

Když začínáte, čeká vás nastavení některých služeb, které budete potřebovat pro svou práci či propagaci. A také budete muset dělat některé aktivity, aby se vám vaše realitní podnikání rychle rozběhlo. Pojďme se podívat na důležité věci, které potřebujete vědět a nastavit na počátku podnikání.
Nabrali jste nemovitost? Super. Teď ji jen prodat. Po celou dobu prodeje musíte udržovat s prodávajícím kontakt. Proč je to důležité a jak často ho být v kontaktu? To se dnes dozvíte.
Program je vhodný pro středně pokročilé makléře, makléře, kteří úspěšně zvládli základy obchodování s nemovitostmi vyučované v kurzu Realitní profesionál 1 a mají za sebou první úspěšné obchody, a dále pro makléře, kteří obchod s nemovitostmi sice rozběhli, ale pak začali stagnovat a neví, jakým směrem by se jejich práce měla dále ubírat. Program je určen pro všechny, kteří chtějí mít dobré obchodní výsledky.
Gabi Bergstrom je Čechoameričanka, která patří mezi TOP 2 % nejproduktivnějších makléřů v USA. Do USA se odstěhovala z Česka v roce 2003 a v RE/MAXu začínala v roce 2005. Tyto aktivity jí pomohly v její cestě na vrchol.
Každý úspěšný makléř by měl investovat do nemovitostí. Když obchodujete s nemovitostmi, máte jako makléři nejlepší příležitosti dobře nakupovat a prodávat. A také je to velká zkušenost. Teprve ve chvíli, kdy sami začnete kupovat a prodávat nemovitosti, se stanete skutečným makléřem a klientům můžete pomáhat dělat lepší investiční rozhodnutí. Nakupováním vlastních nemovitostí uvidíte, jak pracují vaše emoce. To nezažijete, když děláte obchody pro druhé.
I na klesajícím realitním trhu může makléř růst a zvyšovat své příjmy. Jde o to mít správnou strategii pro klesající trh.
V tomto záznamu webináře zjistíte, jak funguje Katastr nemovitostí, a dozvíte se spoustu užitečných informací, které musí znát každý kvalitní makléř.
Následujících 16 videí obsahuje výběr z toho nejlepšího, co se v realitní branži můžete naučit.
Pracujete se zahraničními klienty? Pak potřebujete znát odbornou terminologii i v anglickém jazyce. Slovník ke stažení v tomto článku + aplikace na výuku slovíček.
Připomínat se bývalým klientům má velký vliv na to, kolik budete mít zakázek v budoucnu. Následujících 7 jednoduchých možností připomínání vaši bývalí klienti ocení. Utužíte tím vztahy, což vám následně pomůže v náboru nemovitostí na doporučení.
Ray Prosek (původně Radim Prošek) z Ostravy patří k nejproduktivnějším makléřům na Havaji a patří mezi TOP 1 % nejúspěšnějších makléřů v USA. Podívejte se, jak se dostal mezi nejlepší makléře. Ray vám poradí, jak můžete být také úspěšnější.
Dostanete od klienta vizitku a pak údaje z ní manuálně přepisujete do svých kontaktů? Přestaňte s tím. Vizitky můžete jednoduše mobilem naskenovat a uložit do kontaktů. Potřebujete k tomu jen správnou aplikaci.
Ucházíte se o zakázku a prodávající vám nakonec řekne, že prodej svěřil jinému makléři. To se občas stane i nejúspěšnějším makléřům. Prohraná bitva není ještě prohranou válkou. Dělejte následující aktivity a pravděpodobnost, že získáte zakázku zpět, výrazně vzroste.
Schopnost efektivně argumentovat a překonávat námitky klientů je naprosto zásadní pro úspěch realitních makléřů. Trénujte si argumentaci a komunikační dovednosti v modulu ChatGPT, který je na míru připraven pro začínající makléře. Dokážete ho přesvědčit ke spolupráci?
Realitní makléř je podnikatel a jeho produktem nejsou nemovitosti, které prodává nebo pronajímá, jeho produktem je on sám, jeho služby a jeho originální know-how. Prostředí realitních kanceláří a realitních makléřů se může na první pohled zdát velmi konkurenční, ale když pochopíte a převezmete do praxe principy níže uvedené, zjistíte, že na realitním trhu zas tak tvrdá konkurence není. Nevěříte?
Co to je expertní oblast a jaké nejlepší nástroje pro svou propagaci v ní můžete použít? Jak vyvolat synergické efekty v propagaci? Jak měřit ve vaší expertní oblasti úspěšnost marketingových aktivit? To vše se dozvíte v dnešním článku.
Jednou z efektivních cest, jak se stát realitním rentiérem, je začít jako realitní makléř. Díky tomu získáte mnoho cenných zkušeností, které jako realitní investor a rentiér zužitkujete. Těchto 7 dovedností, které se jako makléř naučíte, vám pomůže stát se úspěšným investorem. A do čeho se dá investovat?
V následujících 10 videích se naučíte, jak sjednat více schůzek, nabírat více nemovitostí, přeměnit neexkluzivní zakázky na exkluzivní, generovat více zakázek ze své expertní oblasti, dělat efektivnější marketing, poskytovat lepší služby kupujícím a na závěr se s vámi Tom Ferry podělí o své vzorce úspěchu.
