Ctíme základní lidské hodnoty a klademe velký důraz na jejich dodržování. Jsou bez výjimky vyžadovány od všech pracovníků naší společnosti.
Pravdomluvnost, čest, poctivost, spolehlivost, zdvořilost, korektnost a důvěryhodnost jsou základním pilířem chování každého pracovníka.
Konstruktivní kritika vůči komukoli ve firmě není nikým potlačována, naopak je prostředkem pro hledání optimálních řešení.
Každý má právo se svobodně vyjádřit k fungování společnosti.
Každý pracovník přijímá 100% zodpovědnost za svá rozhodnutí.
Jsme informačně otevřenou společností. Sdílení informací mezi pracovníky je nástrojem pro efektivní komunikaci, zvyšování produktivity a informační synergii.
Společnost vytváří prostor pro rozšiřování zodpovědnosti a kompetencí pracovníků, vyvíjí úsilí v hledání jejich potenciálu a snaží se tak přispět k jejich seberealizaci a tím i růstu společnosti.
V pracovních aktivitách jsou všichni podporováni a povzbuzováni. Všichni mají právo být iniciativní a vyvíjet úsilí v hledání nových nápadů a řešení. Společnost tyto iniciativy podporuje a nikdo v tomto úsilí není omezován.
Každý má ve společnosti právo na důstojnou existenci a respekt. Jakákoli forma šikany, obtěžování či zesměšňování kohokoli kýmkoli není tolerována.
Jsme organizací, která podporuje a ctí svobodu ducha. Vedení společnosti proto nepropaguje žádný politický a náboženský směr. Naši pracovníci se zavazují respektovat jakoukoli politickou, náboženskou, duchovní a sexuální orientaci, zájmy a aktivity ostatních pracovníků, které nezasahují do jejich osobních práv a zájmů firmy.
Sjednané dohody s kýmkoli, byť i v ústní formě se bez výhrad ctí.
Klient je pro nás nejdůležitějším člověkem ve společnosti, proto k němu chováme náležitou úctu a snažíme se udělat vše proto, aby byl z naší práce nadšen a naši úctu pocítil.
Chceme intenzivně rozvíjet obchodní aktivity, ale ne za cenu porušování shora uvedených principů, protože jejich porušování nám sice může přinést krátkodobé výhody, nikoli však trvalou prosperitu.
RE/MAX Alfa není kancelář pro každého. Pokud přemýšlíte o práci makléře bude volba realitní kanceláře, kde pracovat jednou z prvních otázek, kterou budete řešit. Je RE/MAX Alfa pro vás nebo ne?
Jednou z efektivních cest, jak se stát realitním rentiérem je začít, jako realitní makléř. Díky tomu získáte mnoho cenných zkušeností, které jako realitní investor a rentiér zužitkujete. Těchto 7 dovedností, které se jako makléř naučíte, vám pomohou stát stát se úspěšným investorem.
Zprostředkování pronájmu nabízí makléřům rychlý příjem. Pronájmy jsou proto skvělé pro začínající makléře, kteří si nemohou dovolit čekat několik měsíců, než začnou vydělávat prodejem nemovitostí.
Každý realitní makléř potřebuje propagovat své služby a nemovitosti. A proto potřebuje nástroje, které mu pomohou vytvářet profesionální prezentace a automatizovat některé marketingové činnosti. A Canva je nástrojem pro tyto účely vskutku ideálním.
Potřebujete zjistit územní plán, inženýrské sítě, záplavovou oblast, protihluková opatření atd? Získání potřebných údajů o prodávaných nemovitostech makléřům zabírá čas, který jim pak chybí. Řešením nabízí Nemoreport.
Příjmy realitních makléřů se výrazně liší. Nejlepší makléři Alfy vydělávají přes 300 tisíc měsíčně a nejhorší makléři nula. Průměrný výsledek na hlavu je 54.000 Kč/měs. před zdaněním. V čem je tedy takový rozdíl v příjmech makléřů?
Proč je důležité je znát? Pokud víte, jak prodávající přemýšlí a v jakých fázích rozhodování o prodeji se nachází, budete jim schopni lépe porozumět a nakonec je získat jako klienty.
Chcete dělat úspěšnou online reklamu? Pak je důležité se ji naučit správně zacílit na lidi, u nichž je potenciál, že využijí vašich realitních služeb. V opačném případě jen vyhazujete peníze za reklamu z okna.
Pro získávání a udržení klientů je obsahový marketing čím dál více důležitější. Lidé předtím, než se rozhodnou pro prodej a nákup nemovitostí často vyhledávají informace na internetu. A makléři, kteří lidem poskytují informačně zajímavý obsah, je tak mohou snadněji získat za klienty.
Když chcete začít s online reklamou, měli byste vědět, jaké máte možnosti. Kde inzerovat, kolik stojí reklama, co k tomu potřebujete, jak se reklama účtuje atd. O tom je dnešní článek.
Tento web používá soubory cookie, které pomáhají fungování webu a také ke sledování vaší interakce s naším webem.
Funkční
Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistické
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketingové
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.