Ctíme základní lidské hodnoty a klademe velký důraz na jejich dodržování. Jsou bez výjimky vyžadovány od všech pracovníků naší společnosti.
Pravdomluvnost, čest, poctivost, spolehlivost, zdvořilost, korektnost a důvěryhodnost jsou základním pilířem chování každého pracovníka.
Konstruktivní kritika vůči komukoli ve firmě není nikým potlačována, naopak je prostředkem pro hledání optimálních řešení.
Každý má právo se svobodně vyjádřit k fungování společnosti.
Každý pracovník přijímá 100% zodpovědnost za svá rozhodnutí.
Jsme informačně otevřenou společností. Sdílení informací mezi pracovníky je nástrojem pro efektivní komunikaci, zvyšování produktivity a informační synergii.
Společnost vytváří prostor pro rozšiřování zodpovědnosti a kompetencí pracovníků, vyvíjí úsilí v hledání jejich potenciálu a snaží se tak přispět k jejich seberealizaci a tím i růstu společnosti.
V pracovních aktivitách jsou všichni podporováni a povzbuzováni. Všichni mají právo být iniciativní a vyvíjet úsilí v hledání nových nápadů a řešení. Společnost tyto iniciativy podporuje a nikdo v tomto úsilí není omezován.
Každý má ve společnosti právo na důstojnou existenci a respekt. Jakákoli forma šikany, obtěžování či zesměšňování kohokoli kýmkoli není tolerována.
Jsme organizací, která podporuje a ctí svobodu ducha. Vedení společnosti proto nepropaguje žádný politický a náboženský směr. Naši pracovníci se zavazují respektovat jakoukoli politickou, náboženskou, duchovní a sexuální orientaci, zájmy a aktivity ostatních pracovníků, které nezasahují do jejich osobních práv a zájmů firmy.
Sjednané dohody s kýmkoli, byť i v ústní formě se bez výhrad ctí.
Klient je pro nás nejdůležitějším člověkem ve společnosti, proto k němu chováme náležitou úctu a snažíme se udělat vše proto, aby byl z naší práce nadšen a naši úctu pocítil.
Chceme intenzivně rozvíjet obchodní aktivity, ale ne za cenu porušování shora uvedených principů, protože jejich porušování nám sice může přinést krátkodobé výhody, nikoli však trvalou prosperitu.
Snažíte se získat si klienty nižší provizí než konkurenční makléři? Možná vám to přijde jako dobrý nápad, jak získat zakázku, ale ve skutečnosti na sobě pácháte makléřskou sebevraždu. Co je dobré vědět o provizním dumpingu?
Realitní makléř je profesionál, který se specializuje na prodej, pronájem či vyhledávání nemovitostí. K úspěchu v této profesi je potřeba získat širokou paletu znalostí a dovedností. Níže jsem shrnul klíčové aspekty, které musí realitní makléř znát a umět.
Jedna z nejčastějších otázek, které nám pokládají zájemci o práci makléře, je, jak získávat do nabídky nemovitosti na prodej. Seznámím vás s 19 základními způsoby.
Být vlastním pánem, finanční nezávislost, rozmanitá práce, kde nesedíte celý den v kanceláři bývají nejčastější důvody, proč lidé volí kariéru realitního makléře. Jak se tedy můžete stát realitním makléřem?
Rozhodnutí prodat nemovitost trvá u lidí běžně měsíce, někdy dokonce i několik let. Proto je důležité, abyste s potenciálním prodávajícím udržovali kontakt. Pokud to budete dělat správně, získáte více zakázek.
Přímý marketing (direct marketing) je způsob komunikace, při kterém realitní makléř komunikuje s klienty přímo, adresně. U makléřů je oblíbený pro jeho nízké náklady. A pokud ho dělají správně tak i vysokou efektivitu.
Tento web používá soubory cookie, které pomáhají fungování webu a také ke sledování vaší interakce s naším webem.
Funkční
Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistické
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketingové
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.