Jako makléř Alfy získáte profesionální webové stránky, které vám budou generovat zákazníky. Co všechno získáte?
Videa na Youtube, Facebooku či Instagramu jsou pro úspěch realitních makléřů čím dál tím důležitější. Mohou vám totiž přivést nové klienty. Každé kvalitní video musí obsahovat atraktivní znělku v úvodu, závěru nebo dokonce uprostřed videa.
Online marketing je skvělým nástrojem pro nábor nemovitostí. Pokud se ho naučíte správně využívat, budete nabírat nemovitosti mnohem snadněji. Nicméně, rozběhnutí opravdu efektivního online marketingu a ladění efektivity kampaní není vůbec jednoduchá a levná záležitost. Mnoho makléřů to ani nebaví a neví, koho si na to najmout. Výsledkem je, že nad online marketingem rezignují a zbytečně přichází o zakázky. My pro vás online marketing rozběhneme.
Mnoho realitních kanceláří se nechalo zlákat konceptem MLM (multi-level marketing). Realitní MLM koncepty sice mají některé výhody, ale mají také spoustu nevýhod, kvůli kterým nejsme a nikdy nebudeme MLM realitkou.
Na referencích se dá postavit velmi úspěšný realitní byznys. Je to velmi efektivní způsob, jak získávat klienty v jakémkoli byznysu. V realitách to platí stejně. Referenční marketing by proto měl patřit k důležitým činnostem každého realitního makléře. Díky referencím můžete zalistovat s menší námahou dobře prodejné nemovitosti a získat řadu velmi kvalitních klientů.
Přímý a referenční marketing patří k nejefektivnějším způsobům získávání zakázek. Aby vám fungoval, je třeba mít kvalitně zpracovanou databázi všech lidí, které znáte. A nejen to, potřebujete s databází aktivně pracovat, tj. udržovat s lidmi kontakt, budovat vztahy a aktivně je zaangažovat do získávání nových zakázek. V počátku si možná vystačíte s kontaktními adresáři, které […]