Referenční marketing, výborný způsob získávání klientů

Na referencích se dá postavit velmi úspěšný realitní byznys. Je to velmi efektivní způsob, jak získávat klienty v jakémkoli byznysu. V realitách to platí stejně. Referenční marketing by proto měl patřit k důležitým činnostem každého realitního makléře. Díky referencím můžete zalistovat s menší námahou dobře prodejné nemovitosti a získat řadu velmi kvalitních klientů.
Při budování obchodu na základě referencí je však mezi makléři jeden podstatný rozdíl. Tento:
Pasivní referenční marketing
Tímto způsobem získávají zakázky úspěšní makléři. Odvádějí perfektní práci, a proto je spokojení klienti doporučují svým přátelům a známým. Úspěšní makléři takto z referencí získávají 3 i více dobře prodejných nemovitostí měsíčně.
Aktivní referenční marketing
Nejúspěšnější makléři však běžně z referencí zalistovávají exkluzivně i více než 10 dobře prodejných nemovitostí měsíčně. Bohužel makléřů, kteří patří do této 1. ligy je v ČR zatím jako šafránu.
Rozdíl spočívá v aktivní práci s databází stávajících a potenciálních klientů, přátel, známých a referenčních partnerů. Tomuto způsobu práce říkám „aktivní referenční byznys”. Zatímco úspěšní makléři odvádějí kvalitní práci a tak se jejich dobré jméno šíří napříč regionem, ti nejúspěšnější aktivně přispívají k šíření jejich dobrého jména. Tzn. aktivně pracují s databází, systematicky žádají své klienty o recenze na své služby a snaží se šířit své dobré jméno trhem všemi dostupnými informačními kanály. Tito makléři aktivně žádají své klienty o další reference, poskytují hodnotné informace o vývoji realitního trhu atd.
Chcete se stát realitním makléřem nebo se dozvědět o práci makléře více?
Kontaktujte nás

Tel. 603 426 237