Ctíme základní lidské hodnoty a klademe velký důraz na jejich dodržování. Jsou bez výjimky vyžadovány od všech pracovníků naší společnosti.
Pravdomluvnost, čest, poctivost, spolehlivost, zdvořilost, korektnost a důvěryhodnost jsou základním pilířem chování každého pracovníka.
Konstruktivní kritika vůči komukoli ve firmě není nikým potlačována, naopak je prostředkem pro hledání optimálních řešení.
Každý má právo se svobodně vyjádřit k fungování společnosti.
Každý pracovník přijímá 100% zodpovědnost za svá rozhodnutí.
Jsme informačně otevřenou společností. Sdílení informací mezi pracovníky je nástrojem pro efektivní komunikaci, zvyšování produktivity a informační synergii.
Společnost vytváří prostor pro rozšiřování zodpovědnosti a kompetencí pracovníků, vyvíjí úsilí v hledání jejich potenciálu a snaží se tak přispět k jejich seberealizaci a tím i růstu společnosti.
V pracovních aktivitách jsou všichni podporováni a povzbuzováni. Všichni mají právo být iniciativní a vyvíjet úsilí v hledání nových nápadů a řešení. Společnost tyto iniciativy podporuje a nikdo v tomto úsilí není omezován.
Každý má ve společnosti právo na důstojnou existenci a respekt. Jakákoli forma šikany, obtěžování či zesměšňování kohokoli kýmkoli není tolerována.
Jsme organizací, která podporuje a ctí svobodu ducha. Vedení společnosti proto nepropaguje žádný politický a náboženský směr. Naši pracovníci se zavazují respektovat jakoukoli politickou, náboženskou, duchovní a sexuální orientaci, zájmy a aktivity ostatních pracovníků, které nezasahují do jejich osobních práv a zájmů firmy.
Sjednané dohody s kýmkoli, byť i v ústní formě se bez výhrad ctí.
Klient je pro nás nejdůležitějším člověkem ve společnosti, proto k němu chováme náležitou úctu a snažíme se udělat vše proto, aby byl z naší práce nadšen a naši úctu pocítil.
Chceme intenzivně rozvíjet obchodní aktivity, ale ne za cenu porušování shora uvedených principů, protože jejich porušování nám sice může přinést krátkodobé výhody, nikoli však trvalou prosperitu.
Většina prodávajících chce za svou nemovitost více peněz, než za kolik se dá prodat. Realitní portály jsou plné ležáků, o něž není zájem. Jak postupovat, když chce prodávající nesmyslně vysokou cenu? Co bezpodmínečně musíte od prodávajícího zjistit?
I rok 2025 je plný příležitostí pro realitní makléře. Následujících 14 životních situací nabízí makléřům příležitosti poskytovat lepší realitní služby a vydělat tak více peněz.
Minulý rok byl stále svázaný drahými hypotékami, což tlumilo poptávku po nemovitostech. Přesto to byl nejúspěšnější rok v naší historii. Jaký bude rok 2025? A má smysl se stát realitním makléřem právě teď?
Když premiér Fiala řekl, že je možné, aby lidé v Česku měli za 5 let platy jako v Německu, sklidil za to kritiku. Proč by to nebylo možné? Co musíte dělat za aktivity, pokud chcete své příjmy zdvojnásobit? O tom je dnešní článek.
Ucházíte se o zakázku a prodávající vám nakonec řekne, že prodej svěřil jinému makléři. To se občas stane i nejúspěšnějším makléřům. Prohraná bitva není ještě prohranou válkou. Dělejte následující aktivity a pravděpodobnost, že získáte zakázku zpět, výrazně vzroste.
Vybíráte aplikaci na správu úkolů a nevíte, podle jakých kritérií vybrat? Podívejte se na 5 aplikací, které jsou pro makléře jak ušité. Některou z nich si určitě vyberete.
Začátky v podnikání mohou být těžké. Proto jsme vytvořili mentoringový program, který makléřům pomůže rychleji a více vydělávat. V čem spočívá a proč je tak důležitý?
Dostanete od klienta vizitku a pak údaje z ní manuálně přepisujete do svých kontaktů? Přestaňte s tím. Vizitky můžete jednoduše mobilem naskenovat a uložit do kontaktů. Potřebujete k tomu jen správnou aplikaci.
Tento web používá soubory cookie, které pomáhají fungování webu a také ke sledování vaší interakce s naším webem.
Funkční
Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistické
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketingové
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.