Ctíme základní lidské hodnoty a klademe velký důraz na jejich dodržování. Jsou bez výjimky vyžadovány od všech pracovníků naší společnosti.
Pravdomluvnost, čest, poctivost, spolehlivost, zdvořilost, korektnost a důvěryhodnost jsou základním pilířem chování každého pracovníka.
Konstruktivní kritika vůči komukoli ve firmě není nikým potlačována, naopak je prostředkem pro hledání optimálních řešení.
Každý má právo se svobodně vyjádřit k fungování společnosti.
Každý pracovník přijímá 100% zodpovědnost za svá rozhodnutí.
Jsme informačně otevřenou společností. Sdílení informací mezi pracovníky je nástrojem pro efektivní komunikaci, zvyšování produktivity a informační synergii.
Společnost vytváří prostor pro rozšiřování zodpovědnosti a kompetencí pracovníků, vyvíjí úsilí v hledání jejich potenciálu a snaží se tak přispět k jejich seberealizaci a tím i růstu společnosti.
V pracovních aktivitách jsou všichni podporováni a povzbuzováni. Všichni mají právo být iniciativní a vyvíjet úsilí v hledání nových nápadů a řešení. Společnost tyto iniciativy podporuje a nikdo v tomto úsilí není omezován.
Každý má ve společnosti právo na důstojnou existenci a respekt. Jakákoli forma šikany, obtěžování či zesměšňování kohokoli kýmkoli není tolerována.
Jsme organizací, která podporuje a ctí svobodu ducha. Vedení společnosti proto nepropaguje žádný politický a náboženský směr. Naši pracovníci se zavazují respektovat jakoukoli politickou, náboženskou, duchovní a sexuální orientaci, zájmy a aktivity ostatních pracovníků, které nezasahují do jejich osobních práv a zájmů firmy.
Sjednané dohody s kýmkoli, byť i v ústní formě se bez výhrad ctí.
Klient je pro nás nejdůležitějším člověkem ve společnosti, proto k němu chováme náležitou úctu a snažíme se udělat vše proto, aby byl z naší práce nadšen a naši úctu pocítil.
Chceme intenzivně rozvíjet obchodní aktivity, ale ne za cenu porušování shora uvedených principů, protože jejich porušování nám sice může přinést krátkodobé výhody, nikoli však trvalou prosperitu.
Výraz REMAX je nejvyhledávanější klíčové slovo realitních kanceláří na Googlu. Známost a důvěryhodnost značky realitním makléřům pomáhá snadněji uzavírat obchody. Jak z vysokého povědomí o značce můžete také profitovat?
Být vlastním pánem, finanční nezávislost, rozmanitá práce, kde nesedíte celý den v kanceláři bývají nejčastější důvody, proč lidé volí kariéru realitního makléře. Jak se tedy můžete stát realitním makléřem?
Kontaktní formuláře jsou pro efektivní získávání klientů absolutně nezbytné. Makléřům nabízíme zdarma kontaktní formuláře WPForms ve v nejvyšší variantě Elite, které patří k absolutní špičce na trhu. Podívejte se na nejdůležitější funkce WPForms a jak vám mohou pomoct v online marketingu.
Na konkurenční Bezrealitky.cz se dočtete, že čím dál tím více lidí prodává nemovitost bez realitní kanceláře. Jsou dny realitních makléřů jsou sečteny. Nic takového se však neděje. Naopak, naše tržby rostou a dobří makléři mají práce víc než dost. Pojďme se podívat na čísla. Má práce makléře budoucnost?
Pracujete jako realitní makléř již nějakou dobu a relativně se vám daří: nabíráte, inzerujete, máte vlastní internetové stránky, občas uděláte reklamu na sociálních sítích… Občas se však ptáte sami sebe: „jak můžu posunout svůj business výrazně dále“? Níže jsem shrnul několik bodů, které ti opravdu nejúspěšnější makléři v oboru dělají. Delegujte Většina aktivit makléře by měla orientována na akvizici nových zákazníků či na prodej nemovitosti. Makléři často sklouzávají k tomu, že ve snaze ušetřit za dodavatele služeb zároveň fungují jako administrativní pracovník, fotograf, kameraman, střihač, uklízeč a často bohužel také jako právník. Pokud si vypůjčím starý vtip amerických kolegů – obchod s nemovitostmi je pouze o 3 věcech: 1. Budování kontaktů (lead generation), 2. Budování kontaktů a za 3. Budování kontaktů. Naprostá většina TOP makléřů deleguje činnosti, které nesplňují výše uvedená kritéria, z prostého důvodu: dodavatelé, kteří se na konkrétní úkony specializují, je udělají lépe a levněji. Reagujte rychle Moderní zákazník je zvyklý, že má vše na dosah tří kliků v mobilu a vše reaguje instantně. A pak zavolá realitnímu makléři, který mu nezvedne telefon. Protože je na prohlídkách. Pošle mu email, na který makléře zareaguje možná večer, možná druhý den, možná vůbec. Průměrná doba reakce makléře je 30 (!) hodin (v rámci EU, zdroj: […]
Tento web používá soubory cookie, které pomáhají fungování webu a také ke sledování vaší interakce s naším webem.
Funkční
Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistické
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketingové
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.