vrcholovým sportovcem, se dnes stará o dvě malé děti, a navíc rozjela vlastní podnikání. Jak se dá skloubit práce a rodina a jaké sportovní návyky pomáhají rozjet podnikání?
Následujících 16 videí obsahuje výběr z toho nejlepšího, co se v realitní branži můžete naučit.
Nenechte se vydírat velkými realitními portály. Pravděpodobně to také znáte. Velké nezávislé realitní portály neustále zdražují inzerci, a pokud za sebou nemáte silnou profesní organizaci, nemáte moc možností, jak se tomu bránit. Nezávislými portály rozumíme webové stránky, které nejsou provozovány realitními kancelářemi nebo asociací realitních kanceláří. Platíte čím dál tím více peněz za inzerci a […]
Každý úspěšný makléř by měl investovat do nemovitostí. Když obchodujete s nemovitostmi, máte jako makléři nejlepší příležitosti dobře nakupovat a prodávat. A také je to velká zkušenost. Teprve ve chvíli, kdy sami začnete kupovat a prodávat nemovitosti, se stanete skutečným makléřem a klientům můžete pomáhat dělat lepší investiční rozhodnutí. Nakupováním vlastních nemovitostí uvidíte, jak pracují vaše emoce. To nezažijete, když děláte obchody pro druhé.
Budování obchodní databáze vám může přinést spoustu nových obchodních příležitostí. Makléři, kteří umí s obchodní databází správně pracovat, umí často vygenerovat příjmy v řádech několika miliónů ročně. Obchodní databáze je tak jedním z významných zdrojů získávání zakázek.