Ctíme základní lidské hodnoty a klademe velký důraz na jejich dodržování. Jsou bez výjimky vyžadovány od všech pracovníků naší společnosti.
Pravdomluvnost, čest, poctivost, spolehlivost, zdvořilost, korektnost a důvěryhodnost jsou základním pilířem chování každého pracovníka.
Konstruktivní kritika vůči komukoli ve firmě není nikým potlačována, naopak je prostředkem pro hledání optimálních řešení.
Každý má právo se svobodně vyjádřit k fungování společnosti.
Každý pracovník přijímá 100% zodpovědnost za svá rozhodnutí.
Jsme informačně otevřenou společností. Sdílení informací mezi pracovníky je nástrojem pro efektivní komunikaci, zvyšování produktivity a informační synergii.
Společnost vytváří prostor pro rozšiřování zodpovědnosti a kompetencí pracovníků, vyvíjí úsilí v hledání jejich potenciálu a snaží se tak přispět k jejich seberealizaci a tím i růstu společnosti.
V pracovních aktivitách jsou všichni podporováni a povzbuzováni. Všichni mají právo být iniciativní a vyvíjet úsilí v hledání nových nápadů a řešení. Společnost tyto iniciativy podporuje a nikdo v tomto úsilí není omezován.
Každý má ve společnosti právo na důstojnou existenci a respekt. Jakákoli forma šikany, obtěžování či zesměšňování kohokoli kýmkoli není tolerována.
Jsme organizací, která podporuje a ctí svobodu ducha. Vedení společnosti proto nepropaguje žádný politický a náboženský směr. Naši pracovníci se zavazují respektovat jakoukoli politickou, náboženskou, duchovní a sexuální orientaci, zájmy a aktivity ostatních pracovníků, které nezasahují do jejich osobních práv a zájmů firmy.
Sjednané dohody s kýmkoli, byť i v ústní formě se bez výhrad ctí.
Klient je pro nás nejdůležitějším člověkem ve společnosti, proto k němu chováme náležitou úctu a snažíme se udělat vše proto, aby byl z naší práce nadšen a naši úctu pocítil.
Chceme intenzivně rozvíjet obchodní aktivity, ale ne za cenu porušování shora uvedených principů, protože jejich porušování nám sice může přinést krátkodobé výhody, nikoli však trvalou prosperitu.
Chcete-li být dobrým makléřem, musíte být i dobrý vyjednavačem. V začátku vám pomohou techniky vyjednávání. Používají je úspěšní obchodníci, podnikatelé, manažeři i politici. Vy byste je měli také také znát a umět používat.
Schopnost efektivně argumentovat a překonávat námitky klientů je naprosto zásadní pro úspěch realitních makléřů. Trénujte si argumentaci a komunikační dovednosti v modulu ChatGPT, který je na míru připraven pro začínající makléře. Dokážete ho přesvědčit ke spolupráci?
Kvalitní kancelář vám může pomoct uspět rychleji a snadněji. V nekvalitní kanceláři vás může čekat makléřská smrt. Co byste při výběru kanceláře měli vědět?
Den otevřených dveří na nemovitosti, kterou prodáváte, není jen o tom, nemovitost prodat. Můžete díky němu nabrat další nemovitosti. Jak to udělat? To se dozvíte v dnešním článku.
Networking je jedním z nejlepších způsobů, jak nabírat nemovitosti. V době sociálních sítí, online marketingu a také Covidu na něj mnozí makléři zapomněli. Je to škoda. Je levný, efektivní a navíc zábavný.
Jakub Žižka se již podruhé stal makléřem roku RE/MAX Alfa. Hovořili jsem o tom, jak se dívá na realitní business, jaký dělá marketing, jak nabírá zakázky či proč začal v rámci RE/MAX Alfa budovat svůj vlastní tým.
Když vašemu klientovi, pronajímateli, vyberete problematického nájemníka, bude mít problém on i vy. Proto je důležité zájemce o pronájem pečlivě prověřovat. Dnes se dozvíte jak.
Každý makléř, i když je součástí silné globální realitní značky, by měl budovat i svoji osobní realitní značku. Tím dosáhnete synergií a váš byznys bude akcelerovat.
Vybíráte aplikaci na správu úkolů a nevíte, podle jakých kritérií vybrat? Podívejte se na 5 aplikací, které jsou pro makléře jak ušité. Některou z nich si určitě vyberete.
Zamysleli jste se nad tím, jak je možné, že někteří makléři vydělávají milióny ročně a přitom jsou v pohodě a mají dostatek času na svou rodinu, přátele, koníčky, a pak jsou makléři, kteří s bídou vydělají půl miliónu ročně a jsou uštvaní?
Tento web používá soubory cookie, které pomáhají fungování webu a také ke sledování vaší interakce s naším webem.
Funkční
Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistické
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketingové
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zobrazování cílené reklamy a návštěvovaných stránkách uživatelem.