Zamysleli jste se nad tím, jak je možné, že někteří makléři vydělávají milióny ročně a přitom jsou v pohodě a mají dostatek času na svou rodinu, přátele, koníčky a pak jsou makléři, kteří s bídou vydělají půl miliónu ročně a jsou uštvaní?
Když začínáte, čeká vás nastavení některých služeb, které budete potřebovat pro svou práci či propagaci. A také budete muset dělat některé aktivity, aby se vám vaše realitní podnikání rychle rozběhlo. Pojďme se podívat na důležité věci, které potřebujete vědět a nastavit na počátku podnikání.
Minulý rok byl stále svázaný drahými hypotékami, což tlumilo poptávku po nemovitostech. Přesto to byl nejúspěšnější rok v naší historii. Jaký bude rok 2025? A má smysl se stát realitním makléřem právě teď?
Klienti chtějí spolupracovat s lidmi, kterým mohou důvěřovat. Ale jak dokážete důvěryhodnost někomu, koho jste možná nikdy předtím nepotkali?
Když premiér Fiala řekl, že je možné, aby lidé v Česku měli za 5 let platy jako v Německu, sklidil za to kritiku. Proč by to nebylo možné? Co musíte dělat za aktivity, pokud chcete své příjmy zdvojnásobit? O tom je dnešní článek.
Ucházíte se o zakázku a prodávající vám nakonec řekne, že prodej svěřil jinému makléři. To se občas stane i nejúspěšnějším makléřům. Prohraná bitva není ještě prohranou válkou. Dělejte následující aktivity a pravděpodobnost, že získáte zakázku zpět, výrazně vzroste.
Mobilní aplikace vám pomohou zvýšit produktivitu. Tyto by neměly chybět v telefonu žádnému realitnímu makléři.
Jak v realitní branži prosperovat desítky let, růst, užívat si to a ochránit se před vyhořením? Jaké nástrahy vás mohou v průběhu času potkat a jak je zvládat?
Každý rok můžete získávat několik zakázek na doporučení od makléřů v regionech. Těžte z toho, že jste v RE/MAXu, udržujte s makléři v regionech kontakt, vrátí se vám to na doporučeních.
Ne každý se může stát super makléřem. Vy se jím možná stát můžete.
Jako makléř jsem byl odkojený na studeném volání. Díky němu jsem se stal úspěšným makléřem. Podělím se s vámi o principy, které jsou nadčasové a můžete je použít i dnes.
Buďte proaktivním makléřem a nebudete mít nouzi o klienty. A díky tomu si budete více vydělávat. Jak se liší proaktivní a reaktivní makléři? Udělejte si kvíz, jak jste na tom vy.
Nabrali jste nemovitost? Super. Teď ji jen prodat. Po celou dobu prodeje musíte udržovat s prodávajícím kontakt. Proč je to důležité a jak často ho být v kontaktu? To se dnes dozvíte.
Jakub Žižka patří k našim nejproduktivnějším makléřům. Pomůže i vám stát se úspěšným realitním makléřem.
Abyste byli úspěšní, nemusíte pracovat, až se z vás bude kouřit. Je však třeba se držet určitých doporučení a váš život bude šťastnější a úspěšnější.
Prodáváte pozemek nebo rodinný dům? Pak v inzerci označujte pozemky, které jsou předmětem prodeje. Usnadníte klientům orientaci. A pokud je vyznačení úhledné, budete v jejich očích za většího profíka.
Podnikatelé mají oproti řadovým zaměstnancům obrovskou výhodu. Mohou delegovat práci na další pracovníky. Naučíte-li se delegovat, váš byznys poroste rychleji.
Zvažujete práci realitního makléře? Možná se rozhodujete, kde pracovat. Je lepší malá nebo velká realitka?
Při úmrtí v rodině dochází mimo jiné také ke generační výměně nemovitostí. To představuje práci i pro makléře, kteří tak mohou klientům pomoci najít nejlepší řešení, jak naložit se zděděnou nemovitostí.
Práce makléře není pro každého. Pro úspěch musíte mít předpoklady. Následující test vám napoví.
Nikdy nedostanete to, co si zasloužíte, ale jen to, co si vyjednáte. Dovednosti v tomto článku ocení všichni, kteří se cítí nedocenění.
Lead magnety jsou marketingovým nástrojem používaným k získávání kontaktů na klienty. Spočívá v tom, že nabízíte zdarma nějaký hodnotný obsah nebo službu výměnou za kontaktní informace, jako je email nebo telefon.
