Každý úspěšný, ambiciózní makléř má svou asistentku. Díky ní budete více a snadněji vydělávat. Jak postupovat krok za krokem, když si chcete najmout svou první asistentku? A jak to udělat, aby pro vás byla přínosem a ne přítěží?
Položili jste si někdy tak banální otázku, co je to vůbec osobní marketing? Neustále se mluví o významu marketingu v obchodě, ale pojďme se dnes podívat na osobní marketing, který je z pohledu makléře velmi důležitý. Co je o něm dobré vědět?
Realitní makléři, pro které je hlavní prioritou poskytovat co nejkvalitnější servis pro klienty, jsou z dlouhodobého hlediska výrazně úspěšnější, než makléři, pro které je nejdůležitější výše provize.
Pro získávání a udržení klientů je obsahový marketing čím dál důležitější. Lidé předtím, než se rozhodnou pro prodej a nákup nemovitostí, často vyhledávají informace na internetu. A makléři, kteří lidem poskytují informačně zajímavý obsah, je tak mohou snadněji získat za klienty.
Když chcete začít s online reklamou, měli byste vědět, jaké máte možnosti. Kde inzerovat, kolik stojí reklama, co k tomu potřebujete, jak se reklama účtuje atd. O tom je dnešní článek.
Jak je možné, že někteří makléři běhají z jedné prohlídky nemovitosti na druhou, prodávají málo a jsou uštvaní, a jiní makléři s lehkostí prodávají jednu nemovitost za druhou a vydělávají statisíce měsíčně? Jaká jsou tajemství úspěšných makléřů? Dozvíte se v tomto článku.
Metoda S-O-O (souhlas-otázka-odpověď) je mnemotechnická pomůcka pro začínající makléře, která jim pomáhá naučit se efektivně překonávat námitky na obchodních jednáních. Hodí se vám zejména při náborech nemovitostí.
Pro úspěch realitního makléře je důležité umět záminky a námitky rozlišovat a hlavně s nimi umět pracovat. Je to jedna z důležitějších schopností, bez které nebudete úspěšným realitním makléřem.
Tomáš Baťa patřil k největším českým podnikatelům. Jeho myšlenky mají i po 100 letech co říct současným podnikatelům, a to včetně realitních makléřů. Vybírám zajímavé myšlenky. Řiďte se jimi a vaše realitní služby budou vyhledávanější a celkově se vám bude lépe dařit.
Výborné recenze vám pomohou získat nové zákazníky. Proto je důležité, abyste s nimi uměli pracovat efektivně. Uveďte do praxe těchto 11 tipů a uvidíte, že budete mít více zakázek.
Kvalitní realitní značka vám může pomoci snadněji získat zakázky a více vydělávat. Ale také nemusí. Záleží, kdo jste a co chcete.
Nad těmito 5 body se zamyslete, než se rozhodnete stát se realitním makléřem. Pracovitým a schopným makléřům nabízí práce makléře velmi dobré možnosti příjmu a svobody. Ale není to zadarmo.
V této otázce mají nejen začínající makléři často chaos. Přitom je to jedna z prvních otázek, na kterou si musíte odpovědět, pokud chcete poskytovat kvalitní realitní služby.
Češka, která v 80. letech emigrovala do Kanady a stala se jednou z nejproduktivnějších makléřek RE/MAX Kanada, vám nabízí rady, které ji dostaly na vrchol. Připraveno speciálně pro makléře v Česku.
Toto krátké video mělo velmi zásadní pozitivní vliv na mé podnikání. Video je staré asi 20 let a přitom vše, co v něm uslyšíte, může pozitivně ovlivnit i vaše podnikání v dnešní době.
Snažíte se získat si klienty nižší provizí než konkurenční makléři? A jste ochotni jít se svou cenou hodně dolů, jen abyste získali zakázku? Možná vám to přijde jako dobrý nápad, jak získávat zakázky, ale ve skutečnosti si kopete makléřský hrob. Co je dobré vědět o provizním dumpingu?
Realitní makléř není jen prodejce nemovitostí, je i průvodce ve složitých životních situacích. Proč se tedy stát realitním makléřem?
Z pohledu začínajícího makléře se může zdát, že na realitním trhu panuje tvrdá konkurence a uspět bude těžké. Jaké mají začínající makléři šance a příležitosti?
Práce realitního makléře je všechno, jen ne nuda. Zde je 7 důvodů, proč se vám bude líbit.
Jeden člověk nám na Facebooku napsal, že práce makléře je Švarc systém, který je nelegální. Toto tvrzení je nepochopení, jak realitní kanceláře a makléři fungují. Jak to tedy je?
Chcete dlouhodobě uspět v práci, ve sportu, v umění nebo v jakékoli lidské činnosti? Pak musíte mít silnou vnitřní motivaci uspět. Bez ní toho moc nedokážete.
