Ctíme základní lidské hodnoty a klademe velký důraz na jejich dodržování. Jsou bez výjimky vyžadovány od všech pracovníků naší společnosti.
Pravdomluvnost, čest, poctivost, spolehlivost, zdvořilost, korektnost a důvěryhodnost jsou základním pilířem chování každého pracovníka.
Konstruktivní kritika vůči komukoli ve firmě není nikým potlačována, naopak je prostředkem pro hledání optimálních řešení.
Každý má právo se svobodně vyjádřit k fungování společnosti.
Každý pracovník přijímá 100% zodpovědnost za svá rozhodnutí.
Jsme informačně otevřenou společností. Sdílení informací mezi pracovníky je nástrojem pro efektivní komunikaci, zvyšování produktivity a informační synergii.
Společnost vytváří prostor pro rozšiřování zodpovědnosti a kompetencí pracovníků, vyvíjí úsilí v hledání jejich potenciálu a snaží se tak přispět k jejich seberealizaci a tím i růstu společnosti.
V pracovních aktivitách jsou všichni podporováni a povzbuzováni. Všichni mají právo být iniciativní a vyvíjet úsilí v hledání nových nápadů a řešení. Společnost tyto iniciativy podporuje a nikdo v tomto úsilí není omezován.
Každý má ve společnosti právo na důstojnou existenci a respekt. Jakákoli forma šikany, obtěžování či zesměšňování kohokoli kýmkoli není tolerována.
Jsme organizací, která podporuje a ctí svobodu ducha. Vedení společnosti proto nepropaguje žádný politický a náboženský směr. Naši pracovníci se zavazují respektovat jakoukoli politickou, náboženskou, duchovní a sexuální orientaci, zájmy a aktivity ostatních pracovníků, které nezasahují do jejich osobních práv a zájmů firmy.
Sjednané dohody s kýmkoli, byť i v ústní formě se bez výhrad ctí.
Klient je pro nás nejdůležitějším člověkem ve společnosti, proto k němu chováme náležitou úctu a snažíme se udělat vše proto, aby byl z naší práce nadšen a naši úctu pocítil.
Chceme intenzivně rozvíjet obchodní aktivity, ale ne za cenu porušování shora uvedených principů, protože jejich porušování nám sice může přinést krátkodobé výhody, nikoli však trvalou prosperitu.
Jako makléř jsem byl odkojený na studeném volání. Díky němu jsem se stal úspěšným makléřem. Svěřím se s vámi o principy, které jsou nadčasové a můžete je použít i dnes.
Buďte proaktivním makléřem a nebudete mít nouzi o klienty. A díky tomu si budete více vydělávat. Jak se liší proaktivní a reaktivní makléři? Udělejte si kvíz, jak jste na tom vy.
Toto je 5 způsobů, jak díky REMAXu můžete snadněji nabrat a prodat více nemovitostí než konkurenční makléři. Díky nim můžete být efektivnější a vydělávat více než oni.
Nabrali jste nemovitost? Super. Teď ji jen prodat. Prodej může trvat týden, ale i několik měsíců. Po celou dobu nabízení musíte udržovat s prodávajícím kontakt. Bude-li prodej trvat delší dobu a vy nebudete informovat prodávajícího o průběhu prodeje, můžete o zakázku přijít.
Čas letních dovolených vybízí k cestování do zahraničí. A častá otázka je, jak zajistit dobré a bezpečné internetové připojení pro práci i pro zábavu. V zemích EU můžete využít svá data od svého mobilního operátora v ČR. Ale co mimo EU nebo pro případ, že vám data dojdou? Existuje snadné a přitom levné řešení.
Proto, abyste byli úspěšní nemusíte pracovat až se z vás bude kouřit. Je však třeba se držet určitých doporučení a váš život bude šťastnější a úspěšnější.
Realitní makléř má celou řadou zákonných povinností. Za porušení některých povinností jsou drakonické pokuty, proto je dobré se s nimi seznámit. Pojďme si je shrnout.
Auto Text je aplikace pro Android, která odesílá automatické SMS nebo Whatsapp zprávy. Tuto aplikaci musíte mít v mobilu nejen v létě, když trávíte čas na dovolených. K čemu je dobrá?
Tento web používá soubory cookie, které pomáhají fungování webu a také ke sledování vaší interakce s naším webem.
Funkční
Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistické
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketingové
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.