Každý rok můžete získávat několik zakázek na doporučení od makléřů v regionech. Těžte z toho, že jste v RE/MAXu, udržujte s makléři v regionech kontakt, vrátí se vám to na doporučeních.
Každý realitní makléř potřebuje propagovat své služby a nemovitosti. A proto potřebuje nástroje, které mu pomohou vytvářet profesionální prezentace a automatizovat některé marketingové činnosti. A Canva je nástrojem pro tyto účely vskutku ideálním.
Ne každý se může stát super makléřem. Vy se jím možná stát můžete.
Jako makléř jsem byl odkojený na studeném volání. Díky němu jsem se stal úspěšným makléřem. Podělím se s vámi o principy, které jsou nadčasové a můžete je použít i dnes.
Buďte proaktivním makléřem a nebudete mít nouzi o klienty. A díky tomu si budete více vydělávat. Jak se liší proaktivní a reaktivní makléři? Udělejte si kvíz, jak jste na tom vy.
Nabrali jste nemovitost? Super. Teď ji jen prodat. Prodej může trvat týden, ale i několik měsíců. Po celou dobu nabízení musíte udržovat s prodávajícím kontakt. Bude-li prodej trvat delší dobu a vy nebudete informovat prodávajícího o průběhu prodeje, můžete o zakázku přijít.
Jakub Žižka patří k našim nejproduktivnějším makléřům. Pomůže i vám stát se úspěšným realitním makléřem.
Realitní makléř má celou řadou zákonných povinností. Za porušení některých povinností jsou drakonické pokuty, proto je dobré se s nimi seznámit. Pojďme si je shrnout.
Když začínáte podnikat, potřebujete určitý kapitál. A práce makléře podnikáním je. Jako makléř můžete začít, i když nemáte statisíce na start. Co potřebujete vědět, když jsou vaše finanční možnosti omezené?
Když začínáte, čeká vás nastavení některých služeb, které budete potřebovat pro svou práci či propagaci. A také budete muset dělat některé aktivity, aby se vám vaše realitní podnikání rychle rozběhlo. Pojďme se podívat na důležité věci, které potřebujete vědět a nastavit na počátku podnikání.
Pokud jste nestudovali obchodní akademii (tam se totiž učí obchodní korespondence), tak si tento článek musíte přečíst dříve, než klientovi napíšete první e-mail.
Prodáváte pozemek nebo rodinný dům? Pak v inzerci označujte pozemky, které jsou předmětem prodeje. Usnadníte klientům orientaci. A pokud je vyznačení úhledné, budete v jejich očích za většího profíka.
Nevíte, jestli by vás práce makléře bavila? Odpovězte na 8 jednoduchých otázek a pomůže vám to v rozhodování.
Podnikatelé mají oproti řadovým zaměstnancům obrovskou výhodu. Mohou delegovat práci na další pracovníky. Naučíte-li se delegovat, váš byznys poroste rychleji.
Přemýšlíte o práci makléře? Následujících 7 rychlých otázek vám napoví, jestli je práce makléře pro vás.
Při úmrtí v rodině dochází mimo jiné také ke generační výměně nemovitostí. To představuje práci i pro makléře, kteří tak mohou klientům pomoci najít nejlepší řešení, jak naložit se zděděnou nemovitostí.
ChatGPT je fantastický nástroj, který vám usnadní spoustu práce a ušetří mnoho času. S těmito 5 činnostmi vám ChatGPT pomůže při makléřské práci.
Práce makléře není pro každého. Pro úspěch musíte mít předpoklady. Následující test vám napoví.
Realitní makléř musí být dle § 7 Realitního zákona po celou dobu výkonu realitní činnosti pojištěn pro případ povinnosti nahradit klientům újmu způsobenou výkonem realitního zprostředkování.
Práce obchodního zástupce a realitního makléře je podobná, ale přesto jiná. V čem jsou rozdíly?
Reality jsou výborný byznys pro ty, kteří se rozhodnou věnovat se jim profesionálně. Pokud to v realitách chcete jen zkusit, máte první problém, který vám bude bránit v úspěchu. Proč?
Příjmy realitních makléřů se výrazně liší. Nejlepší makléři RE/MAX vydělávají přes 600 tisíc Kč měsíčně a nejhorší makléři nula. Průměrný výdělek na hlavu je v naší kanceláři 74.000 Kč/měs. před zdaněním (za období leden až prosinec 2023). Ve statistikách nejsou začínající makléři. V čem je tedy takový rozdíl v příjmech makléřů?
