Jaký je osobnostní profil úspěšných realitních makléřů?

Jaký je osobnostní profil úspěšných realitních makléřů?

Uvažujete o práci realitního makléře a nevíte, jestli byste v realitní branži uspěl/a? Možná vám napoví, jestli máte vůbec předpoklady tuto práci dělat. Přečtěte si, jaký mají úspěšní makléři osobnostní profil.

Kvalitní a úspěšní makléři mají:

  • průměrné a vyšší IQ,
  • vyšší sociální inteligenci (EQ),
  • cit pro obchod,
  • schopnost analytického myšlení a schopnost dělat správné úsudky,
  • asertivní povahu,
  • odolnost vůči stresu, schopnost jednat pod tlakem,
  • dobrou úroveň mluveného a psaného projevu (schopnost se správně vyjádřit),
  • pracovitost, sebekázeň, trpělivost,
  • ochotu se stále učit,
  • touhu po úspěchu,
  • nadšení,
  • jsou flexibilní a samostatní
  • vnímají realitní služby, jako službu lidem.

Uvedené charakteristiky jsou charakteristikami ideálního “makléře”. Většina makléřů má v některých oblastech nedostatky a přesto jsou úspěšní. Nedostatky se dají systematickou prací a studiem odstranit. Jedna charakteristika je však klíčová. Motivace uspět. Máte-li motivaci uspět, budete mít motivaci na sobě pracovat a snáze překonáte problémy. Nemáte-li motivaci uspět, realitní branži se radši vyhněte.

Máte zájem o spolupráci?

Realitní makléř Petr Podlešák

Autor článku: Bc. Petr Podlešák, manažer REMAX Alfa

Co o Alfě říkají naši makléři?

Načítání…

Články o práci makléřů

Načítání…
icon

Vysoké ohodnocení

Nabízíme nadstandardní ohodnocení. Naučíme vás slušně vydělávat.

icon

Pomáháme makléřům růst

Profesní i osobní růst makléřů je pilířem našeho i jejich úspěchu.

icon

Zkušení kolegové

Náš tým zkušených realitních profesionálů vám rád pomůže i poradí.

icon

Moderní technologie

Využíváme moderních technologií a neustále pracujeme na zdokonalování našeho online marketingu.

icon

Prvotřídní servis

Poskytujeme našim klientům prvotřídní servis a neustále sledujeme jejich spokojenost.

icon

Jsme makléřům a klientům blíže

Rozšiřujeme naši pobočkovou síť, aby makléře nemuseli trávit zbytečně moc času cestováním a byli klientům k dispozici, která je jim nejbližší.