Sedněte si třeba na zahrádku své oblíbené kavárny, rozhlédněte se a sledujte, jak lidé v okolí upřeně hledí na smartphone, notebook nebo tablet. Zamyslete se také, kolik vašich přátel nemá svůj „on-line“ život a jaký je váš život na sociálních sítích. Není překvapením, že generace mileniálů (lidé, kteří dosáhli dospělosti na přelomu 21. století) vnímá svůj virtuální život stejně jako reálný. Ale díky dostupnosti techniky a Wi-Fi spojení jsou na tom stávající třicátníci i čtyřicátníci velmi podobně.
Tom Ferry je jedním z nejúspěšnějších a nejžádanějších realitních trenérů realitních makléřů současnosti. V této kapitole vám nabídne několik užitečných tipů pro obchodní jednání a ukáže vám, jak překonávat některé časté námitky klientů, se kterými se budete občas setkávat.
Výborné recenze vám pomohou získat nové zákazníky. Proto je důležité, abyste s nimi uměli pracovat efektivně. Uveďte do praxe těchto 11 tipů a uvidíte, že budete mít více zakázek.
Mezi naprosto základní předpoklady úspěchu v realitách patří schopnost makléře dobře argumentovat, klást správné otázky, překonávat námitky klientů a správně vést obchodní jednání. Pokud to nebudete umět, nemáte nejmenší šanci v realitách uspět a všechny ostatní dovednosti jsou vám k ničemu. My vás tyto dovednosti naučíme.
Chcete dělat úspěšnou online reklamu? Pak je důležité se ji naučit správně zacílit na lidi, u nichž je potenciál, že využijí vašich realitních služeb. V opačném případě jen vyhazujete peníze za reklamu z okna.
Eva Jindrová se specializuje na byty a domy k bydlení. V její nabídce najdete však i pozemky či komerční prostory. Působí v regionu Třebíčsko, kde se průměrná provize při prodeji pohybuje mezi 50 až 60 tisíci Kč, a přesto se v roce 2010 umístila v žebříčku nejproduktivnějších makléřů RE/MAX ČR na vynikajícím 3. místě. V roce 2010 Eva Jindrová realizovala 89 obchodních případů. Umí příkladně využít potenciál referenčního byznysu. Také proto odpovídá dnes na moje otázky právě ona.
Myšlení obětního beránka je velmi nebezpečné pro váš úspěch. Pokud ho máte, zbavte se ho. Nebo jste odsouzeni celý svůj život být neúspěšní. Tento článek jsem napsal pro lidi, kteří se domnívají, že nemají dobré podmínky pro svůj úspěch nebo, že jim je dokonce bráněno v úspěchu. A také pro ty, kteří pracují nebo žijí s obětními beránky.
V článku se dozvíte, jak uspořádat a úspěšně prodat nemovitost prostřednictvím aukce. Konkrétně, jaký typ aukce zvolit, jakými právními normami se aukce řídí, jak se vyvarovat problémů s organizací atd.
Když jste mladí, v realitách začínáte a nemáte žádné zkušenosti s obchodem, mohou být začátky v realitách těžké. Nejinak tomu bylo i u zakladatele společnosti RE/MAX Davida Linigera. Jeho začátky byly hrozné, a přesto se stal TOP makléřem. Co způsobuje, že se z neúspěšného makléře stane hvězda? 5 myšlenek z knihy Každý zvítězí, kterými se můžete inspirovat i vy.
Den otevřených dveří na nemovitosti, kterou prodáváte, není jen o tom, nemovitost prodat. Můžete díky němu nabrat další nemovitosti. Jak to udělat? To se dozvíte v dnešním článku.
Umělá inteligence pomáhá realitním makléřům čím dál více. Dnes vám ukážu, jak umí pomáhat s úpravou fotografií, která ušetří makléřům či fotografům čas a peníze a zároveň zvyšuje atraktivitu fotografií.
Srovnávač fotografií pomůže vašim klientům názorně na fotografiích ukázat, jak pracujete. Co umí, proč byste ho měli na svých webových stránkách mít a jak s ním pracovat, se dozvíte v dnešním článku. Nabízím vám 3 tipy na vhodné programy.
Lead magnety jsou marketingovým nástrojem používaným k získávání kontaktů na klienty. Spočívá v tom, že nabízíte zdarma nějaký hodnotný obsah nebo službu výměnou za kontaktní informace, jako je email nebo telefon.
Schopnost efektivně argumentovat a překonávat námitky klientů je naprosto zásadní pro úspěch realit
Vyznáte se v definicích ploch? Každá představuje něco jiného a lidé si je často pletou. Jako makléř
Chcete-li být dobrým makléřem, musíte být i dobrý vyjednavačem. V začátku vám pomohou techniky vyje
Kvalitní kancelář vám může pomoct uspět rychleji a snadněji. V nekvalitní kanceláři vás může čekat
Stanovit správnou prodejní cenu nemovitosti není jednoduché. Je to proces, který kombinuje práci s
Den otevřených dveří na nemovitosti, kterou prodáváte, není jen o tom, nemovitost prodat. Můžete dí
Umělá inteligence mění nástroje pro tvorbu vizualizací nemovitostí, čímž posouvá možnosti prezentac
Networking je jedním z nejefektivnějších způsobů, jak nabírat nemovitosti. V době sociálních sítí,
Po roce se tým RE/MAX Alfa opět stal kanceláří roku RE/MAXu v ČR 🏆.Vyhrát v takové konkurenci již p
Jakub Žižka se již podruhé stal makléřem roku RE/MAX Alfa. Hovořili jsem o tom, jak se dívá na real
Spálená 97/29
Praha 1, 110 00
Web: www.remaxalfa.cz
Kariérní web: www.realitnikariera.cz