Představte si dva makléře soutěžící o nábor nemovitosti. Oba jsou kvalifikováni, ale z jednoho čiší nadšení. Je to slyšet v jeho hlase, v řeči těla, je vidět, že hoří touhou prodávat nemovitost, a to nadšení se nedá skrýt. Kdo myslíte, že získá zakázku?
Podívejte se na největší hudebníky, umělce a vědce. Nejsou orientováni na výsledek. Mají vášeň pro to, co dělají. Nejlepších výsledků dosáhnete, když se neorientujete na výsledek.
Na referencích se dá postavit velmi úspěšný realitní byznys. Je to velmi efektivní způsob, jak získávat klienty v jakémkoli byznysu. V realitách to platí stejně. Referenční marketing by proto měl patřit k důležitým činnostem každého realitního makléře. Díky referencím můžete zalistovat s menší námahou dobře prodejné nemovitosti a získat řadu velmi kvalitních klientů.