Realitní makléř musí být dle § 7 Realitního zákona po celou dobu výkonu realitní činnosti pojištěn pro případ povinnosti nahradit klientům újmu způsobenou výkonem realitního zprostředkování.
Práce obchodního zástupce a realitního makléře je podobná, ale přesto jiná. V čem jsou rozdíly?
Reality jsou výborný byznys pro ty, co se rozhodnou se jim věnovat profesionálně. Pokud to v realitách chcete jen zkusit, máte první problém, který vám bude bránit v úspěchu. Proč?
Příjmy realitních makléřů se výrazně liší. Nejlepší makléři RE/MAX vydělávají přes 600 tisíc Kč měsíčně a nejhorší makléři nula. Průměrný výdělek na hlavu je v naší kanceláři 74.000 Kč/měs. před zdaněním (za období leden až prosinec 2023). Ve statistikách nejsou začínající makléři. V čem je tedy takový rozdíl v příjmech makléřů?
ChatGPT je fantastický nástroj, který vám ušetří spoustu práce a času. Postupně vás seznámím s 6 aktivitami, se kterými vám při vaší makléřské práci pomůže.
Lead magnety jsou marketingovým nástrojem používaným k získávání kontaktů na klienty. Spočívá v tom, že nabízíte zdarma nějaký hodnotný obsah nebo službu výměnou za kontaktní informace, jako je email nebo telefon.
O tom, jaký je profil úspěšného makléře jsem už napsal, ale napadlo mě shrnout, jaké jsou nejčastější charakteristiky neúspěšných makléřů. Máte tyto charakteristiky nebo ne? Pokud se v následujících řádcích poznáváte, raději se realitám vyhněte, zbytečně byste se trápili.
Pro úspěch makléře není třeba pracovat až se z vás bude kouřit. Důležité je pracovat chytře. V tom vězí kouzlo úspěšných makléřů. Dodržujte těchto 10 zásad a uvidíte, že se vám bude v realitách lépe dařit.
Trojnásobný makléř roku RE/MAX Alfa David Majer a druhým nejúspěšnější makléř roku 2023 RE/MAX v ČR David Majer.
Jedna vlaštovka jaro nedělá. A v marketingu platí, že jedna marketingová aktivita zázraky nedělá. Aby váš realitní marketing byl skutečně efektivní a vytvářel synergie, musíte dělat více aktivit a sladit je do funkčního celku.
Pracujete se zahraničními klienty? Pak potřebujete znát odbornou terminologii i v anglickém jazyce. Slovník ke stažení v tomto článku + aplikace na výuku slovíček.
Občas se mě lidé zeptají: „Je teď správná doba začít v realitách? Není lepší, počkat, až trh bude v lepší kondici? Až budu mít více peněz? Až budu starší? Až…“
Chcete udělat úspěšnou prohlídku nemovitosti? Držte se následujících 7 zásad.
Připravil jsem seznam 14 životních situací, které nabízí makléřům příležitosti k poskytování kvalitních realitních služeb.
Jak je možné, že někteří makléři jsou úspěšní, nabírají zakázky s lehkostí kudy chodí, jsou doslova magnetem na klienty a jiní makléři vydělávají průměrně nebo se jim nedaří vůbec? Úspěšní makléři mají něco společného. A o tom je dnešní článek.
Na portálu Bezrealitky.cz se dočtete, že čím dál tím více lidí prodává nemovitost bez realitní kanceláře. Může to působit, že dny realitních makléřů jsou sečteny. Nic takového se však neděje. Dobří makléři mají práce víc než dost. Kolik lidí prodává přes realitní kanceláře. Ochota využít služeb realitní kanceláře V Česku odhadujeme, že cca 60 % […]
V minulém roce byl trh svázaný drahými hypotékami a poptávka po nemovitostech byla nízká. Přesto to byl náš druhý nejúspěšnější rok v historii. Jaký bude rok 2024? A má smysl se stát realitním makléřem právě teď?
MLS makléřům pomáhá efektivněji prodávat nemovitosti. Jak funguje v praxi, co umí a kdy ho makléři nejvíce ocení?
Položili jste si někdy tak banální otázku, co je to vůbec osobní marketing? Neustále se mluví o významu marketingu v obchodě, ale pojďme se dnes podívat na osobní marketing, který je z pohledu makléře velmi důležitý. Co je o něm dobré vědět?
Naše tržby z realitní činnosti v roce 2023 byly 100,44 mil. Kč. Po mírném poklesu v roce 2022 nám tržby opět vzrostly.
Připomínat se bývalým klientům má velký vliv na to, kolik budete mít zakázek v budoucnu. Následujících 7 jednoduchých možností připomínání vaši bývalí klienti ocení. Utužíte tím vztahy, což vám následně pomůže v náboru nemovitostí na doporučení.
