standard-title Z jakých zdrojů nabírat nemovitosti

Z jakých zdrojů nabírat nemovitosti

První článek našeho seriálu pro realitní makléře bude o náboru nemovitostí. Nábor patří k nejdůležitějším úkolům realitních makléřů, a proto začnu právě tímto tématem. Postupně vám přestavíme další zdroje na nábor nemovitostí.

1. Studená volání na prodávající

Studená volání jsou jinými slovy telefonní hovory směrem k prodávajícím, kteří inzerují své nemovitosti v tisku, na internetu, na letácích, mají na domech plachty atd. Studená volání znamená, že voláte lidem, které neznáte. Jsou výbornou školou ve zdokonalování komunikace, argumentace, překonávání námitek a mentální odolnosti. Pokud zvolíte správný postup, mohou být relativně rychlým zdrojem pro nábor nemovitosti. Na druhou stranu, mnoho makléřů mnoho makléřů studená volání nemá rádo, a proto preferují jiné zdroje. Naštěstí jich je spousty.

2. Nábor od kupujících

Určitá část kupujících financuje nákup nemovitosti z prodeje jiné nemovitosti. Pokud budete správně pracovat s poptávajícími klienty, získáte zajímavý zdroj nemovitostí. Vždy se proto ptejte klientů, kteří mají zájem o prohlídku vámi zalistované nemovitosti, mimo jiné i na to, jakým způsobem chtějí nákup financovat. Pomůže vám to tak nejen odhalit jejich připravenost k nákupu, ale zároveň můžete získat další nemovitost do nabídky. Možná se budete divit, kolik makléřů na takovouto základní otázku zapomíná.

3. Budování vztahů s majiteli nemovitostí

Budování vztahů s majiteli činžovních domů, investory, majiteli bytů, rodinných domů, pracovníků developerských společností atd. Primárně se snažte budovat vztahy s lidmi, kteří vlastní nemovitosti či působí ve vaší expertní oblasti. Expertní oblast je oblast vašich zájmů, lokalita, kde působíte, a kterou dobře znáte, jinými slovy jste na tuto oblast expertem.4. Dny otevřených dveří

Organizujte dny otevřených dveří na nemovitostech, které máte zalistované ve vaší expertní oblasti. Zvěte na ně lidi z okolí a své potenciální klienty z databáze. Díky dnům otevřených dveří nemusíte jen nemovitost prodat, můžete navázat nové obchodní kontakty a tak navázat kontakt s potenciálními prodejci.

O dalších zdrojích náboru nemovitostí budeme psát postupně v dalších vydáních našeho seriálu pro realitní makléře.

Autor článku: Bc. Petr Podlešák, manažer REMAX Alfa

Příspěvky v blogu

Načítání…