Informační portál pro realitní makléře

Přímý marketing, opomíjená cesta k prosperitě

Přímý marketing patří mezi velmi velmi efektivní a přitom levné způsoby, jak rozvíjet obchod a získávat zákazníky na základě referencí. Základem úspěšného přímého marketingu je mít kvalitně zpracovanou databázi všech lidí, které znáte, tj. vašich stávajících a potenciálních klientů, přátel, známých a referenčních partnerů. Důležité však je s databází aktivně pracovat, tj. udržovat s lidmi kontakt, budovat vztahy a aktivně je zaangažovat do získávání nových referencí. V počátku si možná vystačíte s kontaktními adresáři, které jsou např. v Outlooku a Gmailu. Pokud však chcete vytvářet kampaně na opravdu profesionální úrovni a ušetřit si mnoho času s přípravou kampaní, popřemýšlejte o některém z profesionálních CRM a marketingových systémů. Vybrat ten správný však nemusí být jednoduché. Připravili jsme pro vás přehled CRM a marketingových systémů vhodných pro realitní makléře. Nabídka systémů pro velké firmy a korporace je velmi pestrá, bohužel však musím konstatovat, že nabídka systémů pro živnostníky a zvláště pak pro realitní makléře je na našem trhu malá.

Top Producer

Je absolutní špičkou mezi CRM systémy pro realitní makléře. Bohužel je však angličtině, což společně s vysokou cenou omezuje jeho použití v České republice. Být v češtině obsadil by první místo.

Business Booster

Ideální systém pro realitní makléře živnostníky a samostatné podnikatele. Systém je jednoduchý a srozumitelný. Umožňuje vést podrobné údaje o kontaktech a třídit je podle libovolných kritérií. CRM systém obsahuje i nástroje pro přímý marketing. Je v něm možno vytvářet jednoduše hromadné personifikované emaily, dopisy, pohlednice a e-zpravodaje. Skvělé je, že systém umí skloňovat česká jména a příjmení a je napojen na databázi českých a slovenských svátků. Umí vás na svátky, ale také narozeniny upozornit. A nejen to, umí načasovat odeslání emailů v den svátku či narozenin vašich klientů, což se hodí, pokud jim chcete popřát, ale bojíte se, že si nevzpomenete čas. Umí také časovat odeslání kampaní na libovolné dny a hodiny. Systém obsahuje i vzory dopisů a emailů pro různé příležitosti. Cena je rovněž příznivá i pro začínající realitní makléře.

Sales Force

Skvělý CRM systém. Vzhledem k vyšší ceně je však vhodnější pro větší realitní kanceláře.

Pokud máte vlastní CRM systém a hledáte pouze systémy, pro hromadné emailové kampaně, jež vám umožní udržovat styk s vašimi stávajícími klienty, pak můžeme doporučit např. Get response nebo český Smartemailing.cz. Zajímavá novinka jsou videoemaily či videozpravodaje, které nabízí společnosti Talkfusion. Všechny nabízené systémy fungují na bázi cloudových řešení, tj. data jsou umístěna na vzdáleném serveru a jsou přístupná přes webové prohlížeče.

Často se setkáváme s tím, že obchodníci neví, jak databázový marketing správně uchopit. Připravili jsme proto pro vás ve spolupráci se společností Expanzia s.r.o.

Tipy, jak využívat databázový marketing v rozvoji vaší živnosti“.

Registrovat se k jejich bezplatnému odběru můžete zde>>. Odběr tipů můžete kdykoli zrušit.

Přímý marketing, opomíjená cesta k prosperitě
Ohodnoťte příspěvek

Na našich stránkách používáme cookies. Prohlížením stránek souhlasíte s jejich používáním. Více informací

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close