Realitní makléř má celou řadou zákonných povinností. Za porušení některých povinností jsou drakonické pokuty, proto je dobré se s nimi seznámit. Pojďme si je shrnout.
Realitní makléři, pro které je hlavní prioritou poskytovat co nejkvalitnější servis pro klienty, jsou z dlouhodobého hlediska výrazně úspěšnější, než makléři, pro které je nejdůležitější výše provize.
RE/MAX Alfa není kancelář pro každého. Pokud přemýšlíte o práci makléře bude volba realitní kanceláře, kde pracovat jednou z prvních otázek, kterou budete řešit. Je RE/MAX Alfa pro vás nebo ne?
Zprostředkování pronájmu nabízí makléřům rychlý příjem. Pronájmy jsou proto skvělé pro začínající makléře, kteří si nemohou dovolit čekat několik měsíců, než začnou vydělávat prodejem nemovitostí.
Každý realitní makléř potřebuje propagovat své služby a nemovitosti. A proto potřebuje nástroje, které mu pomohou vytvářet profesionální prezentace a automatizovat některé marketingové činnosti. A Canva je nástrojem pro tyto účely vskutku ideálním.
I když se nás média už zhruba rok snaží přesvědčit, že na realitní trh přichází apokalypsa, oficiální statistiky však ukazují něco úplně jiného.
Jak je možné, že někteří makléři běhají z jedné prohlídky nemovitosti na druhou, prodávají málo a jsou uštvaní a jiní makléři s lehkostí prodávají jednu nemovitost za druhou a vydělávají statisíce měsíčně? Jaká jsou tajemství úspěšných makléřů? Dozvíte se v tomto článku.
Metoda S-O-O (souhlas-otázka-odpověď) je memotechnická pomůcka pro začínající makléře, která jim pomáhá naučit se efektivně překonávat námitky na obchodních jednáních. Hodí se vám zejména při náborech nemovitostí.
Znáte hru Monopoly? Jako dítě jsem tuhle hru miloval. Nakupujete v ní pozemky, stavíte domy, pronajímáte a obchodujete s nemovitostmi. Je to vzrušující realitní hra a podobně vzrušující je i práce realitního makléře ve skutečném světě.
Výborné recenze vám pomohou získat nové zákazníky. Proto je důležité, abyste s nimi uměli pracovat efektivně. Uveďte do praxe těchto 11 tipů a uvidíte, že budete mít více zakázek.
Kvalitní realitní značka vám může pomoci snadněji získat zakázky a více vydělávat. Ale také nemusí. Záleží, kdo jste a co chcete.
V této otázce mají nejen začínající makléři často chaos. Přitom je to jedna z prvních otázek, kterou si musíte odpovědět, pokud chcete poskytovat kvalitní realitní služby.
Tato strategie je nejúčinnější vyjednávací strategie, kterou můžete při vyjednávání podmínek obchodu použít. Musíte ji znát nejen, abyste pomohli pro své klienty vyjednat lepší obchod, ale i proto, abyste se před ní mohli bránit, až ji na vás někdo použije.
Realitní makléř není jen prodejce nemovitostí. Je průvodcem složitými životními situacemi. Jaká je tedy práce realitního makléře?
V naší kanceláři je přes léto, jak vymeteno. Kromě asistentek a makléřů, kteří zrovna uzavírají obchody, je tu liduprázdno. Neznalý návštěvník by si mohl myslet, že v RE/MAX Alfa nikdo nepracuje. Přitom obchodně byl červenec v Alfě skvělým měsícem. Kde tedy všichni pracují? Kouzlo na práci realitního makléře je, že k ní potřebujete jen notebook, telefon a připojení na internet, pracovat můžete odkudkoli. A to se v létě hodí.
Práce realitního makléře je služba lidem. A bez vysoké kvality realitních služeb se jako realitní makléř neprosadíte. Abyste o sobě mohli říct, že jsou vaše služby kvalitní, musíte nejdříve kvalitu definovat a pak na ní systematicky pracovat a vyhodnocovat. Bez přečtení tohoto článku vůbec nevyrážejte za klienty.
Češka, která v 80. letech emigrovala do Kanady a stala se jednou z nejproduktivnějších makléřek RE/MAX Kanada vám nabízi rady, které ji dostaly na vrchol. Připraveno speciálně pro makléře v Česku.
Toto krátké video mělo velmi zásadní pozitivní vliv na mé podnikání. Video je staré asi 20 let a přitom vše co v něm uslyšíte, může pozitivně ovlivnit i vaše podnikání v dnešní době.
Být vlastním pánem, finanční nezávislost, rozmanitá práce, kde nesedíte celý den v kanceláři bývají nejčastější důvody, proč lidé volí kariéru realitního makléře. Jak se tedy můžete stát realitním makléřem?