Snažíte se získat si klienty nižší provizí než konkurenční makléři? Možná vám to přijde jako dobrý nápad, jak získat zakázku, ale ve skutečnosti na sobě pácháte makléřskou sebevraždu. Co je dobré vědět o provizním dumpingu?
Je lepší strávit život v zaměstnání nebo se vydat na dráhu podnikatele. Pro každého je vhodné něco jiného. V čem je rozdíl?
V jakékoli práci můžete vyhořet, a to i přesto, že vás naplňuje a jste v ní dobří. Co je syndrom vyhoření, co mu přechází, jaké jsou jeho příznaky a hlavně, jak mu předcházet.
Chcete dlouhodobě uspět v práci, ve sportu, v umění nebo v jakékoli lidské činnosti? Pak musíte mít silnou vnitřní motivaci uspět. Bez ní toho moc nedokážete.
Práce na IČO, nebo jak se také říká „práce na živnost“, či „práce na živnostenský list“ je nejsnazší cestou, jak se živit tím, co vás baví. Co konkrétně je tedy potřeba k tomu začít podnikat?
Jaké by měli být první kroky poté, co získáte vázanou realitní živnost a stanete se tak realitním makléřem.
Kdy zájemce o práci realitního makléře musí skládat státní makléřské zkoušky a z čeho se skládají? Připravíme vás na zkoušky.
Abyste se stali úspěšnými, nemusíte do svého života přidávat zbytečné věci. Naopak. Občas je potřeba se některých vzdát. Existuje hned několik univerzálních věcí, které vás učinní úspěšnějšími, pokud se od nich dokážete oprostit.
Mezi naprosto základní předpoklady úspěchu v realitách je schopnost makléře dobře argumentovat, klást správné otázky, překonávat námitky klientů a správně vést obchodní jednání. Pokud to nebudete umět, nemáte nejmenší šanci v realitách uspět a všechny ostatní dovednosti jsou vám k ničemu. My vás tyto dovednosti naučíme.
Jak snadněji získávat více klientů a zakázek? To je otázka, kterou si klade snad každý makléř. Pokud bude vaše vystupování pro ostatní příjemné a přitažlivé, vaše pozice se tím posílí a upevní.
Je váš byznys nestabilní, jak na houpačce? Jednou nahoře, pak dole. Žijete v nejistotě, kdy a kde získáte novou zakázku? Pak pro vás je určen program Business by design.
Zkusme si charakterizovat pět kategorií, které jsou podstatné pro každého realitního profesionála. Ohodnoťte se na stupnici jako ve škole od 1 do 5 (5 je nejhorší), a to z pohledu vašeho podnikání. Pokud můžete, tak se podělte o tento dotazník i ve svém profesním okolí – kolegové, klienti nebo obchodní partneři, vám dají nezaujatý vnější pohled, i když založený na dojmech a zkušenostech.
Druhý návyk Stephena R. Coveyho, autora populární knihy 7 návyků skutečně efektivních lidí, zachází ve druhém návyku do extrému a říká: „Napište si vlastní smuteční řeč a do ní napište, co byste si přáli, aby o vás rodina, příbuzní i kolegové z práce řekli na vašem pohřbu“.
Klíčovým předpokladem pro budování úspěšné realitní kariéry je síť kontaktů, tedy databáze prodávajících i kupujících, kterou makléř musí udržovat neustále „živou“. Samozřejmostí je péče o ty klienty, se kterými má makléř rozjednaný obchodní případ, je ale stejně tak důležité nezapomínat ani na ty, se kterými zrealizoval zakázku před několika měsíci či lety. Právě tato skupina klientů totiž může přinést další kontakty a doporučení, a to i zpětně.
Realitní makléř je podnikatel a jeho produktem nejsou nemovitosti, které prodává nebo pronajímá, jeho produktem je on sám, jeho služby a jeho originální know-how. Prostředí realitních kanceláří a realitních makléřů se může na první pohled zdát velmi konkurenční, ale když pochopíte a převezmete do praxe principy níže uvedené, zjistíte, že na realitním trhu zas tak tvrdá konkurence není. Nevěříte?
Sedněte si třeba na zahrádku své oblíbené kavárny, rozhlídněte se a sledujte, jak lidé v okolí upřeně hledí na smartphone, notebook nebo tablet. Zamyslete se také, kolik vašich přátel nemá svůj „on-line“ život a jaký je váš život na sociálních sítích. Není překvapením, že generace mileniálů (lidé, kteří dosáhli dospělosti na přelomu 21. století) vnímá svůj virtuální život stejně jako reálný. Ale díky dostupnosti techniky a Wi-Fi spojení na tom jsou stávající třicátníci i čtyřicátníci velmi podobně.
Loňský rok se povedl. Ve srovnání s rokem 2016 jsme zvýšili tržby o 88 % na 47,3 mil. a vytvořili tím rekord v tržbách v historii působení značky RE/MAX v ČR. Získali jsme ocenění Kancelář roku sítě RE/MAX v ČR. Za těmito výsledky ale stojí lidé, naši makléři.
Zvažujete práci realitního makléře? Možná se rozhodujete, kde pracovat. Je lepší malá nebo velká realitka?