Lead magnety jsou marketingovým nástrojem používaným k získávání kontaktů na klienty. Spočívá v tom, že nabízíte zdarma nějaký hodnotný obsah nebo službu výměnou za kontaktní informace, jako je email nebo telefon.
O tom, jaký je profil úspěšného makléře jsem už napsal, ale napadlo mě shrnout, jaké jsou nejčastější charakteristiky neúspěšných makléřů. Máte tyto charakteristiky nebo ne? Pokud se v následujících řádcích poznáváte, raději se realitám vyhněte, zbytečně byste se trápili.
Pro úspěch makléře není třeba pracovat až se z vás bude kouřit. Důležité je pracovat chytře. V tom vězí kouzlo úspěšných makléřů. Dodržujte těchto 10 zásad a uvidíte, že se vám bude v realitách lépe dařit.
Trojnásobný makléř roku RE/MAX Alfa David Majer a druhým nejúspěšnější makléř roku 2023 RE/MAX v ČR David Majer.
Jedna vlaštovka jaro nedělá. A v marketingu platí, že jedna marketingová aktivita zázraky nedělá. Aby váš realitní marketing byl skutečně efektivní a vytvářel synergie, musíte dělat více aktivit a sladit je do funkčního celku.
Pracujete se zahraničními klienty? Pak potřebujete znát odbornou terminologii i v anglickém jazyce. Slovník ke stažení v tomto článku + aplikace na výuku slovíček.
Občas se mě lidé zeptají: „Je teď správná doba začít v realitách? Není lepší, počkat, až trh bude v lepší kondici? Až budu mít více peněz? Až budu starší? Až…“
Chcete udělat úspěšnou prohlídku nemovitosti? Držte se následujících 7 zásad.
Připravil jsem seznam 14 životních situací, které nabízí makléřům příležitosti k poskytování kvalitních realitních služeb.
Jak je možné, že někteří makléři jsou úspěšní, nabírají zakázky s lehkostí kudy chodí, jsou doslova magnetem na klienty a jiní makléři vydělávají průměrně nebo se jim nedaří vůbec? Úspěšní makléři mají něco společného. A o tom je dnešní článek.
Na portálu Bezrealitky.cz se dočtete, že čím dál tím více lidí prodává nemovitost bez realitní kanceláře. Může to působit, že dny realitních makléřů jsou sečteny. Nic takového se však neděje. Dobří makléři mají práce víc než dost. Kolik lidí prodává přes realitní kanceláře. Ochota využít služeb realitní kanceláře V Česku odhadujeme, že cca 60 % […]
V minulém roce byl trh svázaný drahými hypotékami a poptávka po nemovitostech byla nízká. Přesto to byl náš druhý nejúspěšnější rok v historii. Jaký bude rok 2024? A má smysl se stát realitním makléřem právě teď?
MLS makléřům pomáhá efektivněji prodávat nemovitosti. Jak funguje v praxi, co umí a kdy ho makléři nejvíce ocení?
Položili jste si někdy tak banální otázku, co je to vůbec osobní marketing? Neustále se mluví o významu marketingu v obchodě, ale pojďme se dnes podívat na osobní marketing, který je z pohledu makléře velmi důležitý. Co je o něm dobré vědět?
Naše tržby z realitní činnosti v roce 2023 byly 100,44 mil. Kč. Po mírném poklesu v roce 2022 nám tržby opět vzrostly.
Připomínat se bývalým klientům má velký vliv na to, kolik budete mít zakázek v budoucnu. Následujících 7 jednoduchých možností připomínání vaši bývalí klienti ocení. Utužíte tím vztahy, což vám následně pomůže v náboru nemovitostí na doporučení.
Realitní makléři, pro které je hlavní prioritou poskytovat co nejkvalitnější servis pro klienty, jsou z dlouhodobého hlediska výrazně úspěšnější, než makléři, pro které je nejdůležitější výše provize.
RE/MAX Alfa není kancelář pro každého. Pokud přemýšlíte o práci makléře bude volba realitní kanceláře, kde pracovat jednou z prvních otázek, kterou budete řešit. Je RE/MAX Alfa pro vás nebo ne?