Spousty lidí si přejí více pracovat z domova. Zatímco u zaměstnanců se nejedná o samozřejmost, realitní makléři jsou na home office zvyklí už dlouho.
I na klesajícím realitním trhu může makléř růst a zvyšovat své příjmy. Jde o to mít správnou strategii pro klesající trh.
Jaké by měly být první kroky poté, co získáte vázanou realitní živnost a stanete se tak realitním makléřem.
Realitní profesionál je tréninkový program pro začínající realitní makléře. Co se v něm naučíte?
Petra Soukupová je realitní makléřkou kladenské kanceláře RE/MAX od dubna roku 2007. Každým rokem je v celorepublikovém žebříčku RE/MAX v první desítce. Při osobním kontaktu Petra působí naprosto přirozeně, jako milá, jemná a pokorná žena. Zajímalo mě, jak dosahuje dlouhodobě tak výborných výsledků.
Mila Baier, rodačka z České republiky, patří dlouhodobě k nejúspěšnějším makléřům v Kanadě, v regionu RE/MAX Ontario. Její cesta k současné pozici nebyla rozhodně jednoduchá. V následujícím příběhu se s námi Míla podělí o svůj životní příběh a několik tipů, jak se stát úspěšným realitním makléřem. Mila Baier získala prestižní ocenění “RE/MAX Hall of Fame”.
Zkusme si charakterizovat pět kategorií, které jsou podstatné pro každého realitního profesionála. Ohodnoťte se na stupnici jako ve škole od 1 do 5 (5 je nejhorší), a to z pohledu vašeho podnikání. Pokud můžete, tak se podělte o tento dotazník i ve svém profesním okolí – kolegové, klienti nebo obchodní partneři, vám dají nezaujatý vnější pohled, i když založený na dojmech a zkušenostech.
David Majer je součástí týmu RE/MAX Alfa od roku 2017. Ve svém druhém roce ve firmě se stal nejúspěšnějším obchodníkem za celý kalendářní rok 2018. David se rozpovídal o důvodech odchodu z předcházející realitní kanceláře, aktivitách, které dělá a hodnotách, které zastává.
Práce realitního makléře je duševně náročnou profesí, to vám po několika letech praxe potvrdí každý úspěšný makléř. Paradoxem je, že si někteří llidé myslí, jak je to jednoduchá práce.
Ray Prosek (původně Radim Prošek) z Ostravy patří k nejproduktivnějším makléřům na Havaji a patří mezi TOP 1 % nejúspěšnějších makléřů v USA. Podívejte se, jak se dostal mezi nejlepší makléře. Ray vám poradí, jak můžete být také úspěšnější.
Pracuje v síti RE/MAX od května r. 2008 v kanceláři RE/MAX Dynamic v Českých Budějovicích.
Šest let strávila Kateřina Budská se svými dcerami na rodičovské dovolené. Pak se začala ohlížet po takové práci, která by jí umožnila skloubit péči o děti, manželův nabitý rozvrh a touhu po vlastním profesním úspěchu. Stala se z ní realitní makléřka.
Milan Vršecký patřil k nejproduktivnějším makléřům RE/MAX, nyní je vlastníkem kanceláře RE/MAX Synergy v Teplicích.
Simike Valigurová je úspěšnou makléřkou, ačkoli práci makléřky dělá jen částečně. Její hlavní náplní je být manažerkou kanceláře. V nabídce mívá cca 12 – 14 nemovitostí. Je certifikovanou makléřkou ISO.
Jan Rampa za posledních 12 měsíců prodal nemovitosti v hodnotě cca 40 mil. Kč. Většinou to je 15 – 20 obchodních případů do roka. Z hlediska typů transakcí se z 85 % jedná o prodeje a z 15 % o pronájmy.
Tomáš Olbrich otevřel kancelář RE/MAX Drive v Benešově. Kromě vedení kanceláře se specializuje na komplikovanější obchody. V nabídce mívá 15 až 20 nemovitostí, v loňském roce realizoval 13 transakcí s celkovým hrubým výnosem 5.100.000 Kč.
Eva Jindrová se specializuje na byty a domy k bydlení. V její nabídce najdete však i pozemky či komerční prostory. Působí v regionu Třebíčsko, kde se průměrná provize při prodeji pohybuje mezi 50 až 60 tisíci Kč, a přesto se v roce 2010 umístila v žebříčku nejproduktivnějších makléřů RE/MAX ČR na vynikajícím 3. místě. V roce 2010 Eva Jindrová realizovala 89 obchodních případů. Umí příkladně využít potenciál referenčního byznysu. Také proto odpovídá dnes na moje otázky právě ona.
Hana Gregorová ročně uskuteční cca 15 prodejů a 10 pronájmů. Ve své nabídce mívá cca 20 nabídek k prodeji a 5 k pronájmu, její obrat za rok 2010 byl 2,3 mil. Kč.