standard-title Z jakých zdrojů nabírat nemovitosti (2. část)

Z jakých zdrojů nabírat nemovitosti (2. část)

V dnešním článku vám nabízím další dva zdroje náboru nemovitostí.

5. Aktivní databázový marketing

Je založen na aktivním budování obchodní databáze a vytváření cílených kampaní. Bude-lit mít kvalitní obchodní databázi a vhodný systém, můžete s lidmi efektivněji komunikovat a získávat tak další nemovitosti. O budování obchodní databáze budeme ještě psát. Na začátku si při volbě systému pro správu kontaktů můžete vystačit s jednoduchými kontaktními systémy jako je například Outlook nebo Gmail. Jakmile však vaše databáze bude narůstat, budete potřebovat systém, který vám pomůže se v ní orientovat, ale hlavně usnadní vám komunikaci a zjednoduší práci např. díky nastavení automatizovaných kampaní či autoresponderů. Můžete si vyzkoušet například Business Booster, který jsme pro obchodníky vyvinuli. Systém si můžete vyzkoušet na měsíc zdarma. Registrovat se do něj můžete na www.businessbooster.cz

6. Online marketing

Online marketing je marketing prostřednictvím internetu a moderních komunikačních nástrojů prostřednictvím internetové sítě. Online marketing je efektivní, a pokud ho budete dělat správně, může vám přinést hodně nemovitostí. Proto je důležité držet se pravidla „nebuďte tajným agentem“ a mějte u prezentace nemovitostí zároveň i svojí fotografii, to je totiž vaše osobní značka. Rovněž mějte a používejte profil na Facebooku, Google+ a Linkedin, abyste mohli s klienty online komunikovat. Později, pokud je ještě nemáte, doporučuji připravit i vlastní webové stránky, na kterých budete poskytovat informačně hodnotný obsah o realitách a vábit na ně potenciální klienty. Nemějte jen pasivní webové stránky, vyzívejte na nich návštěvníky, aby se zaregistrovali k odběru dalších informací. Pomůže vám to v budování obchodního vztahu s potenciálními klienty a rozšíříte si tak obchodní databázi. Potenciálním klientům tak nedovolíte, aby na vás zapomněli. Registrovaným odběratelům můžete posílat zpravodaje na libovolná témata související s realitní činností. Například „Jak investovat do realit“, „Jak koupit nemovitost“  či „Jak se vyvarovat chyb při prodeji nemovitostí“ atd. Pokud použijete nástroje pro automatizované rozesílání emailů, jako např. Business Booster, proces komunikace tím zjednodušíte.

Chcete se o každém zdroji dozvědět podrobnější informace?

Nabízíme makléřům tréninkový program „Realitní profesionál„, jež je určen pro začínající makléře a je zaměřen na růst obchodních dovedností, nábor nemovitostí, rozšiřování klientské základy a pochopitelně prodej nemovitosti. Makléři se v něm učí efektivně argumentovat a překonávat námitky, které často slýchávají na obchodních jednáních. Trénink vyučují pouze mentoři, kteří sami dosáhli výborných obchodních výsledků. Program je rovněž součástí rekvalifikačního programu, a přispívá na něj úřad práce. Více informací o tréninku se dozvíte zde>>.

Autor článku: Bc. Petr Podlešák, manažer REMAX Alfa

Příspěvky v blogu

Načítání…