Většina prodávajících chce za svou nemovitost více peněz, než za kolik se dá prodat. Realitní portály jsou plné ležáků, o něž není zájem. Jak postupovat, když chce prodávající nesmyslně vysokou cenu? Co bezpodmínečně musíte od prodávajícího zjistit?
Nabrali jste nemovitost? Super. Teď ji jen prodat. Po celou dobu prodeje musíte udržovat s prodávajícím kontakt. Proč je to důležité a jak často ho být v kontaktu? To se dnes dozvíte.
Zvažujete práci realitního makléře? Možná se rozhodujete, kde pracovat. Je lepší malá nebo velká realitka?
Chcete udělat úspěšnou prohlídku nemovitosti? Držte se následujících 7 zásad.
I když se nás média už zhruba rok snaží přesvědčit, že na realitní trh přichází apokalypsa, oficiální statistiky však ukazují něco úplně jiného.
Jak je možné, že někteří makléři běhají z jedné prohlídky nemovitosti na druhou, prodávají málo a jsou uštvaní a jiní makléři s lehkostí prodávají jednu nemovitost za druhou a vydělávají statisíce měsíčně? Jaká jsou tajemství úspěšných makléřů? Dozvíte se v tomto článku.
Češka, která v 80. letech emigrovala do Kanady a stala se jednou z nejproduktivnějších makléřek RE/MAX Kanada vám nabízi rady, které ji dostaly na vrchol. Připraveno speciálně pro makléře v Česku.
Snažíte se získat si klienty nižší provizí než konkurenční makléři? Možná vám to přijde jako dobrý nápad, jak získat zakázku, ale ve skutečnosti na sobě pácháte makléřskou sebevraždu. Co je dobré vědět o provizním dumpingu?
Dříve než se rozhodnete začít obchodovat s nemovitostmi, měli byste vědět, jaké nástrahy vás na začátku v realitní branži čekají.
Představte si dva makléře soutěžící o nábor nemovitosti. Oba jsou kvalifikovaní, ale z jednoho čiší nadšení. Je to slyšet v jeho hlase, v řeči těla, je vidět, že hoří touhou prodávat nemovitost, a to nadšení se nedá skrýt. Kdo myslíte, že získá zakázku?
K důležitým dovednostem úspěšných makléřů patří umění překonávat námitky prodávajících a uzavřít s nimi exkluzivní smlouvu. Neméně důležité je však umět námitkám předcházet. Jak?
Svobodu, nezávislost, rozmanitou práci s lidmi a slušné příjmy. Nemusím být zavřený 8 hodin denně v kanceláři jako mnozí zaměstnanci nebo i podnikatelé, kteří jsou často otroky své práce.
Mnoho realitních kanceláří se nechalo zlákat konceptem MLM (multi-level marketing). Realitní MLM koncepty sice mají některé výhody, ale mají také spoustu nevýhod, kvůli kterým nejsme a nikdy nebudeme MLM realitkou.
Nenechte se vydírat velkými realitními portály. Pravděpodobně to také znáte. Velké nezávislé realitní portály neustále zdražují inzerci, a pokud za sebou nemáte silnou profesní organizaci, nemáte moc možností, jak se tomu bránit. Nezávislými portály rozumíme webové stránky, které nejsou provozovány realitními kancelářemi nebo asociací realitních kanceláří. Platíte čím dál tím více peněz za inzerci a […]