Udělejte ze svého marketingu magnet na klienty. S naším řešením začne váš telefon vibrovat víc než kávovar v pondělí ráno.
Když začínáte, čeká vás nastavení některých služeb, které budete potřebovat pro svou práci či propagaci. A také budete muset dělat některé aktivity, aby se vám vaše realitní podnikání rychle rozběhlo. Pojďme se podívat na důležité věci, které potřebujete vědět a nastavit na počátku podnikání.
Pokud jste nestudovali obchodní akademii (tam se totiž učí obchodní korespondence), tak si tento článek musíte přečíst dříve, než klientovi napíšete první e-mail.
Tipy a rady pro výběr ideální domény, která bude snadno zapamatovatelná, relevantní a podporující vaše podnikání v realitách.
Ačkoli profil na Firmy.cz nemá takovou sílu jako konkurenční Google Moje firma, přesto byste ho jako makléři měli mít. V čem jsou jeho výhody, jak ho založit a spravovat? To se dozvíte v dnešním článku.
Webové stránky jsou nedílnou součástí propagace makléřských služeb, prezentace dosažených úspěchů i aktuálně prodávaných nemovitostí.
Chcete dělat úspěšnou online reklamu? Pak je důležité se ji naučit správně zacílit na lidi, u nichž je potenciál, že využijí vašich realitních služeb. V opačném případě jen vyhazujete peníze za reklamu z okna.
Když chcete začít s online reklamou, měli byste vědět, jaké máte možnosti. Kde inzerovat, kolik stojí reklama, co k tomu potřebujete, jak se reklama účtuje atd. O tom je dnešní článek.
Co to je remarketing, jaké jednotlivé druhy můžete využívat a jak vám může remarketing pomoci v efektivnějším získávání klientů.
Fotografie vydají za tisíc slov. Proto by na vašem webu neměl chybět nástroj pro zobrazování foto a video galerií. Dnes budu psát o pluginu Soliloquy. Našim makléřům ho nabízíme zdarma. Co umí a proč byste podobný doplněk měli mít také? To se dozvíte v článku.
Když chcete nabírat nemovitosti a klienty z internetu, potřebujete se zaměřit na těchto 7 klíčových bodů.
Google Tag Manager je velmi užitečný systém, který potřebujete, pokud chcete získávat klienty díky online marketingu. Navíc je úplně zdarma.
Přímý a referenční marketing patří k nejefektivnějším způsobům získávání zakázek. Aby vám fungoval, je třeba mít kvalitně zpracovanou databázi všech lidí, které znáte. A nejen to, potřebujete s databází aktivně pracovat, tj. udržovat s lidmi kontakt, budovat vztahy a aktivně je zaangažovat do získávání nových zakázek. V počátku si možná vystačíte s kontaktními adresáři, které […]