Pro úspěch makléře není třeba pracovat až se z vás bude kouřit. Důležité je pracovat chytře. V tom vězí kouzlo úspěšných makléřů. Dodržujte těchto 10 zásad a uvidíte, že se vám bude v realitách lépe dařit.
Trojnásobný makléř roku RE/MAX Alfa David Majer a druhým nejúspěšnější makléř roku 2023 RE/MAX v ČR David Majer.
Jedna vlaštovka jaro nedělá. A v marketingu platí, že jedna marketingová aktivita zázraky nedělá. Aby váš realitní marketing byl skutečně efektivní a vytvářel synergie, musíte dělat více aktivit a sladit je do funkčního celku.
Tyto informace jsou platné pro jakýkoli obor lidské činnosti. Říká se, že abyste se stali expertem, musíte se činnosti věnovat alespoň 10.000 hodin. To je však pouze část pravdy. Jaké další podmínky k tomu musíte splnit?
Jak je možné, že někteří makléři jsou úspěšní, nabírají zakázky s lehkostí kudy chodí, jsou doslova magnetem na klienty a jiní makléři vydělávají průměrně nebo se jim nedaří vůbec? Úspěšní makléři mají něco společného. A o tom je dnešní článek.
Každý úspěšný, ambiciózní makléř má svou asistentku. Díky ní budete více a snadněji vydělávat. Jak postupovat krok za krokem, když si chcete najmout svou první asistentku? A jak to udělat, aby pro vás byla přínosem a ne přítěží?
Položili jste si někdy tak banální otázku, co je to vůbec osobní marketing? Neustále se mluví o významu marketingu v obchodě, ale pojďme se dnes podívat na osobní marketing, který je z pohledu makléře velmi důležitý. Co je o něm dobré vědět?
Realitní makléři, pro které je hlavní prioritou poskytovat co nejkvalitnější servis pro klienty, jsou z dlouhodobého hlediska výrazně úspěšnější, než makléři, pro které je nejdůležitější výše provize.
Pro získávání a udržení klientů je obsahový marketing čím dál více důležitější. Lidé předtím, než se rozhodnou pro prodej a nákup nemovitostí často vyhledávají informace na internetu. A makléři, kteří lidem poskytují informačně zajímavý obsah, je tak mohou snadněji získat za klienty.
Když chcete začít s online reklamou, měli byste vědět, jaké máte možnosti. Kde inzerovat, kolik stojí reklama, co k tomu potřebujete, jak se reklama účtuje atd. O tom je dnešní článek.
Jak je možné, že někteří makléři běhají z jedné prohlídky nemovitosti na druhou, prodávají málo a jsou uštvaní a jiní makléři s lehkostí prodávají jednu nemovitost za druhou a vydělávají statisíce měsíčně? Jaká jsou tajemství úspěšných makléřů? Dozvíte se v tomto článku.
Metoda S-O-O (souhlas-otázka-odpověď) je memotechnická pomůcka pro začínající makléře, která jim pomáhá naučit se efektivně překonávat námitky na obchodních jednáních. Hodí se vám zejména při náborech nemovitostí.
Co to je expertní oblast a jaké nejlepší nástroje pro vaší propagaci v ní můžete použít? Jak vyvolat synergické efekty v propagaci? Jak měřit ve vaší expertní oblasti úspěšnost marketingových aktivit? To vše se dozvíte v dnešním článku.
Pro úspěch realitního makléře je důležité umět záminky a námitky rozlišovat a hlavně s nimi umět pracovat. Je to jedna z důležitějších schopností, bez které nebudete úspěšným realitním makléřem.
Tomáš Baťa patřil k největším českým podnikatelům. Jeho myšlenky mají i po 100 letech co říct současným podnikatelům, a to včetně realitních makléřů. Vybírám zajímavé myšlenky. Řiďte se jimi a vaše realitní služby budou vyhledávanější a celkově se vám bude lépe daři
Nábor nemovitostí patří k nejdůležitějším aktivitám realitních makléřů. To, jak budete schopni nabírat nemovitosti a zastupovat při prodeji prodávající, rozhoduje o tom, jak úspěšným makléřem budete.
Výborné recenze vám pomohou získat nové zákazníky. Proto je důležité, abyste s nimi uměli pracovat efektivně. Uveďte do praxe těchto 11 tipů a uvidíte, že budete mít více zakázek.
Kvalitní realitní značka vám může pomoci snadněji získat zakázky a více vydělávat. Ale také nemusí. Záleží, kdo jste a co chcete.